Ingen som ska ut och köra nu... Eller vid 11 eller 12 eller 13 eller 14 eller vid 15. Sen ska jag ju iväg vid 16:45 typ...
Vakna nu eller säög upp er från era jobb. Man kan ju inte jobba en dag som denna...
haha kom o hämta mig i växjö o kör hem mig så är jag på
vilka e sugna på åka idag? eftermiddag? jag är hemma vid 4 så kan vara i värnamo tidigast 17:00 typ...
OM NÅGON SKA UT ÄR JAG PÅ
Börja sprina pojk så möts vi halvvägs... Du springer nog lika fort som jag kör...
Nu ska jag ut i solen och gömma mig för alla bakom visiret...
Barnkörning: Anderstorp Imorgon (söndag)
Säljes: 400kr (ordinarie pris 500kr på plats och förköp)
PMa telefonnr så ringer jag upp
//David
säljer du för bara 400:-? i vilken grupp?... man blir ju sugen... men, måste pilla så mycket på hojen då.... jaja
om ca 30 minuter ska jag å Eriksson ut å röja..... nån som e sugen? vi åker nog förbi skrevet å stures å plockar upp sugna....
stanna te nästra gång du ser oss...
Aha... .. haha.. hade varit lättare om det hade stårr silvr i pannan på han .. haha.. gutt... tänkte anderstorp en sävng o kolla te läget imon.... Fast ja vet inte vilken tid.., finns la säkert fler som ska ut o glo?
Om puckarna Eriksson:... Om du inte kan skrapa på båda sidorna kan du ju skifta höger o vänster .... haha . grym
Jag är ledig imon *harkel* .... Ja kan ringa när jag är färdig med mitt.... Du kan ju boka upp en intim massge till mig
Ordnat!!!
ska ner och försöka.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar