Samåkning i Lund

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Jättesnyggt Eddi... Trodde jag aldrig om dej! :tungan :pannkyss

TAck!! :)
En snygg grabb måste ha en snygg hoj.... :D :D

Det får bli ute....i solen. ;)
Annars får vi klira det med Kungen...han har studio för det. :yoparty

Studio? fan vad coolt...... det hade man ju gärna gjort. Felet är att då kommer man se alla detajer på hojen och repor och skit. I för sig är jag rätt bra på photoshop =)

Vad kostar en sån grej?

Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
VIKTIGT FÖR ER "FYLLEGNUARE" :)

Fyllegnu.com är snart färdig. Vad jag skulle vilja ha av alla ni som är på sidan "ni vet vem ni är" är:

1. En bild! på er hoj som kommer ligga under ert namn i förar avdelning
2. En text om er, hur flummig eller seriös ni vill. Max en halv A4, typ
3. Ett citat om hojköradet. Typ. "Att få knäskrapa i en kurva är som att ligga med en underbar kvinna". Ja, typ så :)

Kan inte komma på mer nu. Skicka allt detta till min EMAIL eller MSN.... min email är då min msn :)

Och ja.. vill ha det så snabbt det går. Ni som inte skickar er, på er förar sida kommer en äcklig bild komma och en ful hoj.... :tungan :arsele

Tack för mig!

Last edited:

Isengrim

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Hoj
nope...
VIKTIGT FÖR ER "FYLLEGNUARE" :)

Fyllegnu.com är snart färdig. Vad jag skulle vilja ha av alla ni som är på sidan "ni vet vem ni är" är:

Tack för mig!

Har mailat till dig nu!
Ville du ha ett foto också?

Ingen som gillade sporthoj.com -tröj idén?
Alltså alla köper en sh.com tröja där vi sätter nickname överst och nedanför vår "logo" fyllegnu eller vad det nu må vara.

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Hehe... ska nog kunna fixa en egen ful bild ska du se :D

Jag tvekar inte en sekunde..... mailen börjar rammla in.. fan grymt!!

Har mailat till dig nu!
Ville du ha ett foto också?

Ingen som gillade sporthoj.com -tröj idén?
Alltså alla köper en sh.com tröja där vi sätter nickname överst och nedanför vår "logo" fyllegnu eller vad det nu må vara.

Har fått mailet.. nej har redan bild och allt på dig.... så du är upplagd =)

Last edited:

Ratski

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2006
Hoj
Honda NT650V-Touring 06-08, Yamha FJR1300 SportTouring 08-10, Honda VFR800 SportTouring 10-...
Hejsan!

Verkar som¨våren är på väg tillbacka till skåne, när kommer ni at börja köra? Jag skulle ha hängt med i höstas men det kom annat i mellan.

Nåja, bilder på fyllegnu? kommer inte in på eran hemsida...nere?

Jag har bara en touringcykel och köpte cyklen i sommras, problem att hänga med raceingcyklar?

/Råttis

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Hejsan!

Verkar som¨våren är på väg tillbacka till skåne, när kommer ni at börja köra? Jag skulle ha hängt med i höstas men det kom annat i mellan.

Jag har bara en touringcykel och köpte cyklen i sommras, problem att hänga med raceingcyklar?

/Råttis

Mig kommer du inte ha nå problem att hänga av, en fjortis på EU-moppe ger mig en bra match...

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
Hejsan!

/Råttis

med eddi i täten kommer du garanterat inte ha några problem att hänga med :tungan

förlåt, men kunde inte låta bli

Ratski

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2006
Hoj
Honda NT650V-Touring 06-08, Yamha FJR1300 SportTouring 08-10, Honda VFR800 SportTouring 10-...
Nice.....datum för första körningen?

Det känns bra att det finns dom som plockar upp dom som sackar efter....

Nåja, hänger på så gott jag kan och inom mina begräsningar....

/Råttis

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Nice.....datum för första körningen?

Det känns bra att det finns dom som plockar upp dom som sackar efter....

Nåja, hänger på så gott jag kan och inom mina begräsningar....

/Råttis

Kolla första sidan här i tråden..... den 31 mars är det dags... kan skriva upp dig om du vill på listan. Var vi ska träffas mm bestämmer vi när det närmar sig.

Och som dom säger.. denna sommar ska jag tydligen leda och då kommer det gå väldigt sakta.
Så det är inga problem att hänga på om du har 50cc eller 1000 cc ..... Ja, om du ligger låångt efter mig då :D :yoparty :tuttar

GLÖM inte superbike startar imorgon söndag 0200 på natten !!! öl och sovplats hos mig :tummenupp

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
Kolla första sidan här i tråden..... den 31 mars är det dags... kan skriva upp dig om du vill på listan. Var vi ska träffas mm bestämmer vi när det närmar sig.

Och som dom säger.. denna sommar ska jag tydligen leda och då kommer det gå väldigt sakta.
Så det är inga problem att hänga på om du har 50cc eller 1000 cc ..... Ja, om du ligger låångt efter mig då :D :yoparty :tuttar

GLÖM inte superbike startar imorgon söndag 0200 på natten !!! öl och sovplats hos mig :tummenupp

hmmm...den söndagen du snackar om är det den söndagen som är idag för du skrev ditt meddelande samma dag som söndag o då menar du att din söndag är måndag....eller?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
hehe....det e det ju :)

fan vad man e omed i matchen...trodde stenhårt att det var söndag :rofl

haha, så förvirrat.
men det är ju tur att det inte är söndag redan.. hade ju varit för hemskt.. fast på söndag (imorogn då ju..) ska jag följa me dmarcus och hämta hem hans hoj från karlskrona..!

Don Danielsan

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2005
Hoj
Ducati 749s

En snygg grabb måste ha en snygg hoj.... :D :D

Varför har du gjort din hoj så snygg då??? :gnissla

Jag får väl skriva ihop min historia till fyllegnu förresten... efter tentorna :huvet...

haha, så förvirrat.
men det är ju tur att det inte är söndag redan.. hade ju varit för hemskt.. fast på söndag (imorogn då ju..) ska jag följa me dmarcus och hämta hem hans hoj från karlskrona..!

Vad ska han ha för hoj????

Vad ska du göra nu när du tänkt lägga ner hojkörandet förresten? Finns de nåt annat skoj i skåne?

Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
hmmm...den söndagen du snackar om är det den söndagen som är idag för du skrev ditt meddelande samma dag som söndag o då menar du att din söndag är måndag....eller?

hahhaa förvirrad =) .... det är imorgon söndag 0200.. säger du ska vi kolla på det?

jag har massa tentor nu.... trist är det.. vi får grilla eller något efter dom hehe =)

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...