välkommen..! men har din hoj öron?silvr skrev:I sommar hänger jag gärna på o åka lite kör motard
välkommen..! men har din hoj öron?silvr skrev:I sommar hänger jag gärna på o åka lite kör motard
Nja öron o öron är ju liggunderlag WR måste ju också få ligga o vila på isen ibland, Ne serriöst så skyddar det lite mot fartvinden var skönt. Dock e det inte den hojen jag harporec skrev:välkommen..! men har din hoj öron?
motard... kan marcus svara på.. det blir väl stan upp å ner.. hehe.. men det finns även lite roliga vägar runt om Vmo.. fresten så köpte jag en såndär karta över alla roliga vägar i krokarna.. men har fan inte kollat upp än... inga problem.. kom du bara.. så hittar vi vägar..! ta med dig solen när du kommersilvr skrev:Nja öron o öron är ju liggunderlag WR måste ju också få ligga o vila på isen ibland, Ne serriöst så skyddar det lite mot fartvinden var skönt. Dock e det inte den hojen jag har
Vart brukar ni köra? Finns det gott om vägar som funkar bra för motard också i trakterna? är första hojsesongen på LV reggat
silvr skrev:Nja öron o öron är ju liggunderlag WR måste ju också få ligga o vila på isen ibland, Ne serriöst så skyddar det lite mot fartvinden var skönt. Dock e det inte den hojen jag har
Vart brukar ni köra? Finns det gott om vägar som funkar bra för motard också i trakterna? är första hojsesongen på LV reggat
Vilka ska till anderstorp o stå i publiken?MHK skrev:1890268Getaryggen, vägen till Ohs efter golfbanan m.m.
De finns mängder!
japp japp..!!!silvr skrev:2058859Vilka ska till anderstorp o stå i publiken?
Någon som ska sladda dit med bågen?
Sammåkning kanske =)
silvr skrev:2058859Vilka ska till anderstorp o stå i publiken?
Någon som ska sladda dit med bågen?
Sammåkning kanske =)
träning inför 27-28 och SM 29-30... och så har du allmänhetens åkning dan efter 1 maj... hela dagen.. tror att jag ska vara med.. nån mer kanske?Christian.P skrev:2065597vilket datum är det? kommer nog att köra hoj dit
tjejer där bak... då kan inte din polkagris gå så fort.. hahaEdvardsson skrev:2069151tja!
ska upp till min tjej i påsk och vara där hela veckan från måndag - söndag. Någon som vill träffas då och köra lite? Vi är 2 stycken med 2 tjejer där bak.
Bazooka skrev:2069742tjejer där bak... då kan inte din polkagris gå så fort.. haha
fint väger = jag är på..!
BajkMajk skrev:2071292Jag och brorsan kanske hänger på en sväng i påsk!
En fråga! Det var någon från Värnamo som skrev i någon annan tråd om en bra verkstad som ligger i Värnamo. Jag hittar inte tråden och skulle vilja veta vilken verkstad det var och om denna verkstad säljer bra olja till vettigt pris? Exempelvis Motul eller Shell, helsyntet!
Någon som vet
jag klöpte silcolen eller vad den heter..! funkar fint.. kommer inte ihåg priset, men det går att leva med..!!BajkMajk skrev:2071327Ok, tack!
Säljer de bra oljor till vettigt pris eller finns det något annat ställe i trakten som ni kan rekommendera?
var ute nu ikväll, funkar fin fint... så hojta till när du vill...!!!!silvr skrev:2074112Jag hakar gärna på ut o kör om vägarna funkar för motard så
Det är ju bara för att jag åker framför!!!pReStIgE -04 skrev:2074978Jag är helt klart med på att åka lite. Är såå kul att se pensionärerna i stan hålla för öronen och hytta med handväskan när man kör över Åbron
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|