Samåkning i Lund

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Eddi skrev:
2471180
chukabowa skrev:
2471047 hahaha! ja du har nog inte mycket o göra... jag ska iofs inte säga nått. städa rummet igår.. i 6 timmar. och så pyssla jag lite med bilder som jag hittade.. vad tycks?[/QUOTE

jävligt snygg bild på mcen du ritat....... :tummenupp
tackar... synd bara att min bildlärare i högstadiet inte gilla mej. var iofs ingen lärare som gilla mej. :tungan

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
chukabowa skrev:
2471528 ingn som tycker att vi ska ha ett eget forum här på sporthoj? finns ju diverse grupper som har egna. http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=10

Kunde vi ju kanske haft..

Är det kanske någonvänlig själ som vill skriva ut lite bilder på sporthojar till mej? Tänkte rita lite, men hittar ingen fin bild här hemma, och jag kan inte skriva ut..

Det ska vara på lite olika sorters sportare som sagt, INGEN förare på! Och inte en massa lullull u bakgrunden, utan rätt ochs lätt en ensam sportare.

Om ni är snälla tar ni med er lite bilder i kväll :)

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Swish skrev:
2471609 Kunde vi ju kanske haft..

Är det kanske någonvänlig själ som vill skriva ut lite bilder på sporthojar till mej? Tänkte rita lite, men hittar ingen fin bild här hemma, och jag kan inte skriva ut..

Det ska vara på lite olika sorters sportare som sagt, INGEN förare på! Och inte en massa lullull u bakgrunden, utan rätt ochs lätt en ensam sportare.

Om ni är snälla tar ni med er lite bilder i kväll :)
har du sett min daytona utan hjul eller?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
chukabowa skrev:
2471616 har du sett min daytona utan hjul eller?

haha ja.. jag ritade mycket förr, men det har blivit dåligt med det på sistone.. Tänkte ta tag i det igen...

Magoozi

Lärare om fyra dyra år!
Gick med
28 Aug 2003
Hoj
GSX-R 600
Ja, nu är det ju så att man bor i Vejbystrand, typ hundra mil från Lund, och det regnar. Hojen ståri delar efter drivpaketsbyte. Jag kan låna min farsas BMW K1200RS och köra ner... eller inte.

Däremot har jag ett förslag. Månatlig filmtitning i min aldelles egna lägenhet i ängeholm som jag får tillträde till den 4 okt. Ni kan ju ta tåget upp, mysigt värre.

Jag har en diger samling hojfilmer. Både Moto gp, riktigt roadracing, typ isle of man, och en hel del Por.. Oj host, hojstunts filmer. Ni vet såna "ya al wanna watch me do a 12o clock highchair circle yo piece of bad ass motha fukha! BIATCH!"

En gång i månaden? så slipper jag flänga ner till lund hela tiden. Låter det som en bra ide, eller är ni alla fattiga studenter som inte har råd med tåg?

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Magoozi skrev:
2471947 blablablablablblablaablbla

En gång i månaden? så slipper jag flänga ner till lund hela tiden. Låter det som en bra ide, eller är ni alla fattiga studenter som inte har råd med tåg?

Med tanke på hur fort du kommer bli vräkt så kan man räkna med en månatlig filmtitt då ju! :fakta :FU :hoppskrat :cpparty :backontop

Ingen som ska ut o köra imorgon? Ingen som har nämnt något om onsdagsgazz...Slut för i år? Jag kommer att köra mitt på dagen imorgon om någon är sugen och vädret håller!

