Samåkning i Värnamo i sommar???

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
pReStIgE -04 skrev:
2074978 Jag är helt klart med på att åka lite. Är såå kul att se pensionärerna i stan hålla för öronen och hytta med handväskan när man kör över Åbron :hihi
Hehe klart ;) säger bara att min HXC dämpare låter lite väl mkt man skäms nästan lite ibland... Men man ger väll inte oss hojåkare dåligt ryckte det har vi ju redan...
Är trött på åka motard själv var ute o åkte idag på slinger vägar utanför hillerstorp ska väll åka transport till er i värnamo någon dag.
Men när brukar ni köra? Kanske lite kyligt o bestämma tid långt i förväg nu med detta skitvädret...
Ska ni till anderstorp o kolla på racing? var ju supmermotard med där :banana
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
var det möjligen nån av dessa 2 ovan nämnda grabbar man mötte på Mosslegatan innan ikväll?? typ runt 8 tiden?
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
sanken skrev:
2075109 Det va det inte. Måste vara några andra. Men imorron om det är fint väder ska jag ut o göra stan osäker!!!
men hur jävla många KTM med svart plast går det i stan?... jag å fransson mötte en kille.. som körde i riktning mot stan..!!
 

sanken

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Ta av första rakt fram i svängen
Hoj
Busa 650-08 & superduke
silvr skrev:
2075008 Hehe klart ;) säger bara att min HXC dämpare låter lite väl mkt man skäms nästan lite ibland... Men man ger väll inte oss hojåkare dåligt ryckte det har vi ju redan...
Är trött på åka motard själv var ute o åkte idag på slinger vägar utanför hillerstorp ska väll åka transport till er i värnamo någon dag.
Men när brukar ni köra? Kanske lite kyligt o bestämma tid långt i förväg nu med detta skitvädret...
Ska ni till anderstorp o kolla på racing? var ju supmermotard med där :banana
Jag och pReSTIgE ska nog åka dit, och det blir nog att vi tar hojarna dit (om han hänger med :hihi )

Han är så jävla nöjd med det där acra systemet, själv kör jag med sebring och det låter fint det också, Här är en bild
 

Bifogat

  • bilder6mc min hoj 2.JPG
    bilder6mc min hoj 2.JPG
    23 KB · Visningar: 123

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Bazooka skrev:
2075151 men hur jävla många KTM med svart plast går det i stan?... jag å fransson mötte en kille.. som körde i riktning mot stan..!!
hehe jag bor inte i stan men kommer väll vara där i sommar :yoparty
Svart plast :yoparty klart alla har det
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
pReStIgE -04 skrev:
2074978 Jag är helt klart med på att åka lite. Är såå kul att se pensionärerna i stan hålla för öronen och hytta med handväskan när man kör över Åbron :hihi


Gött så ska de vara!

jag ska släng på min burk snart så kan vi gasa ihop sen! :banana
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
Fan va alla kör motard i Värnamo!

Jag hoppas väret tillåter imorgon så ska jag åka förbi värnamo oh se om jag ser någon på två hjul. Dock så kör jag som sagt i munkjacka och jeans så för mina framtida fortplantnings planer så blir det inga längre sträckor jag kör i detta väder.

//Score :2cool
 

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
helt ok
Hoj
R1 -01 banhoj
Bazooka skrev:
2065666 träning inför 27-28 och SM 29-30... och så har du allmänhetens åkning dan efter 1 maj... hela dagen.. tror att jag ska vara med.. nån mer kanske?
Hallo nighburs!
Ska dit men frågan är om jag hinner få ihop hojjen till dess :4skrika
Riktigt coolt att få hit motardtävling (speciellt när jag har sålt min :4skrika )

BajkMajk skrev:
2071292 Jag och brorsan kanske hänger på en sväng i påsk! :banana

En fråga! Det var någon från Värnamo som skrev i någon annan tråd om en bra verkstad som ligger i Värnamo. Jag hittar inte tråden och skulle vilja veta vilken verkstad det var och om denna verkstad säljer bra olja till vettigt pris? Exempelvis Motul eller Shell, helsyntet!

Någon som vet :Bugar
Micro i A-torp är hyfsat billiga på Castrols rejs olja...
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Nu ska jag ut och göra gatan osäker om någon mer är sugen.. är ju för jävla fint väder... detta kan jag bara inte missa... + att sen så tar jag en runda till Anderstorp så får man se om man får sig ett par nya stövlar..? Ses där ute kanske?
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
Bazooka skrev:
2076005 Nu ska jag ut och göra gatan osäker om någon mer är sugen.. är ju för jävla fint väder... detta kan jag bara inte missa... + att sen så tar jag en runda till Anderstorp så får man se om man får sig ett par nya stövlar..? Ses där ute kanske?

Jag ska me åka nu... Finns i trakterna Anderstorp Gislaved... Tuta och dra förbi på ett hjul så vet jag att det är du... Nu åker jag iaf...
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
hehe jag ska snart ta hojen till skillingaryd o hämta mina nya crossbrillor :yoparty
Sen ska jag väll glida runt satan med :yoparty
så om ni ser en svart KTM kan det vara jag
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Score skrev:
2076028 Jag ska me åka nu... Finns i trakterna Anderstorp Gislaved... Tuta och dra förbi på ett hjul så vet jag att det är du... Nu åker jag iaf...
oki ks snart ut.. de öppnar kl 1 på stege.. så då kommer jag vara där.. måste hem sen ska jobba kl 3 så jag hinner inte en massa idag..
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
har varit ute en runda me tjejen där bak i värnamo.. fint väder som fasen

ska ut en runda själv snart... några som vill med? Jag kan ju inga vägar här.
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Edvardsson skrev:
2076387 har varit ute en runda me tjejen där bak i värnamo.. fint väder som fasen

ska ut en runda själv snart... några som vill med? Jag kan ju inga vägar här.
jag vill med men ska laga bilen vid klockan 5 ..
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top