Jag har varit körkåt sen november..... =( Men fan att det är nära nu !
Jag med, men nu börjar det bli riktigt illa. Kollar vädret och tempen varje dag och är ute och kollar till hojen.
hur går det me mellankortet då?
Nice väder nån som vill köra mcsäsongen känns avlägsen just nu hoppas på bättre väder vill köra
Ni som kör kring Värnamo i mörkaste skogarna av småland.. har ni några väg tips på sköna kurviga vägar med bra beläggning? Kan tänka mig kring Bredaryd, Anderstorp och Gislaved finns några bra vägar. ?
finns massor getaryggarna ohs bolmsö finns hur mycket sköna vägar som helst
Nice! Då kanske man tar en sväng upp dit till våren o sommaren.
Kring Hestra måste det nästan finnas fina vägar!
O jag ska ta med värnamogänget på en tranemo runda ! =)
gött där har man inte åkt
Ja nu vet jag inte om du va ironisk men jag fick den uppfattningen i höstas av bla fagher o co att ni inte åkt dit ifrån norra unnaryds hållet....
Hej på er smålänningar!
Kommer vara en hel del i värnamo från nu och framåt. Detta pga att tjejen bor där. Är det ngn som vet vart man kan vända sig om man skulle vilja hyra ett garage, finns det mek möjligheter vore det ju toppen. Men skulle iaf behöva ha ngt ställe att förvara cykeln på då jag ligger borta och jobbar under veckorna.
Detta gäller i 1a hand 1st mc. För som läget är nu har jag än så länge garage kvar hemma där jag kan förvara den andra hojjen och all annan skit man äger.
Sen tänkte jag höra om ni inte har några planer på en fredag eller lördag med öl/mat och hoj snack? Vore kul att bekanta sig lite med folk och hänga med på lite turer till våren.
// F
Tjenare!
Vad lite respons du fick Alla hoj-nissar här i Värnamo verkar ligga i dvala..
Jag är ingen infödd Värnamobo, har bara bott här ett halvår, så jag har väl inga jätteheta tips på garage-möjligheter, men jag stod själv i kö hos Finnvedsbostäder och fick ett erbjudande efter några månader, så där kan du ju prova!
Vad gäller ditt andra spörsmål så undrar jag samma sak..
Men hoj-turer till våren lär det bli av i alla fall! Vänta bara.. på Sten Stures gatukök Lasarettsgatan.. Här runtomkring finns massa härliga vägar, så misströsta inte om du börjat göra det.. Värnamo ÄR toppenbra
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|