Bazooka skrev:2638903det lutar åt att du kommer få slå en till med en 660 eventuellt en 625..
Har du handlat ännu!?
//KaliZ
Bazooka skrev:2638903det lutar åt att du kommer få slå en till med en 660 eventuellt en 625..
jag trode du hade en 640.. jaja där ser man,..... får jag la lösa med sidovagnRumpel skrev:HAHA. Köp en 660, då är vi två i stan. Sen har du ju en bra ursäkt för att inte släpa med bruden.
nja inte än, men tankarna går åt det hållet....KaliZ skrev:2639274Har du handlat ännu!?
//KaliZ
lite info om dín hoj... vad ska en 660 kosta en viss modell + mil?'Rumpel skrev:2484451Hallo allihopa..
Jag vet ni har längtat efter mig och som en händelse så är jag tillbaka med min för dagen ny inskaffade KTM 660, Min drömmars dröm har äntligen blivit sann. Här har ni en bild på den, med en överlycklig carl på
Har inte en krona kvar på kontot så nån försäkring blir det inte än.. Men när vi har råd till det blir det mkt åka av, så förbered er grabbar
Bazooka skrev:2637324det är min bror ...raver skrev:2636795Vill inte missa ett sånt tillfälle.
QUOTE]
oki, låter bra som fan, MEN vem e du? har jag missat nått
Rumpel...
du köra ifrån mig .. har du läst stålmannen nu igen
Fan gött med alla motarder som kommer rulla i stan nästa år...
Vi får väll skaffa en bra lekplats sen med så vi slipper jäääätearg gubbe batong som kommer
Nya motardhoppet vid åbron verkar ha blivit fett!
Snart drar vinterrenoveringen igång av hojen ställa ventiler, byta skruvar, byta däck, se till så det blir mint condition inför sesongen...
silvr skrev:2651611Bazooka skrev:2637324
Nya motardhoppet vid åbron verkar ha blivit fett!
ne då...KaliZ skrev:2656074Ava f...ska ALLA harva runt på SM nästa säsong?
Vore väl nästan bättre ni bokade go-cart banan istället då? Stora banan blir väl för dryg att wheela runt?
eriksson. skrev:2657506ja beåller min oxå. ingen motard här inte! isåfall både och!
eriksson. skrev:2657506ja beåller min oxå. ingen motard här inte! isåfall både och!
eriksson. skrev:2657535hm.. den hojen har ja aldrig sett rulla istan..?? nyss inköpt??
schysst regplåt btw. e den laglig??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |