Samåkning i Värnamo i sommar???

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
Ojdå nu blir jag nyfiken.... Vi behöver PICS !

Ehh.. men vad betyder PICS?? :confused:

Jag får en känsla av att du syftar på en viss :krama ... eller så har jag helt fel, men jag har ingen aning om vad PICS betyder, säkert nån förkortning av nåt.. typ; Private Intimate Case Study

Hursomhelst.. :krama får den personen stå för.. blanda inte in mig.. även om jag redan är inblandad efter det här inlägget..
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
ja jösses..... pics i detta fallet är ju en förkortning av det engelska ordet picture som direkt översatt till det svenska språket betyder bild. Om vi sammanfattar det här då så är jag rätt och slätt ute efter en bild på den fagra fagher med sitt nya skinnställ som så målande beskrevs i den här tråden ! ;)
 

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
ja jösses..... pics i detta fallet är ju en förkortning av det engelska ordet picture som direkt översatt till det svenska språket betyder bild. Om vi sammanfattar det här då så är jag rätt och slätt ute efter en bild på den fagra fagher med sitt nya skinnställ som så målande beskrevs i den här tråden ! ;)

Ahh var det så enkelt?! Tack för dina grundläggande förklaring, och att du dessutom förklarade vad "picture" betyder.. :3freak Det var väldigt illustrativt!
Jag hade hoppats att PICS skulle ha en något djupare innebörd, men ack vad jag misstog mig!
 

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
Halloj......

Så det är på stenstures man ska hänga! :)

Men får hoppas det löser sig på annat sätt. Var därför jag tänkte om någon från trakten hade tips.

I annat fall så bor tjejens föräldrar 1 mil eller liknande utanför, och där kan jag ställa den om det krisar.

Du som ändå bor här och har bott här ett tag får väl ta tag i mat/öl/snack biten. :tummenupp

// Frode


Jo.. det har du väl rätt i.. ibland behöver man nån som säger till en vad man ska göra för att få nåt gjort..

Bara 26 dagar kvar till sommartid, 5v tills Fivers första bandag på Anderstorp:banana .. Våren kan komma närsomhelst nu!! Så förbered dig och hör allt nytt om allt och alla..

Lördagen den 7 mars kl 19 på GÄSTGIVARGÅRDEN:yoparty

Då träffas alla seriösa och oseriösa hoj-åkare (m.a.o. ALLA:) ) och tar en öl, eller vad man nu vill ha och tjötar hela goa kvällen lång! Nån har skaffat ny hoj, nån har skaffat nytt skinnställ (som verkar väldigt intressant) och nån fyller väldigt jämnt.. Så kom och stilla din nyfikenhet inför den stundande mc-säsongen!

Be there or be square;)
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ja jag hoppas du förstog att jag skämta va? Jag har fått lite skit för att jag inte är tydlig nog när jag inte är allvarlig... kanske bäst att jag berättar det. =) svårt att betona på internet
 

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
Ja jag hoppas du förstog att jag skämta va? Jag har fått lite skit för att jag inte är tydlig nog när jag inte är allvarlig... kanske bäst att jag berättar det. =) svårt att betona på internet


Mjo.. jag hoppades väl det.. men man vet aldrig.. nej, det kan vara svårt att veta när man nån skämtar så här över internet.. nån har ju undersökt vad lite egentligen orden betyder när man säger något, utan att det mer är kroppsspråk, tonfall, röstläge osv.. signaler som är svåra att förmedla i skrivet språk.. Men en liten ;) precis efter hade kanske gett en annan "känsla" på ditt inlägg.. (den kom alltså försent..;) )
Sen för att vara petig (som jag är) så "brukar" det betyda en förkortning när man skriver stora bokstäver, så när du skrev "pics" med stora bokstäver så tänkte jag direkt på en förkortning, man brukar ju skriva JAS t.ex. och inte jas.

Hehe.. du får väl komma på lördag då, så kan du skämta hur mycket du vill.. utan risk otydligheter! :tummenupp
 

ZX6R20007

Storfiskare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
sverige
Hoj
ZX6R-07 gånger 2,GSXR 1000-02,.
Jo.. det har du väl rätt i.. ibland behöver man nån som säger till en vad man ska göra för att få nåt gjort..

Bara 26 dagar kvar till sommartid, 5v tills Fivers första bandag på Anderstorp:banana .. Våren kan komma närsomhelst nu!! Så förbered dig och hör allt nytt om allt och alla..

Lördagen den 7 mars kl 19 på GÄSTGIVARGÅRDEN:yoparty

Då träffas alla seriösa och oseriösa hoj-åkare (m.a.o. ALLA:) ) och tar en öl, eller vad man nu vill ha och tjötar hela goa kvällen lång! Nån har skaffat ny hoj, nån har skaffat nytt skinnställ (som verkar väldigt intressant) och nån fyller väldigt jämnt.. Så kom och stilla din nyfikenhet inför den stundande mc-säsongen!

Be there or be square;)


Vore riktigt kul att komma dit och träffa lite folk och snacka skit, Nu är ju grejjen att jag inte känner en enda person här i krokarna som kör hoj. Så kommer det en ensam vilsen själ så får ni ta väl hand ommig. :)
 

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
Vore riktigt kul att komma dit och träffa lite folk och snacka skit, Nu är ju grejjen att jag inte känner en enda person här i krokarna som kör hoj. Så kommer det en ensam vilsen själ så får ni ta väl hand ommig. :)


Det är klart att du ska komma :) Det var ju för dig som jag ordnade det här..;)
Äh, det gör inget, jag känner inte heller så många, det löser sig nog :)
Inga problem, jag jobbar inom vården så jag är van vid att "ta hand om folk":tummenupp
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Lördagen den 7 mars kl 19 på GÄSTGIVARGÅRDEN:yoparty

Då träffas alla seriösa och oseriösa hoj-åkare (m.a.o. ALLA:) ) och tar en öl, eller vad man nu vill ha och tjötar hela goa kvällen lång! Nån har skaffat ny hoj, nån har skaffat nytt skinnställ (som verkar väldigt intressant) och nån fyller väldigt jämnt.. Så kom och stilla din nyfikenhet inför den stundande mc-säsongen!

Be there or be square;)

Kul att nån orkar ta lite initiativ! :tummenupp

Funderar starkt på att faktiskt ta mig i kragen och dyka upp på lördag... :D :fyllisar

//Flying Finn
 

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
Ja, det här bådar gott!:)

Ta det nu lugnt ikväll ;)

Ska kolla upp lite vad det finns för käk-möjligheter också.. återkommer..

Verkar vara fler än jag som vill äta i alla fall??
 

Petter_Ess

Medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 640 ADV
Lördagen den 7 mars kl 19 på GÄSTGIVARGÅRDEN:yoparty

Då träffas alla seriösa och oseriösa hoj-åkare (m.a.o. ALLA:) ) och tar en öl, eller vad man nu vill ha och tjötar hela goa kvällen lång! Nån har skaffat ny hoj, nån har skaffat nytt skinnställ (som verkar väldigt intressant) och nån fyller väldigt jämnt.. Så kom och stilla din nyfikenhet inför den stundande mc-säsongen!

Be there or be square;)

Bra idé :tummenupp
Låter grymt Najs. Kanske kommer förbi lite senare och tar en ölhalva..
Har lite annat att styra med också men ska göra vad jag kan.
Om inte annat så är ju vägarna snart torra:yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top