Samåkning i Värnamo i sommar???

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
En sån med klocka :/
Hehe usch bara massa pastnissar som skriver här nu ju:huvet
Hehe hoppas på att sommarn blir tidig iår snön har ju redan försvunnit...
nu vill vi ha lite värme o sol med ....

sommarn! kom fram! var inte blyg

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Hehe usch bara massa pastnissar som skriver här nu ju:huvet
Hehe hoppas på att sommarn blir tidig iår snön har ju redan försvunnit...
nu vill vi ha lite värme o sol med ....

sommarn! kom fram! var inte blyg

PLASTnissar heter det! :mattias :såjaponken

//KaliZ

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
Jobbade till 06:00 i morse. Kom hem och somnade vid ca 08:30. Vaknade i panik vid 11:30. Kändes som solen genom fönstret va en underbar sommar dag. När man gick ut kändes det som en tidig sommar morgon.
Fan jag klarar snart inte det här längre. Kan det inte bara bli 20-25 grader varmt med lättklädda kvinnor och 2 hjulig kärlek... Så skönt när sommaren kommer och man slutar att tänka på sex hela tiden, utan den energin finns bara där på natten så det är för kallt för att köra.

Någon som ska beställa däck från typ däckonline snart?

Sommar//Score

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Jobbade till 06:00 i morse. Kom hem och somnade vid ca 08:30. Vaknade i panik vid 11:30. Kändes som solen genom fönstret va en underbar sommar dag. När man gick ut kändes det som en tidig sommar morgon.
Fan jag klarar snart inte det här längre. Kan det inte bara bli 20-25 grader varmt med lättklädda kvinnor och 2 hjulig kärlek... Så skönt när sommaren kommer och man slutar att tänka på sex hela tiden, utan den energin finns bara där på natten så det är för kallt för att köra.

Någon som ska beställa däck från typ däckonline snart?

Sommar//Score

pervo...

du låser ju ändå in dig på sommaren...

men visst var det skönt väder igår... såg någr glidare på stan... hehe.. ute å pruttade..

Black Devil

Guest
Var ute o rastade min en stund nyss. Igår var det riktigt fint hojjväder. Varje person man möter eller kör föbi håller för öronen:yoparty . Konstigt :va

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Ingen som känner någon som känner någon som känner någon som vill ha en SV? :va

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Icke... känns som att jag kan lugna mig lite, är ju snö ute nu.. o sen Ska jag köpa skinnpaj innan man kör också... Blir säkrast så tror jag. :)
Meeen ja ringer dig nån dag så jag kan prova ditt ställ iaf... Bara så du vet :)

si si.. nemasproblemas.. men du som e så liten ska ha ett 50... det bestämmer jag...!!!! :tummenupp

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
....

Ingen som känner någon som känner någon som känner någon som vill ha en SV? :va

Finns väl ingen som vill ha SV????? Fast det är klart... vissa skumma typer kör ju motard, så det borde ju finnas folk som gillar SV med.....

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Tjenare!

FAn vad nog någon vecka sendam na var i värnamo nu.

Jag tänkte det här som ni tog upp för ett tag sen med att hyra anderstorp och köra där. Är det fortfarrande på G eller?

Har fixat sovplats i värnamo till en del polare nu och vi är nog en 4 - 5 stycken som är sugna på komma.... bara ge oss datum så snabbt det går så vi kan ordna något här..

Grilla, dricka öl och snacka bankörning sen hos mig/tjejen i värnamo efteråt kanske....

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
Kan man inte fixå en bana där man kan åka i jeans och munkjacka. Då är jag lätt med på att köra...

Fast jag kanske ska köpa ett ställ nu i sommar...
Tvivlar dock på att jag skulle använda det tyvärr :dummer :dummer

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Kan man inte fixå en bana där man kan åka i jeans och munkjacka. Då är jag lätt med på att köra...

Fast jag kanske ska köpa ett ställ nu i sommar...
Tvivlar dock på att jag skulle använda det tyvärr :dummer :dummer

det e lungt Peter.. har hört att som har rätt fina :nurse i Värnamo.. så dom kan säkert sätta på lite skinn i efterhand.

Eddi : Jag har inte tänkt så mycket mer på det.. känns så långt borta just nu, MEN så fort säsongen börjar närma sig så är det inte omöjligt att jag tar upp det igen, vore ju kul som sagt.

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
det e lungt Peter.. har hört att som har rätt fina :nurse i Värnamo.. så dom kan säkert sätta på lite skinn i efterhand.

Fan va fint du får en olycka att låta. :nurse pysslar om mig medans jag :blah sen blir det lite:Rockbanan 9 månader senare är man beredd på :rullandeu men fick :rullandeu:rullandeu:rullandeu flyttar till Värnamo över Peppos Pizzeria...
(Nog bättre att satsa i färgbranchen än i henne)

Shit. Man ska nog tänka på att det nog inte är bra med en skada iaf. Fast kondomer är ju billigare än skinställ.

Jag har aldrig åkt mc med skinnställ. Är det som att knu**a med kondom?, lika tråkigt alltså?

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012

Eddi : Jag har inte tänkt så mycket mer på det.. känns så långt borta just nu, MEN så fort säsongen börjar närma sig så är det inte omöjligt att jag tar upp det igen, vore ju kul som sagt.

JO det känns lite långt borta.. men som sagt så är vi på här nere ifrån!! mest så alla kan ta ledigt från jobb mm man vil ha ett datum så snabbt som möjlig.

Ha de

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...