Laggie skrev:2087479Hoho, tre timmar körning med fint väder. Ska bara äta lite hemma sen blir det en liten vända till Sävsjö också.
Det var ju roligt att träffas och åka lite och nästa gång ska jag t.o.m komma ihåg att tanka kanske
Jag och Rumpel åkte och tankade i Bor då ni svängde till Drömeda. Sen hitta vi aldrig er igen, kanske ska ta telnummer nästa gång.
Vi hitta Bazooka där senare som vi åkte runt lite med. Och när ni gett upp så stötte vi på Silvr igen också.
Detta måste vi göra om Kanske hitta lite fler kurviga vägar också.
Är ingen sugen på att samlas på någon raka eller stor parkering så vi kan leka/träna lite bakhjul/stoppis mm?
RSV_Ante skrev:2087713Hoj!
Jag ställer på hojen på onsdag (19:e tror jag det är då). Besiktar vid tretiden, sen snurra jag nog runt en sväng i stan. hoppas jag träffar på nån av er!
/andreas
RSV_Ante skrev:2087713Hoj!
Jag ställer på hojen på onsdag (19:e tror jag det är då). Besiktar vid tretiden, sen snurra jag nog runt en sväng i stan. hoppas jag träffar på nån av er!
/andreas
GSXR Junior skrev:2087725Bara till att masa dig ner till sköna skåne och staffanstorp en onsdagkväll så ska vi göra dig till man.
Allt bra annars? Har snön smällt uppe i de småländska skogarna?
MHK skrev:2087746Du lär se mig!
RSV_Ante skrev:2087747Vägarna börjar arta sej dock allt för mkt grus här fortfarande. Skulle mer än gärna komma ner å onsdagsgasa lite, men det är ju en bit till er så det får bli nån helg i stället. Måste ju komma upp till jobbet vid kvart i sex på torsdagen om du förstår..
Allt bra i söder?
???? fattar fan inte vad du menar..silvr skrev:2092800SÖNDAG! kolla på barnåkning på anderstorp och lite sammkörning?
Ska vi åka runt anderstorp eller värnamo eller? någon som vet något roligt ställe o köra på? samåkning i värnamo och sen åka tillsammans till anderstorp kanske? flera förslag?
Bazooka skrev:2092903???? fattar fan inte vad du menar..
Rumpel skrev:Så, whos up?!
Du är inte dum du =) klart jag menade så...Rumpel skrev:2092945Han menar antagligen att hann vill samla ihop ett gäng från vmo trakten och samåka till anderstop den 30 april(om jag inte missminner mig) och kolla på roadracing tävling GRATIS!... Själv tycker jag det låter som en toppen ide, bara vädret är fint och man är på gott humör hänger jag lätt på!
Så, whos up?!
1. *Rumpel*
2. *Silvr*
Bazooka skrev:2092974
1. *Bazooka* (den 28,29,30 och 1 maj om vädret är fint)
2. *Rumpel*
3. *Silvr*
hehe kolla vem som blev först...
hörru rumpan.. såhär ska det vara enligt KaliZ och jag håller med..!Rumpel skrev:20947301. *Rumpel*
2. *Silvr*
3. *Bazooka* (den 28,29,30 och 1 maj om vädret är fint)
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|