Sulis
Elite som fän..
Japp! Tyckte ni verkar ha lite dålig uppslutning...
Själv tycker jag det ska bli skoj att komma utanför 50-skyltarna och se andra delar av vårt avlånga land...
//Flying Finn
Du kommer inte bli besviken!
Japp! Tyckte ni verkar ha lite dålig uppslutning...
Själv tycker jag det ska bli skoj att komma utanför 50-skyltarna och se andra delar av vårt avlånga land...
//Flying Finn
Gott att det är lite fart i tråden igen, måste på bero på de nytillkomna feminia tillskottet som uppstått, härligt precis vad vi halvtrötta iniativlösa killar behöver, när är det dax för första stureträffen? Fundera på att ställa på det svarta monstret idag men det blåste för mycket, blir nog på torsdag ist! Badminton låter som ett bra iniativ, dyker ev. upp nästa vecka!
Jag bokar upp mig på rundan till "Danmark" den 18/4, låter grymt kul! Om nu väder och vind tillåter vill säga....
Jaha då var årets första runda avklarad (med Millen alltså)
Så himla gött det var!!
Va nere vid osudden en sväng med. Och tro det eller ej men där var en stackars frusen kvinna som fick värma sig lite på min motor.. (se bild)
Måste vara mig du syftar på.. Roligt att höra att ens ansträngningar uppskattas! Det är uppmuntrande!
Jaa.. man får sån energi så här på vårkanten..Det här är den bästa tiden tycker jag.. när man har allt framför sig..
jag tycker dock det är lite kallt fortfarande.. har ju inte sån varm päls som ni killar
Jo. men kom på badmintonen! Vi spelar på måndagar tillsvidare, då vi blev bortträngda av ett helt fotbollslag sist.. samma tid, 20.45
Jag bokar upp mig på rundan till "Danmark" den 18/4, låter grymt kul! Om nu väder och vind tillåter vill säga....
körde en tur i dag satan va gött träffade petter ess samt en del andra knuttar
"Danmark" verkar najs, måste undersöka om jag är "ledig" den helgen..
I sporthallen? Alltså simhallen? Var där faktiskt igår och tittade in innan jag skulle crawla några längder men det verka som du sa mest va några fotbollstjomar, men ska försöka dyka nästa gång! Är oxå hopplöst förälskad i våren, när är närmsta bandag på anderstorp förresten?
Sporthallen; Ja. Simhallen; Nej. Har ännu inte hört talas om vatten-badminton, men det kanske finns?? Ja, fotbollshuliganerna har tyvärr lagt beslag på tisdagarna.. så vi spelar på måndagar istället.
7:e April är första bandagen på A-torp, 17-20 Inte långt kvar nu.. och om 9 dagar är det sommartider
7:e April är första bandagen på A-torp, 17-20 Inte långt kvar nu.. och om 9 dagar är det sommartider
Nu när det är en så fart & aktivitet på alla tycker jag det är hög tid för en till krogkväll ! Det var ju hela 2v sedan sist
Och stockholmaren måste ju få en till chans att visa upp sig
Så, vad sägs? Nu på lördag den 21:a?! Vid 19-19.30
Mitt förslag är att äta en bit mat, t.ex. på Lilla krogen ( på Harrys blev man ju inte ens ohungrig sist , de är snåla med maten..och favoriten Gästgivargården verkar inte ha öppnat för säsongen än.. ), och sen kan man gå till Harrys för lite mer röj & riv, och dansa in våren
Om det finns intresse kan jag boka bord på Lilla Kriget
Nu när det är en så fart & aktivitet på alla tycker jag det är hög tid för en till krogkväll ! Det var ju hela 2v sedan sist
Och stockholmaren måste ju få en till chans att visa upp sig
Så, vad sägs? Nu på lördag den 21:a?! Vid 19-19.30
Mitt förslag är att äta en bit mat, t.ex. på Lilla krogen ( på Harrys blev man ju inte ens ohungrig sist , de är snåla med maten..och favoriten Gästgivargården verkar inte ha öppnat för säsongen än.. ), och sen kan man gå till Harrys för lite mer röj & riv, och dansa in våren
Om det finns intresse kan jag boka bord på Lilla Kriget
tja
Jag starta upp min suzuki igår spann som en katt var ute en liten sväng på cykelvägen utan hjälm o i bara tun jacka. Det var lite kallt men ack så roligt hehehe bara dom kan sopa upp gruset på gatorna .... ska nog ut en sväng om vädret tillåter....
Mvh Thomas
Kommer att återfinnas på Harry´s lördag med ett gäng då vi vann gratisplåtar på musikquizen igår till Livespelningen, vore kul om man kände igen nån! Så kan vi
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|