haha.. grilla testa vi förra fredan. var kallt som satan o mygg överallt.Don Danielsan skrev:2458712Eddi kom på den briljanta idén att vi grillar o super innan vi drar till brorsans korridor! va sägs???
chukabowa skrev:2458714haha.. grilla testa vi förra fredan. var kallt som satan o mygg överallt.
hehe.. dricker inte öl. smakar skit ju. nä "vargyl" ska det varaEddi skrev:2458742hmm vi sitter på deras korridors balkong som är nästan inomhus. Jag grillade igår.. var riktigt skönt och varmt... vi kommer ju dricka en jävla massa polack sprit så fryser man verkligen inte....
men jag vet ju inte om ni motard folket bara dricker folköl eller hur det nu är
pallaKazta skrev:2458746Någon som ska ut idag eller har ni alla kört er mätta under veckan??
chukabowa skrev:2458783hehe.. dricker inte öl. smakar skit ju. nä "vargyl" ska det vara
palla
Kazta skrev:2458746Någon som ska ut idag eller har ni alla kört er mätta under veckan??
Swish skrev:2458876Ganska mätt är jag, me jag kan tänka mej en runda lite senare idag!
jente skrev:2458858Finns det någon snäll själ som skulle kunna tänka sig hämta lilla mig på söndag....
För annars kan inte jag följa med er, pojken ska jobba då ju
QUOTE]
Inte säker på om jag kommer att kunna hänga på men om du tar dig till lund så skulle jag nog kunna fixa ett par; inte snygga, inte små och inte den bästa modellen på touring stövlar som du kan ha på dig så du slipper åka i gympa skor varjefall. (Tyckte det såg ut som du hade det på dig i tisdags??)
Kazta skrev:2458900
Inte säker på om jag kommer att kunna hänga på men om du tar dig till lund så skulle jag nog kunna fixa ett par; inte snygga, inte små och inte den bästa modellen på touring stövlar som du kan ha på dig så du slipper åka i gympa skor varjefall. (Tyckte det såg ut som du hade det på dig i tisdags??)
jente skrev:2459017Jupp hade gympa skor, plånboken ville inte ge mig ett par mc stövlar...
Vad för storlek är det i dom då?
Kazta skrev:2459035Stl = passar mig så de e nog ganska stora, men kanske bättre än gympaskor ändå?? Bara så vi har förstått varandra så försöker jag inte sälja ett par förstora stövlar till dig, tänkte bara att du kanske ville låna dom säsongen ut.
/Kazta
jente skrev:2459048Hehe...det förstog jag med
Men vad för storlek har du...
För mc skor kommer nog om 10 dagar..
Kazta skrev:2459060Skulle tippa på att det är 43-45r.. Så du skulle ju kunna allternera och ha dom dom båtar eller skidor ifall det skulle börja regna eller snöa...
jente skrev:2459088*asg* Dom är ju större än pojkens och när jag testade dom så höll jag på att dö av skratt....
Tackar verkligen för erbjudandet men hoppar över det.
Nu har jag iallafall skorna och ryggskenan som är i min storlek restän är för stort...hehe....
Men säger som alltid, bättre det än inget alls, fick förr åka i pojkens gamla mc jacka och den simmade man i
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |