Samåkning i Värnamo i sommar???

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Nej för rackan... Jag är så nöjd med hojen så..! :)

Har precis servat den och satt dit ett par slip-on, så nu mullrar det gött! :D

//Flying Finn

Ahh.. härligt! Polarn har satt på sina leo. Kan rekomendera att ha db-killers monterade. Dina pipor LÄR höras iaf!!!! :yoparty

//KaliZ

EDIT: Undrar när jag kan få hit hojen... vill ju ut o köra lite med er gubbs! Veckorna är sååå tråkiga just nu! :huvet

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
slutar kl 18:30 på torsdag... men kanske på då om nån årkar. Annars är jag med på en tur på fredag...!!! Nån mer?

Black Devil

Guest
Tror til 99% de var Petter du hörde. Han hörs väl längst me sitt akra... Var på däckstället jämte gamla brandstationen å bytte däck kl 17 igår å hörde antagligen samma motard som du ;)

Vart jobbar du i Bor? elller bor du tillochmed här kanske?
Antagligen blir det en runda på torsdag med ett gäng motarder här från bor, om vädret tillåter, du kan ju hänga me om du vill så får vi se din husqvarna å va den går för:tummenupp

Jag jobbar på det skitiga Trelleborg i Bor men bor i Värnamo. Letar dock efter nytt jobb. Gillar inte att jobba skift. Skulle kört hojj idag till jobbet men fick sätta fram en spann jämte sängen inatt. Säkert ngn jävla vinterkräksjuka som går.

Annars hade jag gjärna hängt med en sväng. Fått nya naven o banorna ekrade så man vill ju prova.

Last edited:

Black Devil

Guest
Funderar starkt på att köpa en hojj till. En KTM blir det. Men villken???
Tacksam för förslag.

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
En sån med klocka :/
Ja som Rumpel sa så blir det nog en runda på torsdag. Tror ganska säkert att vi är 4 motarder hittills.. Vore ju trevligt om någon annan vill hänga på.. I motard tempo alltså..... Vi kan ju säga 16:45 vid stures....

Lista

#Petter
#Rumpel
#Laggie, Kaaaanske kommer in, slutar precis då. Måste åka hoj till jobbet så vi får se om jag orkar.
# Silvr - Eventuellt om mina regndäck funkar o köra på..
# ?

Lyckats köpa cepebilliga regndäck sen visar det sig att dem är 9år gammla när mc meken kränger på dem....:huvet
Vissa köp ångrar man altså.... ska ut o provräjsa dem imorn om jag hinner

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Ahh.. härligt! Polarn har satt på sina leo. Kan rekomendera att ha db-killers monterade. Dina pipor LÄR höras iaf!!!! :yoparty

//KaliZ

Yes!!! Jag är riktigt nöjd med mina Leo... Har inte provat utan dB-killers än, men nog mullrar det gött redan nu..! :D

Se nu till och släpa "hit" hojen, så vi kan ut och åka. Vill ju höra din oxå..! :tummenupp

//Flying Finn

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Yes!!! Jag är riktigt nöjd med mina Leo... Har inte provat utan dB-killers än, men nog mullrar det gött redan nu..! :D

Se nu till och släpa "hit" hojen, så vi kan ut och åka. Vill ju höra din oxå..! :tummenupp

//Flying Finn

Tjatade till mig garaget redan idag (som jag eg skulle fått 1:a maj). Besiktning kvar.. sedan ska vi åka gubbar!!!

//Kaliz

Mickemeister

Kör så det ryker
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
VFR 800 VTEC Svart, KTM 250 EXC-02
Ser man på, då jobbar ju vi alldeles mitt emot varandra, jag jobbar nämligen på UB-verktyg... ser du....

Krya på dej då. så får du hänga på en annan gång........

Jag brukar vara på MPE (jobbar som PLC-programmerare) och jobba det är ju oxå mitt emot trelleborg i Bor eller är jag helt ute och cyklar.

Black Devil

Guest
Ser man på, då jobbar ju vi alldeles mitt emot varandra, jag jobbar nämligen på UB-verktyg... ser du....

Krya på dej då. så får du hänga på en annan gång........

Där ser man. Har bara varit där 1,5 år nu. Körde R1 streetfighter innan.

Jag brukar vara på MPE (jobbar som PLC-programmerare) och jobba det är ju oxå mitt emot trelleborg i Bor eller är jag helt ute och cyklar.

Det ligger där med ja. Roliga gubbar där inne. Olle o P-G är ju riktiga original :D

Last edited:

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
WHOOOOA:yoparty
Jävla kul tack allihop för en trevlig runda...
är gärna på igen imorn verkar dock bli lite kallt men men någon annan dag

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
är sugen på åka men inte förns 17:00 typ för det är nog tidigast jag kan vara i värnamo idag .... aja :huvet

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln