Samåkning i Lund

Isengrim

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Hoj
nope...
Tack för en underbar dag allihopa!!

Lite skön Gixxer 750-körning var perfekt avrundning på dagen, eller hur Swish?? :tungan

Missade er andra som skulle med på E22:an, men jag hörde en motard ;) som gasade till vid Lund N...:yoparty

Fina vägar och väldigt trevligt sällskap...det kan bara bli PERFEKT! :tummenupp Det får vi göra om!

Tyvärr åker inte mina bilder upp förrän imorgon, har ingen sladd med mig till kameran...

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Isengrim skrev:
2447098 Tack för en underbar dag allihopa!!

Lite skön Gixxer 750-körning var perfekt avrundning på dagen, eller hur Swish?? :tungan

Missade er andra som skulle med på E22:an, men jag hörde en motard ;) som gasade till vid Lund N...:yoparty

Fina vägar och väldigt trevligt sällskap...det kan bara bli PERFEKT! :tummenupp Det får vi göra om!

Tyvärr åker inte mina bilder upp förrän imorgon, har ingen sladd med mig till kameran...
hehe.. ja man blev ducktigt frånåkt på motorvägen. men det blev lite weeelies på vägen hem sen.. tex vid lund norra :tummenupp

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
chukabowa skrev:
2447174 hehe.. ja man blev ducktigt frånåkt på motorvägen. men det blev lite weeelies på vägen hem sen.. tex vid lund norra :tummenupp

nice...såg snyggt ut :tummenupp den jag han se innan jag vek av...de jag nu kunde se från bilen :tungan

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Ducati 749s
Tack så jääkla mkt alla som var med, va riiiiiktigt riiiktigt skoj!!! O Zenit riktigt najs o se dig va på så gott humör o trots allt relativt återställd!

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Zenit skrev:
2447178 nice...såg snyggt ut :tummenupp den jag han se innan jag vek av...de jag nu kunde se från bilen :tungan
var fler än du som var imponerade av mina uiiilis:whip

Edit: Var det någon som tyckte att motarden var mest ivägen? kunde inte riktigt hålla 200 på rakorna men det gick inte långsamt heller ju :tungan

Last edited:

Glidar-Glans

Till Salu!
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
Suzuki gsx600f
Tack för idag rese sälskapet, fan va kul det var.
ligger nu död i soffan och laddar kraft för en runda imorn.
väntar på bilderna :) / Glans:D

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Var körde ni?

Jag stog i Gislöv (Dåcktet vilse :hihi) o pratade telefon med PGH när det dundrade förbi ett gäng på hojar. Va det ni? Bla en Gul GSX600F

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
JKay skrev:
2447208 Var körde ni?

Jag stog i Gislöv (Dåcktet vilse :hihi) o pratade telefon med PGH när det dundrade förbi ett gäng på hojar. Va det ni? Bla en Gul GSX600F

HAHAHAHAHA

VILSE I GISLÖV :skrattaåt

:tungan :näsblod

Last edited:

Isengrim

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Hoj
nope...
chukabowa skrev:
2447187 var fler än du som var imponerade av mina uiiilis:whip

Edit: Var det någon som tyckte att motarden var mest ivägen? kunde inte riktigt hålla 200 på rakorna men det gick inte långsamt heller ju :tungan

hehe...du var INTE ivägen, perfekt tempo!!!! :tummenupp

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
chukabowa skrev:
2447237 skönt o höra.. men jävlar vad min stackars hoj fick gå... hade inte varit fel med större motor o fler växlar...

Ja den kan behövas sotas ur lite :D

nån mer slangnoobis som vill öva vid barsebäcksverket imorn?

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
tack för ida allihop...
de va bland de roligaste ja gjort...

o fy fan va lärorikt de har vatt...man känner sig så mycket säkrare bakom styret nu...

hoppas man får se er alla på onsdag...

ha de o vila ut lite....

ado

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Jag och mange blev lite trötta på er där i slutet.... var ett kasst tempo. Men sen jävlar.. vi körde en bra bit innan vi kom upp på motorvägen och då var det 9 mil till Malmö stod det.... tog 40 min från det att vi lämnade er tills det att jag var hemma innaför dörren..

Fy fan mange du är riktigt motogp kille.. helvete det gick fort hehe :tummenupp

Jag tycker verkligen vi gör om detta nästa lördag! Det var riktgit jävla roligt!!
Fler som är sugen?

mina bilder kommer snart upp.. ska bara ta bort blattarna från alla bilder.. ja ni vet vilka ni är

jente

Guest
Eddi skrev:
2447276 Jag och mange blev lite trötta på er där i slutet.... var ett kasst tempo. Men sen jävlar.. vi körde en bra bit innan vi kom upp på motorvägen och då var det 9 mil till Malmö stod det.... tog 40 min från det att vi lämnade er tills det att jag var hemma innaför dörren..

Fy fan mange du är riktigt motogp kille.. helvete det gick fort hehe :tummenupp

Jag tycker verkligen vi gör om detta nästa lördag! Det var riktgit jävla roligt!!
Fler som är sugen?

mina bilder kommer snart upp.. ska bara ta bort blattarna från alla bilder.. ja ni vet vilka ni är

Fick höra av pojken min att det hade varit bättre att jag åker med någon annan, någon som kör visst bra....

Nå vem är det då:tungan

Hoppa man få åka med...annars blir det tråkigt att köra i slö grupp....du vet eddi jag och fart :D :D :D :D :D

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
jente skrev:
2447303 Fick höra av pojken min att det hade varit bättre att jag åker med någon annan, någon som kör visst bra....

Nå vem är det då:tungan

Hoppa man få åka med...annars blir det tråkigt att köra i slö grupp....du vet eddi jag och fart :D :D :D :D :D

du din kille åär skit svartsjuk. Han ser hur jävla bra jag kör och hur glad du blir varjegång du hör Eddi. Tror inte det är bra ide att du följer med.... bättre vi träffas och kör en runda själv i dom mörka skogarna.

(Hoppas han inte ser detta :arsele )

jente

Guest
Eddi skrev:
2447335 du din kille åär skit svartsjuk. Han ser hur jävla bra jag kör och hur glad du blir varjegång du hör Eddi. Tror inte det är bra ide att du följer med.... bättre vi träffas och kör en runda själv i dom mörka skogarna.

(Hoppas han inte ser detta :arsele )

Min kille ha inget och vara svartsjuk över att han är karln i mitt liv :yoparty

Och det är inte frågan om vad man sitter på utan vem man har mellan bena:tummenupp

Men allvar lite nu va...vill veta om man kan följa med nästa gång eller inte juu:)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!