Joovars lämmnar inn mitt däck imorgon så man får nytt min väv kom fram när vi hade kommit till lagan*Micke* skrev:2144786Föresten är det något drag i Värnamo på vardagarna?? Fick ju inte åka i söndags, så tänkte nästan ta mig en tur upp i dag å rasta hojen å fika lite.... Några som ska ut?
Bazooka skrev:2143513jag tror att du åkte och tittade på min hela tiden.. hihi för det var inte många gånger du låg framför.... skojar bara... nja Vi hade brotom hem som fan... å jag trode att ni skulle med Peter till Greklaved.. så vi stack..!!! men sen så var vi ute igen... på kvällen,,,.!!!!!
jag + WetWilly + Score det var nice sm fan de me... men hela jävla helgen har bara varit kanon..!!!
Ja det va jag i sommarställetRumpel skrev:2143276Jag är inte avis, jag är... är.. är.. kanske bara lite kåt på den
Men det var en rejäle runda vi tog idag hörrni.. Men varför drog ni så snabbt när vi skulle tanka vi den icke fungerade billisten. Hade ni bråttom eller ?
Men sen när vi tankade vid den fungerande hydro macken såg vi en ktm som vi misstänker va Sanken, han hande sommarstället på sig. Linne och tyg byxor.! Passa tiderna nästa gång pajk!
Så nästa tur nu, blir väl Öhr på Onsdag misstänker jag. Hur många är med då? Blir väl att vi åker vid 5 på eftermiddan.
Jag ska dit iallf.
1) Rumpel
hehehe men undrar vilka 2 hojar som har 100 grr mer effekt än din är? Peters å vilken mer.. killens utan framkåpa?Rumpel skrev:2144826Shit, jag är avslöjjad. Lika bra att erkänna att jag blev riktigt tänd på hennes rygg när jag låg bakom er. Du kan ju hälsa henne det Annars är det inte så lätt att ligga i täten när en galen KTM och två cyklar med 100 grr mer effekt än jag, ligger och stressar varandra. Med jeans och lågskor är man inte så kaxig i kurvorna heller, så det är bäst att ta det säkra före det osäkra... om du har hört det uttrycket nångång Men det blir bättre efter studenten. Då har jag önskat mig ett par mc braller av släkten, så då du... då ska vi se vem som är snabbast runt getaryggarna.
jap, jag ser ut som nån gammal gubbe på den sissta bilden...ser ut att ha nån hatt..!Score skrev:2146352Jag lyckade fånga dig på bild där du såg helt okej ut faktiskt
Och nu menar jag bilden där du har buffen på ... Det va de enda bilderna... De andra 2 blev skit suddiga... Nästa gång får någon ha digitalkamera med sig...
Bazooka skrev:2146900jap, jag ser ut som nån gammal gubbe på den sissta bilden...ser ut att ha nån hatt..!
Markus: Sälj inte skiten.
Score skrev:Har man inte råd att köpa MHKs motard kan man alltid köpa denna: http://www.blocket.se/vi/7641011.htm?ca=17_s Riktigt fet... S
rskilt om man läser texten...
Bazooka skrev:2148871Nån som vill med till Anderstorp och köra bana imån onsdag?
Markus skulle du med eller?
Haha! Så konstapel candemir åker R6 , fan ja har svårt o tänka mig honom köra hoj men har du sett han åka på den så är de ju så då. Hoppas han inte beter sig lika illa på mc som när han kör snutbil.Bazooka skrev:2149143SE UPP för en blå R6 i stan.. det är en polis som kör den, har sätt den parkerad utanför polishuset på baksidan, precis vid ingången till garaget för några dagar sen och ikväll såg jag han "Kandemir" snuten åka på den.. så tänk er för när ni gasar...!!!!
Swe_84 skrev:2148340Jaha jag är på till Ör på onsdag men kan nog inte komma loss förrän tidigast kl 17:30 för jag har lovat min polska kamratski att han ska få åka med och han slutar ju inte förrän kl 17:00..
Jag har förresten ÄNTLIGEN fått mina kåpor så nu kan man åka lite fortare..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|