Solid snake
Guest
Wheelieträning idag för de som vill.Väldigt.
Hyfsat kallt dock.
Träffas på macken närmast ica i Harlösa 12:40, sen blir det nån raka i närheten.
Kort varsel rockar.
Wheelieträning idag för de som vill.Väldigt.
Hyfsat kallt dock.
Wheelieträning idag för de som vill.
Träffas på macken närmast ica i Harlösa 12:40, sen blir det nån raka i närheten.
Kort varsel rockar.
Det har snöat vad det ska idag, det kom lite innan men det var ingen direkt större fara.Trodde ju det skulle snöa idag så jag lät hojen stå kvar hos föräldrarna.
Det har snöat vad det ska idag, det kom lite innan men det var ingen direkt större fara.
Stick och hämta din hoj.
Det började snöa också.Blir lite stressigt att hinna till harlösa 12.40
Får avstå denna gången trots att det är lockande. Ska hämta hojen igen på fredag eller lördag sen kommer den att stå här i lund till november ungefär.
edit: Var tvungen att ringa till päronen och få väderleksrapport från sjöbo. 2 grader men det blåser ganska mycket så det kändes som -5. Var forfarande mycket is kvar på vägarna hem till dem (de bor på landet). Var inte lika lockande nu längre
Spräng hans flyg då.ihållande snöfall just nu på Malmö Airport .. sitter bra här i värmen med en kopp kaffe
just nu landade Zlatan i sitt privatjet för nyfikna och undrande !!
Spräng hans flyg då.
Det snöade hela vägen hem från Harlösa.
Ja, fråga Sulis varför.orkar inte , för gott inne
redan hemma ???
Hyfsat kallt dock.
Sjöborakan är det på onsdagar, vid 18 tiden.aja gött då får jag kolla här...hörde något om rakan utanför revinge att det var träff eller så på onsdagar?? Japp jag läser till brandman...första terminen nu.....men de hindrar mig inte från att svina på hojen!!
varför ?? !!
vurpat in hojen?
Kör genom Harlösa och bara fortsätt på 104an (är det tror jag) så kommer du till Sjöbo så småningom.var e sjöborakan då?? från revinge sett?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|