Samåkning i Värnamo i sommar???

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
Gott att det är lite fart i tråden igen, måste på bero på de nytillkomna feminia tillskottet som uppstått, härligt precis vad vi halvtrötta iniativlösa killar behöver, när är det dax för första stureträffen? Fundera på att ställa på det svarta monstret idag men det blåste för mycket, blir nog på torsdag ist! Badminton låter som ett bra iniativ, dyker ev. upp nästa vecka!


Måste vara mig du syftar på..:rodnar :) Roligt att höra att ens ansträngningar uppskattas! Det är uppmuntrande!
Jaa.. man får sån energi så här på vårkanten..Det här är den bästa tiden tycker jag.. när man har allt framför sig..
jag tycker dock det är lite kallt fortfarande.. har ju inte sån varm päls som ni killar;)
Jo. men kom på badmintonen! Vi spelar på måndagar tillsvidare, då vi blev bortträngda av ett helt fotbollslag sist.. samma tid, 20.45:tummenupp
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Jag bokar upp mig på rundan till "Danmark" den 18/4, låter grymt kul! Om nu väder och vind tillåter vill säga....
 

Petter_Ess

Medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 640 ADV
Jaha då var årets första runda avklarad (med Millen alltså)
Så himla gött det var!! :yoparty

Va nere vid osudden en sväng med. Och tro det eller ej men där var en stackars frusen kvinna som fick värma sig lite på min motor.. (se bild) :D
 

Bifogat

  • Mille,brud.jpg
    Mille,brud.jpg
    37.2 KB · Visningar: 43

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Ort
Värnamo
Hoj
-02 Yamaha R6
Även jag körde i tisdags, körde 15 mil.
Sen var jag hemma igen, lite lagom frusen.
Men det var härligt :D
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Jag bokar upp mig på rundan till "Danmark" den 18/4, låter grymt kul! Om nu väder och vind tillåter vill säga....

Härligt! :) Vi får be en liten bön till vädergudarna..! :D

Glöm nu inte att skriva upp dig på listan... :tummenupp



Jaha då var årets första runda avklarad (med Millen alltså)
Så himla gött det var!! :yoparty

Va nere vid osudden en sväng med. Och tro det eller ej men där var en stackars frusen kvinna som fick värma sig lite på min motor.. (se bild) :D

Va snäll du är Petter... Ställer upp i alla lägen! :hihi

//Flying Finn
 

Z1000range

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2007
Ort
I småland i mitten och lite till vänster!
Hoj
Z1000 -07 med apelsinsmak
Måste vara mig du syftar på..:rodnar :) Roligt att höra att ens ansträngningar uppskattas! Det är uppmuntrande!
Jaa.. man får sån energi så här på vårkanten..Det här är den bästa tiden tycker jag.. när man har allt framför sig..
jag tycker dock det är lite kallt fortfarande.. har ju inte sån varm päls som ni killar;)
Jo. men kom på badmintonen! Vi spelar på måndagar tillsvidare, då vi blev bortträngda av ett helt fotbollslag sist.. samma tid, 20.45:tummenupp


I sporthallen? Alltså simhallen?:confused: Var där faktiskt igår och tittade in innan jag skulle crawla några längder men det verka som du sa mest va några fotbollstjomar, men ska försöka dyka nästa gång! Är oxå hopplöst förälskad i våren, när är närmsta bandag på anderstorp förresten?:hej

Jag bokar upp mig på rundan till "Danmark" den 18/4, låter grymt kul! Om nu väder och vind tillåter vill säga....

0830 på statoil ca 18 mil bort = gå upp 3 timmar innan = för tidigt för en lördag = jävligt kallt, visst man kan brassa på men då fryser man ju ännu mer! Visst mäktig syn med 200bågar men kan det bli tempo av det? Ska till skåne den helgen så inget e omöljigt dock:yoparty
 
Last edited:

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
körde en tur i dag satan va gött träffade petter ess:tuttar samt en del andra knuttar :tummenupp
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
körde en tur i dag satan va gött träffade petter ess:tuttar samt en del andra knuttar :tummenupp

Såg riktigt gött ut..! :yoparty Hälsade på dig vid Pelikanen... :hej Färdades dock själv fyrhjuligt (vit Passat)... :brinnerup Hojpremiären för egen del blir nog först efter påsk. :( Mycket annat nu... :rolleyes:

//Flying Finn
 

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
I sporthallen? Alltså simhallen?:confused: Var där faktiskt igår och tittade in innan jag skulle crawla några längder men det verka som du sa mest va några fotbollstjomar, men ska försöka dyka nästa gång! Är oxå hopplöst förälskad i våren, när är närmsta bandag på anderstorp förresten?:hej



