Samåkning i Mora,Orsa??

TOREGARD

Ny medlem
Gick med
6 Dec 2004
Hoj
SUZUKI GSX-R 1000
Tänkte ta en tur ikväll, om nån är sugen på å hänga me e de bara och komma till kajen till kl 18!

flexbert

Medlem
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Aprilia Tuono -07
Har tänkt glida ner till Rättvik på tisdag kväll (18.00) och kolla på lite bilar..

Någon som vill med?

flexbert

Medlem
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Aprilia Tuono -07
Vi åker från orsa typ 18-19. Blev aldrig någon riktig tid bestämd men kan återkomma med det imorgon.

TOREGARD

Ny medlem
Gick med
6 Dec 2004
Hoj
SUZUKI GSX-R 1000
Nån som är sugen på bankörningarna på Amsbergs gokartbana med SMC på söndag?
Eller kanske en tur till Dala-Järna å kolla på dragrace lördag eller söndag?

lanzer

Lanzer
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
Kawazaki ZX9R -98
Det kanske funkar som det gjorde uppe i Älvdalen på den gamla goda tiden. Är sugen att hänga på, hör av mig om jag ska me.

lanzer

Lanzer
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
Kawazaki ZX9R -98
Kollade på yr.no nyss och dom visar 15 grader och mulet på söndag i Borlänge men inget regn..

Zyrox88

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Hoj
2009 Suzuki Hayabusa
någon som kan ge förslag på nytt bakdäck till busan? körde på bridgestone battlax 015 tills idag då trådarna titta fram efter endast 350 mil :(

Ducce 748

SDK#4860
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
Ducati 748, hornet 600
...om du inte kör bana så finns de ingen anledning å ha sånt mjukt däck som fixar under 500mil...du kommer ju inte upp till däckets kapacitet ändå på landsväg..

Bästa allround däcket har varit läge och är väl det nu också om jag inte missminner mig Michelin Pilot Road.. marknadsledande i regn men kan släppa utan förvarning på bana om man ligger på som f-n och skrapar knäna... Men inget man kommer i närheten av på landsväg med potthål och mötande trafik.. De är mitt tips!!

...om du inte kör bana så finns de ingen anledning å ha sånt mjukt däck som fixar under 500mil...du kommer ju inte upp till däckets kapacitet ändå på landsväg..

Bästa allround däcket har varit läge och är väl det nu också om jag inte missminner mig Michelin Pilot Road.. marknadsledande i regn men kan släppa utan förvarning på bana om man ligger på som f-n och skrapar knäna... Men inget man kommer i närheten av på landsväg med potthål och mötande trafik.. De är mitt tips!

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...