jonny_jp
Revs Your Heart
Tack för turen igår!
Vad många mc vi såg!
Och riktigt snyggt skinnställ Fagher
Kul att du tyckte det
Ja nu längtar man inte mindre till våren precis!
Jo Fagge får allt va belåten
Tack för turen igår!
Vad många mc vi såg!
Och riktigt snyggt skinnställ Fagher
Ojdå nu blir jag nyfiken.... Vi behöver PICS !
ja jösses..... pics i detta fallet är ju en förkortning av det engelska ordet picture som direkt översatt till det svenska språket betyder bild. Om vi sammanfattar det här då så är jag rätt och slätt ute efter en bild på den fagra fagher med sitt nya skinnställ som så målande beskrevs i den här tråden !
Halloj......
Så det är på stenstures man ska hänga!
Men får hoppas det löser sig på annat sätt. Var därför jag tänkte om någon från trakten hade tips.
I annat fall så bor tjejens föräldrar 1 mil eller liknande utanför, och där kan jag ställa den om det krisar.
Du som ändå bor här och har bott här ett tag får väl ta tag i mat/öl/snack biten.
// Frode
Ja jag hoppas du förstog att jag skämta va? Jag har fått lite skit för att jag inte är tydlig nog när jag inte är allvarlig... kanske bäst att jag berättar det. =) svårt att betona på internet
Jo.. det har du väl rätt i.. ibland behöver man nån som säger till en vad man ska göra för att få nåt gjort..
Bara 26 dagar kvar till sommartid, 5v tills Fivers första bandag på Anderstorp .. Våren kan komma närsomhelst nu!! Så förbered dig och hör allt nytt om allt och alla..
Lördagen den 7 mars kl 19 på GÄSTGIVARGÅRDEN
Då träffas alla seriösa och oseriösa hoj-åkare (m.a.o. ALLA ) och tar en öl, eller vad man nu vill ha och tjötar hela goa kvällen lång! Nån har skaffat ny hoj, nån har skaffat nytt skinnställ (som verkar väldigt intressant) och nån fyller väldigt jämnt.. Så kom och stilla din nyfikenhet inför den stundande mc-säsongen!
Be there or be square
Vore riktigt kul att komma dit och träffa lite folk och snacka skit, Nu är ju grejjen att jag inte känner en enda person här i krokarna som kör hoj. Så kommer det en ensam vilsen själ så får ni ta väl hand ommig.
Då träffas alla seriösa och oseriösa hoj-åkare (m.a.o. ALLA ) och tar en öl, eller vad man nu vill ha och tjötar hela goa kvällen lång! Nån har skaffat ny hoj, nån har skaffat nytt skinnställ (som verkar väldigt intressant) och nån fyller väldigt jämnt.. Så kom och stilla din nyfikenhet inför den stundande mc-säsongen!
Be there or be square
Kul att nån orkar ta lite initiativ!
Funderar starkt på att faktiskt ta mig i kragen och dyka upp på lördag...
//Flying Finn
Du behöver inte fundera längre! Du kommer helt enkelt! Färdigtänkt
Va skoj!
Ok. Det vart ju smidigt..! Får ev. med mig några till, bl.a lillbrorsan (Roadrunner89) och en kompis (Goffen)...
Ses på lördag!
//Flying Finn
Be there or be square
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |