Samåkning i Lund

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Eddi skrev:
2456656 så ny olja i hojen

jag följer med över allt.. men bowling? skämtar ni.. fatta att vi kommer vara så pass ass packade på Tvillingarnas super mega fest så bowling kommer aldrig funka :)

Nej ut till något riktigt fest ställe. Någon nation vill man ju helst för dom rockar men jag är med på allt

ah bowling va väll en bra ide då kan ju herr invalid osså hänga med kanske :)

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
jente skrev:
2456672 En så här halv pinsam fråga....vilka är det som är tvillningarna....

heheh.... tror mig bestämmt du åkte på en av dom igår :)

Zenit skrev:
2456701 ah bowling va väll en bra ide då kan ju herr invalid osså hänga med kanske :)

nog lättare om du är med om vi inte bowlar

Last edited:

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
jente skrev:
2456672 En så här halv pinsam fråga....vilka är det som är tvillningarna....

Efterson jag själv har en tvillingsyster så :tungan

vet inte riktigt :confused:

men tänk o vara tvilling, måste ju vara helt fruktansvärt o se nån spegelbild springa runt, o för att inte tala om att alla hackar på dem när dem har lika kläder på sig etc...

angående fredagskvällen

klart som fan att det e supa som gäller...planerna är såhär:

jag har drinkrunda som börjar kl 7 så att jag kan vara redit på lyret när ni kommer vid ca halv 9...
...daniel ställer säkert upp med förfest så att ni e nåt så in åt helvete packade när ni kommer till mig...så att ni inte börjar jävlas med en full stackare

sen får vi försöka ta oss nånstans dit alla kan komma in (bowla går det så sent på natta vid efter 23-tiden)...någon som vet nåt ställe...hänger mest på nationerna jag...
gärna där det fins mycket :tuttar :tuttar :tuttar

Last edited:

jente

Guest
Eddi skrev:
2456732 heheh.... tror mig bestämmt du åkte på en av dom igår :)

Okej....då vet jag vem den ena är...andra då???

Ja jag vet...jag har inte koll på saker...du behöver inte säga det eddi :tungan :rolleyes:

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
jente skrev:
2456781 Okej....då vet jag vem den ena är...andra då???

Ja jag vet...jag har inte koll på saker...du behöver inte säga det eddi :tungan :rolleyes:

vet inte..har bara hört att det e nån dum jäkel :D

Glidar-Glans

Till Salu!
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
Suzuki gsx600f
Söndag

Tjena Mupps!!
Jag hänger med på söndag, fan va jag har vatt lack för att jag ska till tyskland och behöva handla en massa sprit på lördag och kan du inte köra, så en ni så vänliga och flyttar allt till söndag (FÖR MIN SKULL) :2cool

/ Glidar Glans

jente

Guest
majoon skrev:
2456762 vet inte riktigt :confused:

men tänk o vara tvilling, måste ju vara helt fruktansvärt o se nån spegelbild springa runt, o för att inte tala om att alla hackar på dem när dem har lika kläder på sig etc...

angående fredagskvällen

klart som fan att det e supa som gäller...planerna är såhär:

jag har drinkrunda som börjar kl 7 så att jag kan vara redit på lyret när ni kommer vid ca halv 9...
...daniel ställer säkert upp med förfest så att ni e nåt så in åt helvete packade när ni kommer till mig...så att ni inte börjar jävlas med en full stackare

sen får vi försöka ta oss nånstans dit alla kan komma in (bowla går det så sent på natta vid efter 23-tiden)...någon som vet nåt ställe...hänger mest på nationerna jag...
gärna där det fins mycket :tuttar :tuttar :tuttar

Hehe...det är mest irriterade att syrran snor hälften av min garderob var gång jag åker och hälsar på henne...

men annars är det bara kul...men tanke på att vi har samma intresse....lite avis hon är att jag har pojke som har hoj :D:D:D:D:D

majoon skrev:
2456785 vet inte..har bara hört att det e nån dum jäkel :D

Det är en liten sömntuta som sa att du är den andra....

BUSTED....mouhahaha

enäggs eller?

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Trevligt trevligt.. Fast det är nästan roligast att sitta och snacka skit, med er vimspottor..! ;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag fick ett sms idag av "Savoi".. Om man sms:ade till numret man fick messet av, så kunde man få vipbiljetter till vad det nu var för ställe, på fredag.. Kanske ska kolla upp vad det är för något..?

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Swish skrev:
2458112 Jag fick ett sms idag av "Savoi".. Om man sms:ade till numret man fick messet av, så kunde man få vipbiljetter till vad det nu var för ställe, på fredag.. Kanske ska kolla upp vad det är för något..?

hmm det låter inte helt fel.
Förstår att det var roligare att snacka än att köra när man kör i LÅNGSAM GRUPP!!!!!!!!!! :arsele

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
Eddi skrev:
2458426 hmm det låter inte helt fel.
Förstår att det var roligare att snacka än att köra när man kör i LÅNGSAM GRUPP!!!!!!!!!! :arsele

fan vad det gick undan i vår grupp :yoparty

Swish skrev:
2458112 Jag fick ett sms idag av "Savoi".. Om man sms:ade till numret man fick messet av, så kunde man få vipbiljetter till vad det nu var för ställe, på fredag.. Kanske ska kolla upp vad det är för något..?

ja! kolla upp det!

Last edited:

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Ducati 749s
Eddi skrev:
2458612 det var riktigt jävla as tempo.. skit skoj!! Det får vi göra om.. typ på söndag :tummenupp

Ett riktigt jävulskt tempo va de!! :yoparty Söndag it will be!

Vi får styra upp nån förfest, riktigt hur det blir är inte helt bestämt.. men räkna med att komma till lund imorrn kväll o partaja iaf!

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...