Samåkning i Lund

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
GSX-R 600
njae... Tyvärr, blir lite tight för min del att hinna ner. Har dessutom lovat en polare att svinga i mig en Kebab hemma hos honom. Men däremot kommer jag ner till onsdags gazzet i morgon.

Jag vill se knullputs på polkan! Jag ska nog putsa lite nu tror jag...

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Don Danielsan skrev:
2454281 haha, ja bönpallen är ju ledig om du vill/vågar o kan :yoparty

haha ja de gäller o våga jag har åkt med dig o jag går med kryckor nu...

(ja okej där va lite imellan och du kör jädrigt bra men ändå :rolleyes: )

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
GSX-R 600
:va Vad är det här daniel? Reflekterar inte ett skit över mitt intitativ av visa lunda studenter var man kör hoj i nv skåne:confused: . Ska försöka låna lukas som extern resurs. Han hittar bättre än vad jag gör:D

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Magoozi skrev:
2454385 :va Vad är det här daniel? Reflekterar inte ett skit över mitt intitativ av visa lunda studenter var man kör hoj i nv skåne:confused: . Ska försöka låna Lukas som extern resurs. Han hittar bättre än vad jag gör (konstigt!):tomten

Jag hade så jävla gärna kört, ska upp till Nv-skåne på redan på fredag, dock via bil samt åker hem på söndag middag. Samt är det någon här hemma:tuttar som menar att vi har hållt ihop i 3 år på söndag...

Kazta

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
R6
Jefla skönt det va att komma ut!! Gött jobbast twin 1 (eller e det 2, jag lär mig aldrig...) och kimmse! Gick lite trögt för mig idag, men det kommer väl att gå över:yoparty 2-3 gazz till så ska man väl vara tillbaka:tummenupp
ha d

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Ducati 749s
Magoozi skrev:
2454385 :va Vad är det här daniel? Reflekterar inte ett skit över mitt intitativ av visa lunda studenter var man kör hoj i nv skåne:confused: . Ska försöka låna lukas som extern resurs. Han hittar bättre än vad jag gör:D

Hehe, ooooooops.... jag har inte riktigt lästa alla inlägg :rolleyes: .... men självklart så vill jag va med i helgen, om jag får :)

Just de ja, tack för ett naaajs gaaazz idag oxå... :yoparty

Last edited:

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
Eddi skrev:
2454665 Jävla nice gazz idag.. allt flöt som fan för mig... :yoparty

gutt...nu börjar du bli varm i kläderna...får man se värsta motogp-tempot imårrn då :tummenupp

Kazta skrev:
2454675 Jefla skönt det va att komma ut!! Gött jobbast twin 1 (eller e det 2, jag lär mig aldrig...) och kimmse! Gick lite trögt för mig idag, men det kommer väl att gå över:yoparty 2-3 gazz till så ska man väl vara tillbaka:tummenupp
ha d

thanx...blev lite ryckigt o tyvärr några av vägarna var samma som alltid..men men .. favvovägar skall köras mycket

kul att vi börjar bli ett litet gäng som gazzar...15 hojar idag kunde man ju bara drömma :yoparty

hoppas dem flesta dyker upp imorrn på rr-körningen...kör från spartagaraget vid 17:30 om ni bor i krokarna..

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Trevligt idag igen.. Men man borde försöka komma iväg tidigare - blir ju mörkt så tidigt!!

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
majoon skrev:
2454720 gutt...nu börjar du bli varm i kläderna...får man se värsta motogp-tempot imårrn då :tummenupp

thanx...blev lite ryckigt o tyvärr några av vägarna var samma som alltid..men men .. favvovägar skall köras mycket

kul att vi börjar bli ett litet gäng som gazzar...15 hojar idag kunde man ju bara drömma :yoparty

hoppas dem flesta dyker upp imorrn på rr-körningen...kör från spartagaraget vid 17:30 om ni bor i krokarna..

Hallo!

Killen här som hade sin hoj i stockholm (och som placera M:et i sjön sjön). Har nu lite spontant köpt ett åk här nere med. Vart en Gixxer 1100 från -87, inte roligast, inte snabbast, inte finast, men billigast i försäkring (och inköp....).
Ska man bara lura ner en polare så får han ta med sig ställ, kruka o stövlar så kan man med ut o gasa.

Upptäckte fö. att vi antagligen bor i samma charmanta sovjetkomplex...

Last edited:

jente

Guest
Don Danielsan skrev:
2454281 haha, ja bönpallen är ju ledig om du vill/vågar o kan :yoparty

Jag ville och vågade :D

Tack så himla mycket för att jag fick åka med dig.....du:yoparty

samma sak imorgon tycker jag :tungan

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
majoon skrev:
2453486 haha...där var den omtalade bilden...tror swisharn önskar att det var en röntgenkamera :D

här e kvällen lista

1. Ado
2. Majoon
3. Swisharn
4. Kazta
5. Dennis the Dude
6.
7.
8.

väntelistan på folk som SKA skriva upp sig: Don Danielsan, Kimmse, Choukabowa, Zx10an, Eddi, Klobbe, Glidar-Glen, hojboy o alla andra!!!!!

Haha ja, det önskade jag kanske! :tuttar

Vad dålig du är på namn! Swisharn = swish, Choukabowa = Chukabowa, Zx10an = Tazadar, Glidar-Glen = Glidar-Glans mm mm...! Haha, skärpning! :p

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
Tja!
Tack för gazzet idag.....jävla skoj.
Eddi - förlåt att ja gjorde dig besviken o inte körde bakom dig....men ja ville bespara dig mina bakhjulsåkningar i alla kurvor där du kärringkörde....nästa gång kanske....

Synes im till RR-körningen.
Daniel - spara böneplatsen åt jenifer (haha stava rätt denna gång) om du kan/vill så ja oxå kan köra i den snabbare gruppen.

//Ado

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
nu kommer det med bilder på "vinter-badet"

Bifogat

• spännbögarna.JPG
    spännbögarna.JPG
    76.4 KB · Visningar: 50
  • kallt.JPG
    kallt.JPG
    96.5 KB · Visningar: 50
  • homo.JPG
    homo.JPG
    136.6 KB · Visningar: 63

Glidar-Glans

Till Salu!
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
Suzuki gsx600f
Äntligen fick jag av mig Tvångsdräckten!!!!
Tack för eftersnacket på MC-donalds idag, missade ju rundan med folket, men körde ensamm ute i tassemarkerna och rättade till kulorna vart 100m *ler*

Det e aldrig för kallt för att bada:2cool

ses i dagarna / Glans

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...