Samåkning i Värnamo i sommar???

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
Flying Finn skrev:
2528171 Jaha, så vi som kör sporthoj är inte välkomna längre? :rolleyes: :tungan

Vi får hoppas på lite fint väder till helgen, så kanske man kan dra ihop en samåkning..! :tummenupp :krama

//Flying Finn

Jodå... Klart ni är... Men vi förespråker inte lika höga hastigheter, så man kan ha lite sköj på vägen ;)
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Förstår inte det här .... finns hastighetsbegränsningar men dem är anpassade för 4 hjul altså får man åka dubbelt så fort med hoj ium att vi har bara hälften så många hjul som snurrar eller?:confused:
Jag ska skruva ihop min hoj o rulla motard om någon har lust o åka någon dag så skriv upp här hakar på om jag kan :D
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
jonny_jp skrev:
2541602 Det blev ju en go runda igår, inte illa att kunna bränna 17mil så här i oktober...

30mil lade jag i helgen...främst under lördagen! :arsele Bilder kommer snart upp (någonstans).
Helt underbart väder ju. Dock tog halsen stryk..men det var det värt! :D

//KaliZ
 

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Landskrona
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Är vädret vettigt kan det bli en runda på lördag eller söndag. Edit: Skit-hondan står i Bredaryd för närvarande.
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
eriksson. skrev:
2564744 ja ger helgen som kommer en chans sen blir det garaget. så ses vi till våren. god jul o gott nytt år så länge
hej
Jag håller oxå tummarna för att kunna ta en liten runda till helgen... Hoppas, hoppas!!! :rolleyes:
Sen är det nog dags för ögonstenens vintervila? Man lär väl dock sitta och torrbryta ett antal ggr i vinter, när abstinensen är som värst..! :D

//Flying Finn
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Härligt att se en hoj på getaryggen idag. Ett styck brööölande orange KTM med en döskalle på kylarvingen! :tummenupp
Ses till våren!

Btw... de öste på mkt salt på getaryggen igår. Så tvätta noga när ni varit ute o kört!

//KaliZ
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
KaliZ skrev:
2592392 Härligt att se en hoj på getaryggen idag. Ett styck brööölande orange KTM med en döskalle på kylarvingen! :tummenupp
Ses till våren!

Btw... de öste på mkt salt på getaryggen igår. Så tvätta noga när ni varit ute o kört!

//KaliZ

De va nog Fredrik du såg. Mötte han också i Bor när ja va ute å körde idag. Härligt å avsluta säsongen med ett varv runt bor. Slicksen biter dock inte så bra på de iskalla, våta vägarna. Nog dags att NaNa för Pam nu.
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
tja alla!!

var ju evigheter sen känns det som man var uppe och körde med er, Nu håller man på byga om hojen. KOmmer komma upp tilllvärnamo många gånger nästa sommar. Då jävklar får ni visa mig fina vägar!!

ha de
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Rumpel skrev:
2592444 De va nog Fredrik du såg. Mötte han också i Bor när ja va ute å körde idag. Härligt å avsluta säsongen med ett varv runt bor. Slicksen biter dock inte så bra på de iskalla, våta vägarna. Nog dags att NaNa för Pam nu.

Japps han var det nog!!! Trodde det var "svensken" först..men icke! :D

//KaliZ
 

Fidde S

Äntligen!!
Gick med
6 Aug 2006
Ort
Värnamo
Hoj
KTM 950SM
KaliZ skrev:
2592392 Härligt att se en hoj på getaryggen idag. Ett styck brööölande orange KTM med en döskalle på kylarvingen! :tummenupp
Ses till våren!

Btw... de öste på mkt salt på getaryggen igår. Så tvätta noga när ni varit ute o kört!

//KaliZ

Det va bara jag som var ute och varmkörde ordentligt i kylan, blir ju lätt så när man tar kortet sent på säsongen!
:mad:Inte för att verka känslig men den e svart inte orange!
// Fidde
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Fidde S skrev:
2593219 Det va bara jag som var ute och varmkörde ordentligt i kylan, blir ju lätt så när man tar kortet sent på säsongen!
:mad:Inte för att verka känslig men den e svart inte orange!
// Fidde

Svart eller orange whattewa!! :D De vart en lite wheelie iaf...det är huvudsaken. Du kunde ju stannat o tjötat lite..

Gratulerar till kortet... vi ses till våren!

//KaliZ
 

Fidde S

Äntligen!!
Gick med
6 Aug 2006
Ort
Värnamo
Hoj
KTM 950SM
KaliZ skrev:
2594867 Svart eller orange whattewa!! :D De vart en lite wheelie iaf...det är huvudsaken. Du kunde ju stannat o tjötat lite..

Gratulerar till kortet... vi ses till våren!

//KaliZ

Hade lite ont om tid skulle börja jobba om 20min annars hade jag garaterat stannat!! Trevlig vinter:öl
// Fidde
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top