Glidar-Glans

Till Salu!
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
Suzuki gsx600f
Tjena! Missar filmen idag,men har mycket disk att stå i :(
Tänkte hänga med på lördag på långturen, men vet ej vart jag anmäler mig, var sammlingen e och vilken tid, lite info från någon insatt hade ju vatt fint.
Hoppas ni har en revlig filmkväll / ses på gatorna snarast

///// Glidar-Glans:arsele

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Glidar-Glans skrev:
2472528 Tjena! Missar filmen idag,men har mycket disk att stå i :(
Tänkte hänga med på lördag på långturen, men vet ej vart jag anmäler mig, var sammlingen e och vilken tid, lite info från någon insatt hade ju vatt fint.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=131186 :pannkyss

Sista dag imorgon att beställa krubb

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Magoozi skrev:
2471947 Ja, nu är det ju så att man bor i Vejbystrand, typ hundra mil från Lund, och det regnar. Hojen ståri delar efter drivpaketsbyte. Jag kan låna min farsas BMW K1200RS och köra ner... eller inte.

Däremot har jag ett förslag. Månatlig filmtitning i min aldelles egna lägenhet i ängeholm som jag får tillträde till den 4 okt. Ni kan ju ta tåget upp, mysigt värre.

Jag har en diger samling hojfilmer. Både Moto gp, riktigt roadracing, typ isle of man, och en hel del Por.. Oj host, hojstunts filmer. Ni vet såna "ya al wanna watch me do a 12o clock highchair circle yo piece of bad ass motha fukha! BIATCH!"

jag har pendlarkort så det är lugnt..... :tummenupp

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Glidar-Glans skrev:
2472528 Tjena! Missar filmen idag,men har mycket disk att stå i :(

jag tog mig friheten att anmäla dig eftersom du verka lite seg med det :D dock får du själv kolla första inlägget i tråden och skicka PM till pgh innan 1500 idag om va du vill käka :tummenupp

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=131186

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
Benke skrev:
2472177 Med tanke på hur fort du kommer bli vräkt så kan man räkna med en månatlig filmtitt då ju! :fakta :FU :hoppskrat :cpparty :backontop

Ingen som ska ut o köra imorgon? Ingen som har nämnt något om onsdagsgazz...Slut för i år? Jag kommer att köra mitt på dagen imorgon om någon är sugen och vädret håller!

som vanligt kommer det att bli ett onsdagsgazz....verkar dock som att folk inte e sugna...men jag kommer givetvis att gazzza :yoparty

samling spartagaraget halv 6 eller så syns vi där

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
ska inte gazza idag... tänkte fixa till hojen lite o sen har jag nog en köpare på den oxå!!

förresten e de nån av tvillingarna som har en bättre begagnad strömningslära-bok o sälja för en billig peng? :rolleyes:

jente

Guest
majoon skrev:
2473696 som vanligt kommer det att bli ett onsdagsgazz....verkar dock som att folk inte e sugna...men jag kommer givetvis att gazzza :yoparty

Tyävrr så är ados hoj på lagning :(:(:(:(

vill ju så gärna åka, och få se om man hinner åka någon mer med den innan säsongen är slut...
:argpådato

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
majoon skrev:
2473696 som vanligt kommer det att bli ett onsdagsgazz....verkar dock som att folk inte e sugna...men jag kommer givetvis att gazzza :yoparty

Vilka är det som ska köra idag då?

Härifrån alltså..

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
KLobble skrev:
2473834 ska inte gazza idag... tänkte fixa till hojen lite o sen har jag nog en köpare på den oxå!!

förresten e de nån av tvillingarna som har en bättre begagnad strömningslära-bok o sälja för en billig peng? :rolleyes:

är väldigt nyfiken på vad det kan bli för köp ... snälla berätta!!!!

kanske har nån strömningslärabok...isåfall till utlåning...vill så gärna ha de flesta böckerna ska ligga flashandes i mitt kommande kontor där jag tjänar så sjukt mycket pengar utan att göra någonting alls :D

jente skrev:
2473907 Tyävrr så är ados hoj på lagning :(:(:(:(

vill ju så gärna åka, och få se om man hinner åka någon mer med den innan säsongen är slut...
:argpådato

kan man inte åka får man fixa kort o köpa hoj...eller ber man nån snäll själ o flörtar med honom som faaaen :pannkyss

Swish skrev:
2473910 Vilka är det som ska köra idag då?

Härifrån alltså..

DU! :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...