Samåkning i Värnamo i sommar???

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Fan va fint du får en olycka att låta. :nurse pysslar om mig medans jag :blah sen blir det lite:Rockbanan 9 månader senare är man beredd på :rullandeu men fick :rullandeu:rullandeu:rullandeu flyttar till Värnamo över Peppos Pizzeria...
(Nog bättre att satsa i färgbranchen än i henne)

Shit. Man ska nog tänka på att det nog inte är bra med en skada iaf. Fast kondomer är ju billigare än skinställ.

Jag har aldrig åkt mc med skinnställ. Är det som att knu**a med kondom?, lika tråkigt alltså?

får du på dig stället kommer du känna dig som supermannen.. å då kommer du kunna willlaaaa...
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
får du på dig stället kommer du känna dig som supermannen.. å då kommer du kunna willlaaaa...

Jag står i valet och kvalet om jag ska köpa krasch kåpor mm mm till min hoj eller ett skinställ... Jag vet att det rätta skulle vara just kondom dräkten men jag tänker fortfarande...

Peter jag lovar dig att jag ska ha en mc även om jag nu flyttat ihop med mitt kex. Klart vi ska köra i sommar... LOVAR...

Tony jag gjorde en fusk QUOTE här till dig. En sån du borde skriva. Och jag skulle ge dig följande svar: Klart du ska ha en mc i sommar. Jag vet att det är dyrt att ha flickvän och får kvinnan i förhållandet för sig att hon ska bestämma så kan man ligga illa till... Med vädja dig gentemot hennes moral. Berätta för henne hur viktigt det är att du får ha en mc och leka av dig i sommar. Bättre att leka av sig på vägen än på krogen :tungan
 
Last edited:

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Finns väl ingen som vill ha SV????? Fast det är klart... vissa skumma typer kör ju motard, så det borde ju finnas folk som gillar SV med.....

just precis .... inte sett någon som varit ute med plastrakerna iår på forumet, sover ni bort hela vintern eller hur gör ni?:va
kan inte ni sätta på offroadäck o blåsa runt i snön eller spikdäck o åka på sjön?:va
Håller nog mig till riktig hoj (motard/offroad) min modell vibrerar lite sådär värmande så man inte ska tappa känslen pga kylan:tungan

ne men fan längtar efter sommarn nu:gnissla
 

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Sävsjö
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
Is??

HE... vart hittar du is (har förvisso sett det idag, men då bör tilläggas att jag varit i Mora)?? angående offroadsulor så finns ej det att tillgå till en riktig MC.... (så vill jag ju inte halka omring i skogen för den delen).

Angående spik... Hade spik i bakhjulet i fjol, inget bra alls faktist, luften pös ur...

Har dock funderat på om jag ska skruva upp en uppsättning däck, men det är jävligt tidskrävande, samt att det är svårt å få bra balans i däcket. Att köpa däck är inte så smidigt.

Fast å andra sidan.... varför vara ute i kylan när man kan vara inne i värmen?? sk afå igång pannan i garaget i det närmaste, sen ska jag tillbringa många timmar där i stället, det hör vintern till :)


just precis .... inte sett någon som varit ute med plastrakerna iår på forumet, sover ni bort hela vintern eller hur gör ni?:va
kan inte ni sätta på offroadäck o blåsa runt i snön eller spikdäck o åka på sjön?:va
Håller nog mig till riktig hoj (motard/offroad) min modell vibrerar lite sådär värmande så man inte ska tappa känslen pga kylan:tungan

ne men fan längtar efter sommarn nu:gnissla
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
I April är det säkert väder så min kommer ut iaf. Men inte innan dess...även om abstinensen är olidlig just nu :gnissla

//KaliZ
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Såg jag inte din hoj på blocket?
Visst såg du den...men du köpte den ju aldrig så jag tog bort annonsen. :D

Nej saken är den att jag ska se vad som händer med försäkringarna så jag köpte ett slipon och bestämde mig för att köra ett år till innan jag byter upp (ner) mig. Tankarna går till en 929/954...kanske VTR... även r1 (dock bultar hjärtat för honda...så vi får se.)

Vet du någon som är sugen på en VFR...så vet jag ett fint exemplar. :tummenupp

//KaliZ
 

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Sävsjö
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
nope

det gör jag inte, å om jag hittar nån så sk ajag berätta för honom vad som gäller..... Aprilia!!!!! Den sk aju vara cool åxå!!



Visst såg du den...men du köpte den ju aldrig så jag tog bort annonsen. :D

Nej saken är den att jag ska se vad som händer med försäkringarna så jag köpte ett slipon och bestämde mig för att köra ett år till innan jag byter upp (ner) mig. Tankarna går till en 929/954...kanske VTR... även r1 (dock bultar hjärtat för honda...så vi får se.)

Vet du någon som är sugen på en VFR...så vet jag ett fint exemplar. :tummenupp

//KaliZ
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
det gör jag inte, å om jag hittar nån så sk ajag berätta för honom vad som gäller..... Aprilia!!!!! Den sk aju vara cool åxå!!
Lura på någon en Aprilia är ju som att köpa sig en volvo 480 som förstabil... bara krabb och dålig ekonomi... :D
Så länge du håller dig till V-ställda motorer så... kan det faktiskt vara lite coolt med en mille. Har hört att hojen din låter gott iaf. :tummenupp

//KaliZ
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
Visst såg du den...men du köpte den ju aldrig så jag tog bort annonsen. :D

Nej saken är den att jag ska se vad som händer med försäkringarna så jag köpte ett slipon och bestämde mig för att köra ett år till innan jag byter upp (ner) mig. Tankarna går till en 929/954...kanske VTR... även r1 (dock bultar hjärtat för honda...så vi får se.)

Vet du någon som är sugen på en VFR...så vet jag ett fint exemplar. :tummenupp

//KaliZ

Har du kört en 954? Jag tror med sanolikhet att det är en av de bästa cyklarna jag kört.
Dock så brinner jag för det aggresiva på r1:an.
Men nu har jag ju en honda så jag får ju spela på att den är oslagbar.:)
 

Black Devil

Guest
Galet va skit man samlar på sig med åren. Städade ur både föråd o garage i helgen. Kan nästan starta loppis av allt man hittade.
 

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Sävsjö
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
Lura på någon en Aprilia är ju som att köpa sig en volvo 480 som förstabil... bara krabb och dålig ekonomi... :D
Så länge du håller dig till V-ställda motorer så... kan det faktiskt vara lite coolt med en mille. Har hört att hojen din låter gott iaf. :tummenupp

//KaliZ


lite krabb å bra ekonomi är min erfarenhet.....



Devil.... nice med loppis, förväntar mej en inbjudan "loppis å öl":tummenupp
 

Black Devil

Guest
Klart det blir loppis med mkt öl o tilltugg :fyllisar . Var ute en runda nyss i det sköna vädret o körde lite grusvägar :yoparty . Kanon kul o jävligt skitigt. Jag som hade nypolerade fälgar :gråta
 
Last edited:

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
Tjao.
Va ute å körde på asfalt både idag å igår. Lurigt med sandsträngarna på vägarna å hala fläckar :gnissla
Kaliz, åkte förbi ditt två dagar i rad nu. Gasade lite extra å sniglade mig fram i krysset, men det syntes ingen. :(
Synd bara att det började regna underkyllt mitt på da´n idag. Hoppas på finare väder nästa helg. Då blir det garanterat mer gas. :)
Hejs
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjao.
Kaliz, åkte förbi ditt två dagar i rad nu. Gasade lite extra å sniglade mig fram i krysset, men det syntes ingen. :(

Amän! Var och gjorde växjö osäkert i helgen... enbart päronen som är där nu. Ska iväg på tjänsteresa i veckan, men verkar som jag drar dit i helgen. Är det väder så förväntar jag mig lite oranget på getaryggen. :D

//KaliZ
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
Satt och spanade runt i tråden nu. Har totalt missat nästan all grupp(sex)körning ni har haft sommaren 2006. Även att det va en olycka inblandad. Hoppas du är okej nu Jonas. Jag behöver sällskap i min jeans och munkjacks körning. Som jag sa innan, jag ber om ursäkt för att jag hade flickvän och missade allt detta. Ska inte hända 2007 :tungan

//Me
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
Det är näst intill bra... fortfarande sjukskriven... Meeeen... det är det lilla som gör det... Ska skaffa skinnpaj till sommaren.... Inte att rekomendera att trilla i jeans och jacka.... Gjorde rätt ont....

Ska ut och köra in min nya så fort det blir torrt på gatan, så vi får hoppas att det blir varmare snart...

Tänkte slänga upp lite pics på den nya när jag får tummen ur...

Låter kanon att du är på bättringsvägar... Ja ett skinnställ kanske inte är så dumt iaf... Jag ska tänka på saken... Ganska billigt skydd när man tänker efter. Men sen ska man ju använda det oxå...

Ut med tummen:tummenupp , tvätta händerna sen kan du ju kasta upp lite bilder...

//P.
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
Här kommer några lågkvalitets bilder på min nya båge som jag tagit med mobilen. Detta är dagen efter jag hämtade den, dvs i lördags. Innan modifieringar med röven osv... Ser lite annorlunda ut nu....

OBS !!! Lägg märke till mätarställningen !!!!!!!!!!! :D

Riktigt najs... Hoppas att du blir nöjd nu. Jag saknar min r1:a fast tycker min Honda är riktigt skön. Men jag saknar aggresiviteten...

Mätarställningen är helt okej... Är du smart så boka in 100 mila servicen så fort du kan... Ganska svårt att få tag i service tid i början av sommaren... Och 100 mil drar man lätt på en eftermiddag :rolleyes:

//P.
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Här kommer några lågkvalitets bilder på min nya båge som jag tagit med mobilen. Detta är dagen efter jag hämtade den, dvs i lördags. Innan modifieringar med röven osv... Ser lite annorlunda ut nu....

OBS !!! Lägg märke till mätarställningen !!!!!!!!!!! :D

Grattis! Roligt med nya leksaker! :tummenupp

Rumpel! Jag är i växjö denna helgen också..tyvärr. Så låt du KTM:en stå i helgen.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top