Tackar så jättemycket!
Fotad? proffsfoto a'la jkay?
Jättesnyggt Eddi... Trodde jag aldrig om dej!
Det får bli ute....i solen.
Annars får vi klira det med Kungen...han har studio för det.
VIKTIGT FÖR ER "FYLLEGNUARE"
Ni som inte skickar er, på er förar sida kommer en äcklig bild komma och en ful hoj....
Tack för mig!
VIKTIGT FÖR ER "FYLLEGNUARE"
Fyllegnu.com är snart färdig. Vad jag skulle vilja ha av alla ni som är på sidan "ni vet vem ni är" är:
Tack för mig!
Hehe... ska nog kunna fixa en egen ful bild ska du se
Har mailat till dig nu!
Ville du ha ett foto också?
Ingen som gillade sporthoj.com -tröj idén?
Alltså alla köper en sh.com tröja där vi sätter nickname överst och nedanför vår "logo" fyllegnu eller vad det nu må vara.
Hejsan!
Verkar som¨våren är på väg tillbacka till skåne, när kommer ni at börja köra? Jag skulle ha hängt med i höstas men det kom annat i mellan.
Nåja, bilder på fyllegnu? kommer inte in på eran hemsida...nere?
Jag har bara en touringcykel och köpte cyklen i sommras, problem att hänga med raceingcyklar?
/Råttis
Hejsan!
Verkar som¨våren är på väg tillbacka till skåne, när kommer ni at börja köra? Jag skulle ha hängt med i höstas men det kom annat i mellan.
Nåja, bilder på fyllegnu? kommer inte in på eran hemsida...nere?
Jag har bara en touringcykel och köpte cyklen i sommras, problem att hänga med raceingcyklar?
/Råttis
Nice.....datum för första körningen?
Det känns bra att det finns dom som plockar upp dom som sackar efter....
Nåja, hänger på så gott jag kan och inom mina begräsningar....
/Råttis
Kolla första sidan här i tråden..... den 31 mars är det dags... kan skriva upp dig om du vill på listan. Var vi ska träffas mm bestämmer vi när det närmar sig.
Och som dom säger.. denna sommar ska jag tydligen leda och då kommer det gå väldigt sakta.
Så det är inga problem att hänga på om du har 50cc eller 1000 cc ..... Ja, om du ligger låångt efter mig då
GLÖM inte superbike startar imorgon söndag 0200 på natten !!! öl och sovplats hos mig
hmmm...den söndagen du snackar om är det den söndagen som är idag för du skrev ditt meddelande samma dag som söndag o då menar du att din söndag är måndag....eller?
idag är det väll ändå lördag
hehe....det e det ju
fan vad man e omed i matchen...trodde stenhårt att det var söndag
En snygg grabb måste ha en snygg hoj....
haha, så förvirrat.
men det är ju tur att det inte är söndag redan.. hade ju varit för hemskt.. fast på söndag (imorogn då ju..) ska jag följa me dmarcus och hämta hem hans hoj från karlskrona..!
hmmm...den söndagen du snackar om är det den söndagen som är idag för du skrev ditt meddelande samma dag som söndag o då menar du att din söndag är måndag....eller?
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |