Samåkning i Värnamo i sommar???

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Jösses vilket drag i tråden..! :D Kul med lite nytt folk oxå! :tummenupp

"Snart" ses vi ute på vägarna!!! :yoparty

Förutom KaliZ då, för han ska ju vänta till sommaren med att ställa på!? :tungan :hihi :krama

//Flying Finn
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
Jösses vilket drag i tråden..! :D Kul med lite nytt folk oxå! :tummenupp

"Snart" ses vi ute på vägarna!!! :yoparty

Förutom KaliZ då, för han ska ju vänta till sommaren med att ställa på!? :tungan :hihi :krama

//Flying Finn

hakar på tråden då abstinens besvär av att inte få köra:huvet gött med lite liv här samt att få skriva av sig längtar till vår o mc väder o ut o åka :tuttar ha de gött alla så ses vi på vägarna snart hoppas jag:tummenupp
 

hjälte

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2007
Ort
skeppshult
Hoj
Triumph sprint st 06, Suzuki Rmz 450 06
Måste bara häng på jag med nu är det inte långt kvar hoppas att det blir bra väder till helgen för nu har regnet spolat bort saltet och då är det bara att ta fram cycklen och åka för jag tänker inte vänta till 1 Maj då har ju halva säsongen varit:tungan
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
helvete vilket drag det blev helt plötsligt i tråden gött fortsätt :tummenupp så vi kan tjata lite tills vi kan ta ut hojen o köra :D
 

The Eagle

TEAM RACESETUP
Gick med
6 May 2006
Ort
33191
Hoj
Gixxer tysen utan lysen
aaaa nuuu börjar de rycka bara en månad tills man kan ta ut hojen.. o då jäävlar ska han få gå...


ingen som ska med till bikemeet?
 
Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Haha.. gott, man kan nästan tro det är vår... många börjar leta upp tråden igen.
:ätapiller :rodnar :brynad :hej ja va tusan, Flying_Finn.. kan ju inte ställa på för tidigt. Blir så kallt för :tuttar då när de ska klänger på hyndan utanför korvmojjen. :rolleyes:
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Haha.. gott, man kan nästan tro det är vår... många börjar leta upp tråden igen.
:ätapiller :rodnar :brynad :hej ja va tusan, Flying_Finn.. kan ju inte ställa på för tidigt. Blir så kallt för :tuttar då när de ska klänger på hyndan utanför korvmojjen. :rolleyes:

Va? :va :rolleyes: Jag som hela tiden trott att de är dig dom klänger på!? :D :tungan

//Flying Finn
 

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
Har ingen
Haha.. gott, man kan nästan tro det är vår... många börjar leta upp tråden igen.
:ätapiller :rodnar :brynad :hej ja va tusan, Flying_Finn.. kan ju inte ställa på för tidigt. Blir så kallt för :tuttar då när de ska klänger på hyndan utanför korvmojjen. :rolleyes:

Det är därför man värmer tjejen i sängen...:tungan

Fan va sent du kommer börja köra, få sitta o tjata på killen att han inte ska köra sönder hojen innan jag kommer ner till honom ju :D
 

ToyHoj

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2007
Ort
Värnamo
Hoj
Suzuki SV 650, Husqvarna 258
Mkt nytt folk!!! Kul!

Någon som varit ute o stökat runt ännu med hojen?

1:a maj ställer jag på... då blir det +25C och solsken fram tills oktober. Ses på vägen i sommar!

//KaliZ

1:a Maj:trött I vinter har man ju inte ens behövt skruva på skidorna, men det kanske inte är standardtillbehör på Honda. Jag drog en sväng häromdagen men där det varit skugga hela dagen var det fortfarande frosthalka:skrämd :näsblod Så låt raketerna stå ett tag till i sina garage
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Va? :va :rolleyes: Jag som hela tiden trott att de är dig dom klänger på!? :D :tungan //Flying Finn
Ja suck! Bara min kropp.. HELA tiden...! :rolleyes: Får nog skaffa en cabbe snart, så jag får rum med flera.. :tuttar *IRONI*

Till alla er singel-tjejer som läser här.. hör av er. Jag är inte bara fet, jag är ful också. :D

Det är därför man värmer tjejen i sängen...:tungan
Fan va sent du kommer börja köra, få sitta o tjata på killen att han inte ska köra sönder hojen innan jag kommer ner till honom ju :D
Fanken också.. jag visste det var något jag missat! :huvet Sist jag hade hem något ifrån krogen, så blev det golvet :D :tuttar

//KaliZ


Det var då F.. va alla hugger! :mad:
Får väl dra in på krogen-besöken då... och ställa på redan i april! Ska montera kamerafästet.. så jag kan filma "your sorry ass´s!" :tungan
 
Last edited:

eriksson.

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2005
Ort
värnamo
Hoj
Fz1-N -08
Kalix senast du var på krogen såg det väl ut så här??
mycket tunga :slicka :blah :D
 

Bifogat

  • Photo-0257.jpg
    Photo-0257.jpg
    84.8 KB · Visningar: 62

beckaa

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2007
Ort
Gnosjö
Hoj
Triumph TT600 -02
Körde en runda igår (fredags) riktigt nice! =) sol och grejer =) Sitter i gbg just nu och försöker få tag i taxi..DET är helt lönlöst!! nån som vill hämta på hoj? ;)
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Körde en runda igår (fredags) riktigt nice! =) sol och grejer =) Sitter i gbg just nu och försöker få tag i taxi..DET är helt lönlöst!! nån som vill hämta på hoj? ;)

Du skulle ringt Raver... så hade du varit i Gnosjö en timme senare. :D

Taxi i storstan är hopplöst, det är därför man bor på landet. Här bara sätter man sig i baksätet på valfri bil, slänger lite ihopknycklade sedlar på föraren säger att man vill hem. :fyllisar

//KaliZ
 

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR600 RR -09
Förresten.. hur e det att bo i Värnamo? Jag menar.. vad finns det? Har bara kört igenom, men har små funderingar på att ev. söka AT-tjänst där. Hur stort är det? Vad finns det i nöjes-utbytes-väg, förutom sporthojsnissar förstås:)
Och... finns det mycket schyssta mc-vägar runtomkring?? Det är ju en avgörande faktor när man ska flytta nånstans.. ganska nära till Anderstorp i alla fall va?
/Nyfiken
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Vem drar året första wheeli på MC?
Tävlingen är i full fart!

Förresten.. hur e det att bo i Värnamo? Jag menar.. vad finns det? Har bara kört igenom, men har små funderingar på att ev. söka AT-tjänst där. Hur stort är det? Vad finns det i nöjes-utbytes-väg, förutom sporthojsnissar förstås:)
Och... finns det mycket schyssta mc-vägar runtomkring?? Det är ju en avgörande faktor när man ska flytta nånstans.. ganska nära till Anderstorp i alla fall va?
/Nyfiken

MC vägar e rätt bra, har iufs inte så grymt mkt och jämföra med.
Värnamo ur nöjessynpunkt är helt värdelöst om man har som nöje och gå ut på krogen iaf :huvet

Bara några mil till anderstorp
 
Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Förresten.. hur e det att bo i Värnamo? Jag menar.. vad finns det? Har bara kört igenom, men har små funderingar på att ev. söka AT-tjänst där. Hur stort är det? Vad finns det i nöjes-utbytes-väg, förutom sporthojsnissar förstås:)
Och... finns det mycket schyssta mc-vägar runtomkring?? Det är ju en avgörande faktor när man ska flytta nånstans.. ganska nära till Anderstorp i alla fall va?
/Nyfiken
Kan egentligen bara svara för vägarna. Det är rätt nära till helt fantastiska vägar. Lite ojämna, men när man lärt sig var ojämnheterna ligger så är dem perfekta! Så det finns väldigt gott om bra vägar inom en 10 mils radie, man åker på det hålet himlen är blåast helt enkelt.

Vem drar året första wheeli på MC?
Tävlingen är i full fart!
Jag drömde att jag lade en fet med min inatt...gillts det??? :tungan
Efter 22 mil på bakhjulet så började soppa-lampan att lysa, då vaknade jag..
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Kan egentligen bara svara för vägarna. Det är rätt nära till helt fantastiska vägar. Lite ojämna, men när man lärt sig var ojämnheterna ligger så är dem perfekta! Så det finns väldigt gott om bra vägar inom en 10 mils radie, man åker på det hålet himlen är blåast helt enkelt.
Så sant !!

Jag drömde att jag lade en fet med min inatt...gillts det??? :tungan
Efter 22 mil på bakhjulet så började soppa-lampan att lysa, då vaknade jag..
Så sant !! om vägarna


Hmm har du gått ut o tankat upp den idag så har vi kaliz på första plats!!!!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top