Sporthallen; Ja. Simhallen; Nej. Har ännu inte hört talas om vatten-badminton, men det kanske finns?? Ja, fotbollshuliganerna har tyvärr lagt beslag på tisdagarna.. så vi spelar på måndagar istället.
7:e April är första bandagen på A-torp, 17-20 :) Inte långt kvar nu.. och om 9 dagar är det sommartider:hoppa
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
7:e April är första bandagen på A-torp, 17-20 :) Inte långt kvar nu.. och om 9 dagar är det sommartider:hoppa

Med andra ord går vi mot bättre tider..? :hihi :tummenupp

Har som sagt som mål att prova på det här med att köra på bana i år, men det blir inte före påsk i alla fall... :(

//Flying Finn
 

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
Nu när det är en så fart & aktivitet på alla tycker jag det är hög tid för en till krogkväll :) ! Det var ju hela 2v sedan sist:rolleyes:
Och stockholmaren måste ju få en till chans att visa upp sig :tungan

Så, vad sägs? Nu på lördag den 21:a?! Vid 19-19.30

Mitt förslag är att äta en bit mat, t.ex. på Lilla krogen ( på Harrys blev man ju inte ens ohungrig sist :mad:, de är snåla med maten..och favoriten Gästgivargården verkar inte ha öppnat för säsongen än..:( ), och sen kan man gå till Harrys för lite mer röj & riv, och dansa in våren:banana

Om det finns intresse kan jag boka bord på Lilla Kriget:tummenupp
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Nu när det är en så fart & aktivitet på alla tycker jag det är hög tid för en till krogkväll :) ! Det var ju hela 2v sedan sist:rolleyes:
Och stockholmaren måste ju få en till chans att visa upp sig :tungan

Så, vad sägs? Nu på lördag den 21:a?! Vid 19-19.30

Mitt förslag är att äta en bit mat, t.ex. på Lilla krogen ( på Harrys blev man ju inte ens ohungrig sist :mad:, de är snåla med maten..och favoriten Gästgivargården verkar inte ha öppnat för säsongen än..:( ), och sen kan man gå till Harrys för lite mer röj & riv, och dansa in våren:banana

Om det finns intresse kan jag boka bord på Lilla Kriget:tummenupp

Låter trevligt med en favorit i repris... :hihi Men har i princip lovat bort mig för utgång i Jkpg istället. :fyllisar Får bli en annan gång..! :tummenupp

//Flying Finn
 

Z1000range

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2007
Ort
I småland i mitten och lite till vänster!
Hoj
Z1000 -07 med apelsinsmak
Nu när det är en så fart & aktivitet på alla tycker jag det är hög tid för en till krogkväll :) ! Det var ju hela 2v sedan sist:rolleyes:
Och stockholmaren måste ju få en till chans att visa upp sig :tungan

Så, vad sägs? Nu på lördag den 21:a?! Vid 19-19.30

Mitt förslag är att äta en bit mat, t.ex. på Lilla krogen ( på Harrys blev man ju inte ens ohungrig sist :mad:, de är snåla med maten..och favoriten Gästgivargården verkar inte ha öppnat för säsongen än..:( ), och sen kan man gå till Harrys för lite mer röj & riv, och dansa in våren:banana

Om det finns intresse kan jag boka bord på Lilla Kriget:tummenupp

Kommer att återfinnas på Harry´s lördag med ett gäng då vi vann gratisplåtar på musikquizen igår till Livespelningen, vore kul om man kände igen nån! Så kan vi :fyllisar
 

Vtr sp1:a

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2008
Ort
Frkkkl
Hoj
Honda VTR SP1, Suzuki RM250
tja

Jag starta upp min suzuki igår spann som en katt:) var ute en liten sväng på cykelvägen utan hjälm o i bara tun jacka. Det var lite kallt men ack så roligt hehehe bara dom kan sopa upp gruset på gatorna .... ska nog ut en sväng om vädret tillåter....:banana

Mvh Thomas
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
tja

Jag starta upp min suzuki igår spann som en katt:) var ute en liten sväng på cykelvägen utan hjälm o i bara tun jacka. Det var lite kallt men ack så roligt hehehe bara dom kan sopa upp gruset på gatorna .... ska nog ut en sväng om vädret tillåter....:banana

Mvh Thomas

Låter härligt... :yoparty Men du får ta och starta upp SP1:an oxå..! :nicka ;)

//Flying Finn
 

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
Kommer att återfinnas på Harry´s lördag med ett gäng då vi vann gratisplåtar på musikquizen igår till Livespelningen, vore kul om man kände igen nån! Så kan vi :fyllisar


Men är det ett mc-gäng då?? Jag umgås bara med mc-folk nämligen.. :rolleyes: ;)

Ehh..jaa.. det kanske var lite väl kort framförhållning det här.. ni värnamo-bor är så rediga o planerar saker & ting långt i förväg :D

Eller så är det jag som håller på att bli manisk..:confused:

Jaja.. vi får väl se hur dagen förlöper.. vad som kan helst kan ju hända den
21:a mars..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top