ja , nu var man hemma. Har hunnit rösta oxå. Tack för ett fint gazz. Hoppas ni uppskattade mina rajslaiter skillz. Första gången jag kör först och leder. Men det gick väl bra. Skit bara att det var sån jävla kö i båstad, men burgarna var goda...
Swish skrev:2467702
Filmkväll i morgon hörde jag en viss R1-förare prata om..?
Eddi skrev:2469141mår ritkigt dåligt idag... men imorgon kankse jag mår bättre.. får man hoppas på. Då är jag gärna på att göra något. Kanske glo på en film hos någon eller nått.
eller spela moto gp hos tvillingarna.. jag har det på xbox kan ta med det
Eddi skrev:2469141mår ritkigt dåligt idag... men imorgon kankse jag mår bättre.. får man hoppas på. Då är jag gärna på att göra något. Kanske glo på en film hos någon eller nått.
eller spela moto gp hos tvillingarna.. jag har det på xbox kan ta med det
fina bilderEddi skrev:2470794Här kommer bilderna.....
KORRIDORSFEST!
Jag har en hemsida som ni kanske förstått som heter www.fyllegnu.com.
Har just nu inte ett skit där (lagt upp bilderna där men inte mycket mer). Tänkte om någon har en ide vad man kan göra där. Kanske ett ställe där vi (lunda körar gänget) kan bestämma i vinter moto gp pc körnings träffar eller liknande.. eller något annat
har ni någon ide så säg till..
EricMetal skrev:2470021Såg er allt här i klippan,. lagom lycklig man blir när man precis fått punka på hojen.. det va jag som kom o gled förbi i en gammal röd porsche när ni stod vid statoil. fick eyecontact me nån där.. Verkar som ni hade kul iaf nu har jag fixat bakdäcket så i helgen blir det SLT.. fler av er som ska me lr?
jente skrev:2470887erkänn ni saknar mig mer än ado
Men jag lever och allt
snyggt kort på mig och marie
Hon och jag snacka om festa i helgen igen....något ni andra kan tänka er med eller??
Swish skrev:2470914Snygga bilder...!
Jaha, någon filmkväll på G kanske..? Hade väl vatt skönt, slippa flänga runt på hojen och sitta och titta på film i stället...?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |