*Micke* skrev:2085646Gött att du lockade me en sporthoj till, då är vi ju i alla fall några sådana me! De som kan Värnamo med omnejd kan ju tänka ut vilka vägar som passar för att köra på. Fria från grus å lagom slingriga är mina krav!
Edvardsson skrev:2085329Jag ska ut å köra nu
WetWilly skrev:2085780hmm.. mötte väl dig idag va?
hur mycket behöver du??Edvardsson skrev:2085871Är i stort behov av Motorolja. Någon från värnamo eller närheten som vet var man kan köpa denna olja
Elf moto 4xt tech 10w50 helsyntetisk...
??
det är en okq8 mack tror jag, jönköpingsvägen. Du hittar säkert...Laggie skrev:2086007Jag kommer nog förbi också, vilken mack är det ni samlas på? Vet inte vars mejeriet ligger. Ny i stan..
Bazooka skrev:2086127blllläääääää jag missade detta fina vädret, nu på kvällen.. skit me... men var ute med bilen en runda och såg en kille på en svart hoj med en VIT jacka och jeans... en LUCKY STRIKE jacka... nån som känner dig skylldig?
jag är på imån ca halv 3, för jag jobbar innan så jag kan inte komma före..!
Edit: För den som undrar så kommer jag köra lite i stan mellan halv 3 och 3.. ifall jag inte kommer online något innan dess, om nån e ute då så ni vet.
PS. Tycker att sammlas vid Stensturet är bättre...
sanken skrev:2086333hur mycket behöver du??
det är en okq8 mack tror jag, jönköpingsvägen. Du hittar säkert...
jap fick reda på det, så han addade mig på msn... han skulle nog ut kl 1...eller det var den tiden han uppfattade att det var "samling"Edvardsson skrev:2086406Han killen du såg var han jag stannde och snacka med och körde lite med. Han kommer imorgon!
Tja!
Nej jag behöver bara lite.. oljenivåg i mitt lilla fönster börjar gå ner. Så hur mycket vet jag inte. Har du exakt den oljan? Annars får jag köpa något liknande. Tror inte jag kör mycket mer utan fylla på.
Har noll koll på värnamo. Vilken mack exakt pratar vi om. Är det macken mitt emot Mekonomen vid mejeriet? Eller den som ligger bakom mejerite?
Så man inte kör fel
Bazooka skrev:2086481jap fick reda på det, så han addade mig på msn... han skulle nog ut kl 1...eller det var den tiden han uppfattade att det var "samling"
och macken är den som ligger på motsatt sida av mejeriet... framför Gunnars bil eller appladelens biluthyrning eller vad de nu heter INTE macken bakom mekonomen vilken är en shell.....
*Micke* skrev:2086531Edvardsson angående oljan så är de inte helt omöjligt att de är den oljan som jag har hemma, ska kolla de i morgon!
Nej! Byt all olja! Molekyltrådarna kan skilja väsentligt i längd i olika oljor då blir det ingen skyddande oljefilm som håller ihop på slitytorna.Edvardsson skrev:2086814OKej! Men det var väl 1 (13.00) vi skulle träffas eller är det jag som fått det fel för mig?
Tackar! Men skit samma jag kör ner itll macken och köper en liknande med samma 10w50 helsynt fast annat märke. Går nog toppen
tack ändå!
Viffer skrev:2086977Nej! Byt all olja! Molekyltrådarna kan skilja väsentligt i längd i olika oljor då blir det ingen skyddande oljefilm som håller ihop på slitytorna.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|