Kom igen nu, alla ändå inte vara bakis idag . Det är perfekt för en premiär tur idag!
Hej!
Var det inte dig jag träffa på kajen idag?
Insåg inte det
Kom igen nu, alla ändå inte vara bakis idag . Det är perfekt för en premiär tur idag!
Hade gärna velat, men var in på Falu lasarett för tre veckor sen och förlängde rövskåran (opererade ett diskbråck), så jag fick inte åka hoj under åtminstone hela april
Tips: Team Granaths har en "jippodag" på lördag, tror det var provkörning mm. Tror det är nåt liknande på Abris också...
Härligt att se lite drag här på sidan Va sägs om att köra en "riktig" premiär på 1a maj(röd dag=TOK LEDIG) Träffas på kajen(mora) vid lunch tid!?! Enligt vädret så blir d SOL Kom me förslag va vi ska åka så kanske d finns folk som hoppar på längs vägen. Lr så bestämmer vi d på plats slipper farbror blå veta
Hur många är det som får åka på första maj?
Idag samlas vi 12.30 vid statoil i Orsa. Vi är minst 3 stycken och ska förmodligen åka furudal - ingels - falun - rexbo och vidare hemöver. Blir nog inget jätte super mega tempo. Bara att komma
När jag va liten tyckte jag oxå det va roligt att titta på elden å dricka "varmavjackfickan"öl Väntar hellre tills lördagen för att öla i solen hela dagen me massa 2-takts godis i ögon å öron
Härligt att se lite drag här på sidan Va sägs om att köra en "riktig" premiär på 1a maj(röd dag=TOK LEDIG) Träffas på kajen(mora) vid lunch tid!?! Enligt vädret så blir d SOL Kom me förslag va vi ska åka så kanske d finns folk som hoppar på längs vägen. Lr så bestämmer vi d på plats slipper farbror blå veta
Gubbe
Vi blev bara 2 idag för 1 hoj ville inte gå längre än till Orsa. Efter lite felåkning när vi skulle åka ingelsvägen så kom vi till slut ut i falun från fel håll fortsatte mot rexbo och vidare mot siljansnäs och så vips var vi hemma igen. Blev en lagom tur på 27mil
Totalt 42 sköna mil den här helgen
KL.12.00 på Kajen idag glöm ej
Tjena alla! Jag e ny härinne...
Missade dagens repa men kommer snart med på nästa!
Har en fråga... Några som är sugna på att dra och testa bankörning nån helg....en dag eller 2?
Jag tänkte nämnligen testa iår tänkte jag...
Tjena alla! Jag e ny härinne...
Missade dagens repa men kommer snart med på nästa!
Har en fråga... Några som är sugna på att dra och testa bankörning nån helg....en dag eller 2?
Jag tänkte nämnligen testa iår tänkte jag...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|