Samåkning i Värnamo i sommar???

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
F*ck va det kändes hemskt igår när ni drog iväg och jag fick stå kvar med lång näsa...... Men nu så är de nya däcket inköpt, så nu jävlar!!
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Föresten är det något drag i Värnamo på vardagarna?? Fick ju inte åka i söndags, så tänkte nästan ta mig en tur upp i dag å rasta hojen å fika lite.... Några som ska ut?
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
*Micke* skrev:
2144786 Föresten är det något drag i Värnamo på vardagarna?? Fick ju inte åka i söndags, så tänkte nästan ta mig en tur upp i dag å rasta hojen å fika lite.... Några som ska ut?
Joovars lämmnar inn mitt däck imorgon så man får nytt min väv kom fram när vi hade kommit till lagan :huvet
Tycker vi borde köra på onsdag :banana
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
Bazooka skrev:
2143513 jag tror att du åkte och tittade på min :tuttar :arsele hela tiden.. hihi :tungan för det var inte många gånger du låg framför.... :hihi skojar bara... nja Vi hade brotom hem som fan... å jag trode att ni skulle med Peter till Greklaved.. så vi stack..!!! men sen så var vi ute igen... på kvällen,,,.!!!!!
jag + WetWilly + Score det var nice sm fan de me... men hela jävla helgen har bara varit kanon..!!!


Shit, jag är avslöjjad. Lika bra att erkänna att jag blev riktigt tänd på hennes rygg när jag låg bakom er. Du kan ju hälsa henne det :hihi Annars är det inte så lätt att ligga i täten när en galen KTM och två cyklar med 100 grr mer effekt än jag, ligger och stressar varandra. :3freak Med jeans och lågskor är man inte så kaxig i kurvorna heller, så det är bäst att ta det säkra före det osäkra... om du har hört det uttrycket nångång :död :lol Men det blir bättre efter studenten. Då har jag önskat mig ett par mc braller av släkten, så då du... då ska vi se vem som är snabbast runt getaryggarna. :tuttar
 

sanken

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Ta av första rakt fram i svängen
Hoj
Busa 650-08 & superduke
Rumpel skrev:
2143276 Jag är inte avis, jag är... är.. är.. kanske bara lite kåt på den :4skrika
Men det var en rejäle runda vi tog idag hörrni.. Men varför drog ni så snabbt när vi skulle tanka vi den icke fungerade billisten. Hade ni bråttom eller ?:fatta! :D

Men sen när vi tankade vid den fungerande hydro macken såg vi en ktm som vi misstänker va Sanken, han hande sommarstället på sig. :banana Linne och tyg byxor.! :yoparty Passa tiderna nästa gång pajk!

Så nästa tur nu, blir väl Öhr på Onsdag misstänker jag. Hur många är med då? Blir väl att vi åker vid 5 på eftermiddan.
Jag ska dit iallf.
1) Rumpel :banana
Ja det va jag i sommarstället :rofl
jag lovar att jag ska försöka hålla tiderna bättre nästa gång...
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Skulle först köpa MT60 corsa för 1900kr.... men köpte ett Tomahawk Regumerat för 800spän om man dör så har man iaf pengar kvar till o köpa bira.
Okej nu har man köpt däcket alla hatar =)
Ska försöka kränga på det imorn sen ska vi ut o sladda :yoparty
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Rumpel skrev:
2144826 Shit, jag är avslöjjad. Lika bra att erkänna att jag blev riktigt tänd på hennes rygg när jag låg bakom er. Du kan ju hälsa henne det :hihi Annars är det inte så lätt att ligga i täten när en galen KTM och två cyklar med 100 grr mer effekt än jag, ligger och stressar varandra. :3freak Med jeans och lågskor är man inte så kaxig i kurvorna heller, så det är bäst att ta det säkra före det osäkra... om du har hört det uttrycket nångång :död :lol Men det blir bättre efter studenten. Då har jag önskat mig ett par mc braller av släkten, så då du... då ska vi se vem som är snabbast runt getaryggarna. :tuttar
hehehe :hihi men undrar vilka 2 hojar som har 100 grr mer effekt än din är? Peters å vilken mer.. killens utan framkåpa?

Peter, släng upp nån bild.. du fotade som fan ju..!
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
Jag lyckade fånga dig på bild där du såg helt okej ut faktiskt :)

Och nu menar jag bilden där du har buffen på ... Det va de enda bilderna... De andra 2 blev skit suddiga... Nästa gång får någon ha digitalkamera med sig... :7peta
 

Bifogat

  • 58.jpg
    58.jpg
    44.8 KB · Visningar: 55
  • 57.jpg
    57.jpg
    50.3 KB · Visningar: 72

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Score skrev:
2146352 Jag lyckade fånga dig på bild där du såg helt okej ut faktiskt :)

Och nu menar jag bilden där du har buffen på ... Det va de enda bilderna... De andra 2 blev skit suddiga... Nästa gång får någon ha digitalkamera med sig... :7peta
jap, jag ser ut som nån gammal gubbe på den sissta bilden...ser ut att ha nån hatt..!

Markus: Sälj inte skiten.
 

Petter_Ess

Medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 640 ADV
Jaha jag är på till Ör på onsdag :) men kan nog inte komma loss förrän tidigast kl 17:30 för jag har lovat min polska kamratski att han ska få åka med och han slutar ju inte förrän kl 17:00..

Jag har förresten ÄNTLIGEN fått mina kåpor :tummenupp så nu kan man åka lite fortare..
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Nån som vill med till Anderstorp och köra bana imån onsdag?

Markus skulle du med eller?
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Varning

:stop SE UPP för en blå R6 i stan.. det är en polis som kör den, har sätt den parkerad utanför polishuset på baksidan, precis vid ingången till garaget för några dagar sen och ikväll såg jag han "Kandemir" snuten åka på den.. så tänk er för när ni gasar...!!!!
 

speedhunter

Ny medlem
Gick med
12 May 2005
Ort
Skövde/Värnamo
Hoj
Suzuki GSX600F -01
Bazooka skrev:
2149143 :stop SE UPP för en blå R6 i stan.. det är en polis som kör den, har sätt den parkerad utanför polishuset på baksidan, precis vid ingången till garaget för några dagar sen och ikväll såg jag han "Kandemir" snuten åka på den.. så tänk er för när ni gasar...!!!!
Haha! Så konstapel candemir åker R6 :rofl , fan ja har svårt o tänka mig honom köra hoj men har du sett han åka på den så är de ju så då. Hoppas han inte beter sig lika illa på mc som när han kör snutbil.
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
Swe_84 skrev:
2148340 Jaha jag är på till Ör på onsdag :) men kan nog inte komma loss förrän tidigast kl 17:30 för jag har lovat min polska kamratski att han ska få åka med och han slutar ju inte förrän kl 17:00..

Jag har förresten ÄNTLIGEN fått mina kåpor :tummenupp så nu kan man åka lite fortare..


Bra! Men då säger vi att alla som vill med till öhr ikväll, sammlas vid Voxtorpkyrka kl 17.45
Om man inte vet vad voxtorp kyrka är så är det den enda kyrkan som ligger längs vägen mellan Bor och Värnamo. Det är också där man kommer ut om man kör från tånnö i skogen tills man kommer ut vid voxtorp
 

Becker

Medlem
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Kulltorp
Hoj
Yamaha R1 -99 Suzuki rm250 Yamaha R1 -03
Fuck att inte grisarna kan låta en vara bara. Jag kör ju också en blå R6:a men jag kör helställ IXS grå/vit/svart samt den beige SHOEI norick hjälmen bara så ni inte kastar skit på mig när jag kör i byn, å andra sidan candemir kanske håller den på 2 hjul :D
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
vem e denna candemir :va
Någon man ska se upp som tusan för eller?

Lekt med mitt regumerade däck idag duger fint åt mig än så länge :tungan
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top