jag slutar jobba imån ca kl halv 7 så om vädret är fint så kan jag ut å busa då....*Micke* skrev:2077447Fan hör av er till mig via PM om ni vill ha sällskap! Jag hänger gärna på och kör lite hoj, vore kalas
tjohoooo.. tänkte jag skulle in i greklaved en runda idag men det blev för jävla sent... åkte ifårn A-torp strax efter 2 å skulle hem å äta, duscha mm innan kl 3 då jag började jobba.. men det blev ett par nya stövlar av stige..!Score skrev:2077453Hur undviker man att säcken till kulorna ser ut som ett torkat russin. Ganska kallt va det att köra och bettet i däcken sög. Dock super slitet däck och kall asfalt. Så idag blev det en 10 mil på två hjul. Fast det blev inte ens att man lämnade 0371 regionen...
Imorgon så ska ny uppsättning däck slängas på. Metzeler SPORTEC M-1 till en kostnad av 2295:- från http://www.mcdackonline.com "Funkade kanon att beställa av dom så det rekomenderas varmt" Sen får man ju dock lägga till 400:- till den lokala mc firman för att dom kastar på däcken men det kan man ju leva med.
NÅGON SOM SKA BESTÄLLA NÅGOT FRÅN http://www.fc-moto.de/ ??? Tänkte jag skulle beställa ny hjälm och jacka därifrån så det dimper ner lagom till löning. Frakten är dock bara på ca 150:- så det kan man ju leva med men om det nu ändå är någon annan som ska beställa som bor i Gvd/vmo regionen så kan man ju beställa ihop...
//Score
HehepReStIgE -04 skrev:2077895Var ute en snabbis på stan och lekte idag. Det märks att det börjar bli "lite" temp. i vägen nu då det inte släpper HELA tiden när man ger havvre!!! Så skönt! Ännu bättre är att man kan ge tummen upp till fler och fler som sparkat igång sina åk! Vill uppmana ALLA att be till vädergudarna inför 29 april i A-torp!!! Vore grymt kul om det blev god uppslutning!
silvr skrev:2078200Hehe
Vädergudarna fixa hojväder till anderstorp och lite försmak tack
Lite bus efter anderstorp vore kul =)
Hoppas det blir lite värme idag så man kan ut o åka!
Äntligen en lekamratMHK skrev:2079430Jag är på bus den 29:e o jämt annars me!
Edvardsson skrev:2078584
Kärde runt tjejn med där bak en lång runda.
Är oxå med på bus. Får jag inte ihop hojen till dess så får jag väll ta med dv:nsilvr skrev:2078200Hehe
Vädergudarna fixa hojväder till anderstorp och lite försmak tack
Lite bus efter anderstorp vore kul =)
Hoppas det blir lite värme idag så man kan ut o åka!
me tooo.... hurt går det med stället? blir du nått klokare?Viffer skrev:2080503Är oxå med på bus. Får jag inte ihop hojen till dess så får jag väll ta med dv:n
inte vad jag vet..!snorre2000 skrev:någon anna här från Bor?
MVH Calle
*Micke* skrev:2081582Någon eller några som har tänkt att ta en runda i morgon eller på lördag, å som vill ha lite sällskap? Ser ut att bli okej väder....
Edvardsson skrev:2078584Var ute och körade i värnamo igår. HÄlsade på ca 4 KTm. Säkert några av er här på sidan. Fan vad alla kör KTM i småland hehe Jävla fräcka mc är det menade inget negativt.
Kärde runt tjejn med där bak en lång runda. Provade intercomen man köpt på lidel för 70 spänn.. Funkar skit bra upp till över 100km/h då blir det svårt att höra vad man säger.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|