TouchMan65
Supersporttourer / MV-COACH™
Morrn!
Var det nu vi skullle ut o köra eller?
Var det nu vi skullle ut o köra eller?
Jag sitter o funderar på det oxå. pallar inte dreva om oxå.. måste montera bromsar o lufta. samt byta olja inna jag kör..fordson skrev:2244062Går d att hänga på med en motard...
det vettefan om jag hänger med, nån tattare har varit på hojenEddi skrev:2244255Hejsan!
KOlla Trelleborg GAZZ Tråden!
Vi träffas 1300 i trelleborg och kör sedan mot svedala och hämtar folk där ca 13.45
Vi har en 125:a Motard med oss så om ni hänger med vårt tempo? mm jag tror nog det hehe
Hoppas folk dyker upp i svedala eller kommer till trelleborg.
Ses idag!
o gjort vadå?-Rosen- skrev:2244259det vettefan om jag hänger med, nån tattare har varit på hojen
ingen aning, hon stod vänd åt andra hållet och kapellet var avdraget och nu fungerar inte styrlåset som det ska, jag kan vrida styret utom den delen som den befinner sig i när styrlåset är på (enkelt: jag har bara halvt styrutslag till höger). så det är kanske inte så hemsk ändå men det är irriterande som fan att folk inte kan låta andras grejer vara ifredchukabowa skrev:2244279o gjort vadå?
Kanske lite långt iväg...kör från Höör...Eddi skrev:2244255Hejsan!
KOlla Trelleborg GAZZ Tråden!
Vi träffas 1300 i trelleborg och kör sedan mot svedala och hämtar folk där ca 13.45
Vi har en 125:a Motard med oss så om ni hänger med vårt tempo? mm jag tror nog det hehe
Hoppas folk dyker upp i svedala eller kommer till trelleborg.
Ses idag!
fordson skrev:2244312Kanske lite långt iväg...kör från Höör...
fordson skrev:2244312Kanske lite långt iväg...kör från Höör...
var det inte dej vi skulle lära att slanga?fordson skrev:2244312Kanske lite långt iväg...kör från Höör...
Nja, skulle inte tro d, klarar d rätt bra själv!chukabowa skrev:2250049var det inte dej vi skulle lära att slanga?
hmm.. å var det nån annan från Höör/ höörbyfordson skrev:2250072Nja, skulle inte tro d, klarar d rätt bra själv!
Måste d ha varit, hör gärna till om ni ska köra norrut nån gång, vi e några stycken härifrån me motarder, eller om d e nåt på gång nere hos er...vi brukar dra en runda varje helg o reta grannarna! (o alla andra me dessutom)chukabowa skrev:2250132hmm.. å var det nån annan från Höör/ höörby
beror på var, sen är det match idag också så det får bli efter isf.chukabowa skrev:2257770nån som inte supit allt för mycket igår o kan köra idag?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|