pReStIgE -04
Ny medlem
Tror jag det. Vem vill ha ett Acrapovic mullrande framför sig?!!!sanken skrev:2074983Det är ju bara för att jag åker framför!!!
Tror jag det. Vem vill ha ett Acrapovic mullrande framför sig?!!!sanken skrev:2074983Det är ju bara för att jag åker framför!!!
it´s onpReStIgE -04 skrev:2074990Tror jag det. Vem vill ha ett Acrapovic mullrande framför sig?!!!
Hehe klart säger bara att min HXC dämpare låter lite väl mkt man skäms nästan lite ibland... Men man ger väll inte oss hojåkare dåligt ryckte det har vi ju redan...pReStIgE -04 skrev:2074978Jag är helt klart med på att åka lite. Är såå kul att se pensionärerna i stan hålla för öronen och hytta med handväskan när man kör över Åbron
Det va det inte. Måste vara några andra. Men imorron om det är fint väder ska jag ut o göra stan osäker!!!Bazooka skrev:2075015var det möjligen nån av dessa 2 ovan nämnda grabbar man mötte på Mosslegatan innan ikväll?? typ runt 8 tiden?
men hur jävla många KTM med svart plast går det i stan?... jag å fransson mötte en kille.. som körde i riktning mot stan..!!sanken skrev:2075109Det va det inte. Måste vara några andra. Men imorron om det är fint väder ska jag ut o göra stan osäker!!!
Jag och pReSTIgE ska nog åka dit, och det blir nog att vi tar hojarna dit (om han hänger med )silvr skrev:2075008Hehe klart säger bara att min HXC dämpare låter lite väl mkt man skäms nästan lite ibland... Men man ger väll inte oss hojåkare dåligt ryckte det har vi ju redan...
Är trött på åka motard själv var ute o åkte idag på slinger vägar utanför hillerstorp ska väll åka transport till er i värnamo någon dag.
Men när brukar ni köra? Kanske lite kyligt o bestämma tid långt i förväg nu med detta skitvädret...
Ska ni till anderstorp o kolla på racing? var ju supmermotard med där
hehe jag bor inte i stan men kommer väll vara där i sommarBazooka skrev:2075151men hur jävla många KTM med svart plast går det i stan?... jag å fransson mötte en kille.. som körde i riktning mot stan..!!
pReStIgE -04 skrev:2074978Jag är helt klart med på att åka lite. Är såå kul att se pensionärerna i stan hålla för öronen och hytta med handväskan när man kör över Åbron
Hallo nighburs!Bazooka skrev:2065666träning inför 27-28 och SM 29-30... och så har du allmänhetens åkning dan efter 1 maj... hela dagen.. tror att jag ska vara med.. nån mer kanske?
Micro i A-torp är hyfsat billiga på Castrols rejs olja...BajkMajk skrev:2071292Jag och brorsan kanske hänger på en sväng i påsk!
En fråga! Det var någon från Värnamo som skrev i någon annan tråd om en bra verkstad som ligger i Värnamo. Jag hittar inte tråden och skulle vilja veta vilken verkstad det var och om denna verkstad säljer bra olja till vettigt pris? Exempelvis Motul eller Shell, helsyntet!
Någon som vet
Bazooka skrev:2076005Nu ska jag ut och göra gatan osäker om någon mer är sugen.. är ju för jävla fint väder... detta kan jag bara inte missa... + att sen så tar jag en runda till Anderstorp så får man se om man får sig ett par nya stövlar..? Ses där ute kanske?
oki ks snart ut.. de öppnar kl 1 på stege.. så då kommer jag vara där.. måste hem sen ska jobba kl 3 så jag hinner inte en massa idag..Score skrev:2076028Jag ska me åka nu... Finns i trakterna Anderstorp Gislaved... Tuta och dra förbi på ett hjul så vet jag att det är du... Nu åker jag iaf...
jag vill med men ska laga bilen vid klockan 5 ..Edvardsson skrev:2076387har varit ute en runda me tjejen där bak i värnamo.. fint väder som fasen
ska ut en runda själv snart... några som vill med? Jag kan ju inga vägar här.
Vill oxå ut å åka!MHK skrev:2076996jag var ute, dock mest i stan
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |