Solid snake
Guest
Festa och sen köra hoj dagen efter, njaaae.Swish skrev:2495378hehe, som du pular..!!
Vad ska folk göra i morgon...?
Ingen som är festsugen..?
Festa och sen köra hoj dagen efter, njaaae.Swish skrev:2495378hehe, som du pular..!!
chukabowa skrev:2494986såja.. efter 2 minuters pyssel så blev första prototypen såhär...
färger osv går ju att ändra... o så ska det va långa ärmar på och eventuelt huva.
EDIT: det är tänkt att vara på ryggen....
EDIT IGEN: Nån som har nått emot att vi heter "The children" ?
ÄDIT ÄNNU EN GÅNG: "The children" kan stå på armarna som det gör på sporthojs-tröjorna
chukabowa skrev:2494986såja.. efter 2 minuters pyssel så blev första prototypen såhär...
färger osv går ju att ändra... o så ska det va långa ärmar på och eventuelt huva.
EDIT: det är tänkt att vara på ryggen....
EDIT IGEN: Nån som har nått emot att vi heter "The children" ?
ÄDIT ÄNNU EN GÅNG: "The children" kan stå på armarna som det gör på sporthojs-tröjorna
Solid snake skrev:2495919Högst upp eller? Ska rökfylla heeeeela det garaget med gummirök.
Paint is the shit!Don Danielsan skrev:2495922I varningstriangeln...kan vi inte ha en hoj där istället...hade varit så sjukt fett
Swish skrev:2495378hehe, som du pular..!!
ja du nått liknade har jag oxå fundetar på.. har rätt mycket weeliebilder att göra svartaSolid snake skrev:2495994Paint is the shit!
Eddi skrev:2496492
Jag har som sagt en helsida som heter FYLLEGNU.com där vi kan lägga upp vår hemsida om vi ska ha en sådan. Kan ha bilderna och sånt där kanske. Har ändå inget annat där.
Vill ni har en fyllegnu.com email så säg bara till.
Magoozi skrev:2496020HAHA! Klock ren tröja! I och med att man står uppskriven får man väl se sig som en fullvärdig medlem i gänget.
När lämnar ni LOUND på lördag? Funderar på att vara med från start nämlcih!
@Martin! JAg tar med pengar för drivpaketet på lördag. Vilekn skillnad det blev, varför har jag inte bytat tidigare? Drevningen var dock inte helt rätt, en kugg mer bak. Gixxern har nu blivit lite mer wheelieaspiratn än den var innan. Fick till ett pungmos med boston häromdan. Mums!
ROCK ON!
Ni missar väl inte www.moliafalls.com?
Vi spelar in ny skiva om två veckorr
KLobble skrev:2496698kan fortfarande inte vara med imorron... så ta bort mej från den j*vla listan (orkar inte göra de själv)
ska förresten åka upp till växjö om ett par timmar o kolla på hoj!!
fick en snilleblixt nyss till "polack racing"-logga... ganska nöjd!! (20 sek. arbete i paint)
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |