Samåkning i Värnamo i sommar???

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Nu är det allvar! Jag och Flying Finn undrar hur stort intresset är hos er bönder, om vi ska ta och åka till Gotland. Besöka lelleträffen, bada, se oss omkring.. yeye whatever!!! Vi måste boka en stuga med det snaraste isf.

Blir vi folk för en 6 alt 8 bäddars.. så blir det inte så dyrt per skalle! 12-15 juni alt 13-15 juni är det som gäller... en weekend alltså. Allt boende nära området verkar slutsålt. Lelleträffen ligger ca 4km söder om visby. Tillgängligt boende kan mkt väl bli 3km norr om visby, alltså inte i direkt anslutning till träffen på gott och ont.

Jag ÄR intresserad.

1. Flying Finn
2. KaliZ
3. Bazooka till 100%, men 13-15 juni
4.
5.
6.
7.
8.

//KaliZ


men jag tycker vi ska sova på området, även om det blir tält, annars blir det nog inte lika kul...!
 

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
LULEÅ
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10
Ronny Petterson Formel1

Någon som skall dit? Anderstorp 6-8 Juni, Jag och några polare skall åka hoj ner från Piteå. Kommer att bo i Värnamo, så vi åker gärna med på lite körning under helgen.
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Någon som skall dit? Anderstorp 6-8 Juni, Jag och några polare skall åka hoj ner från Piteå. Kommer att bo i Värnamo, så vi åker gärna med på lite körning under helgen.

Mitt tips är att skriva igen när det börjar dra ihop sig. Vi i värnamotråden är inte kända för att ha lång framförhållning på våra körningar. :rolleyes:
Är vädret guld.. så är det säkerligen ingen som bangar att stolt visa upp våra fina vägar! Varmt välkomna!

//KaliZ
 

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
LULEÅ
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10
Mitt tips är att skriva igen när det börjar dra ihop sig. Vi i värnamotråden är inte kända för att ha lång framförhållning på våra körningar. :rolleyes:
Är vädret guld.. så är det säkerligen ingen som bangar att stolt visa upp våra fina vägar! Varmt välkomna!

//KaliZ

Tackar. Jag hör av mig när det närmar sig, det var ju meningen att jag skulle ner till värnamo i sommras. Blev inte riktigt så, åkte omkull rejält på Mittsverigebanan och fick ordentliga skador på kroppen. Ha de bra där nere, så hörs vi i sommar.
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Slänger upp en actionbild i repris bara för att hålla tråden vid liv.
VANSINNESFÄRD på fel sida vägen!!! :näsblod
 

Bifogat

  • test.jpg
    test.jpg
    38.3 KB · Visningar: 78

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
jahapp allesammans, februari hojjen är införskaffad
Inhandlat ny hoj då när man ändå va i österrike. Det fick bli en KTM ala 450 EXC -07. Den va ny i förpackning och har 0 mil på mätarn, fungerande hjul och fjädring! Den är så fräsch och ny så jag har den till och med stående på mitt rum, och den är helt luktfri. Detta är ju nästan för bra för å vara sant. Den pryder hela mitt rum!

Så vad säger ni?! Är ni avundsjuka... hihi:D
 

Bifogat

  • IMG_1954.JPG
    IMG_1954.JPG
    136.9 KB · Visningar: 65

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
jahapp allesammans, februari hojjen är införskaffad
Inhandlat ny hoj då när man ändå va i österrike. Det fick bli en KTM ala 450 EXC -07. Den va ny i förpackning och har 0 mil på mätarn, fungerande hjul och fjädring! Den är så fräsch och ny så jag har den till och med stående på mitt rum, och den är helt luktfri. Detta är ju nästan för bra för å vara sant. Den pryder hela mitt rum!

Så vad säger ni?! Är ni avundsjuka... hihi:D

behöver du porrbelysning till dina blommor :D
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
behöver du porrbelysning till dina blommor :D

Ja!! Va gör man inte för att piffa till vardagen!!
Förresten är det inte blommor, det är plastgrönsaker! Jag fick dom!:mad:

Fler än jag som va ute å bomba några mil idag?! De va torra gator överallt, men solen va blyg, det gick att åka, men lite kallt va de. Såg inga andra hojjar på gatan tyvärr. Kände mig lite ensam, trots allt!

Hadé
Rumpel
 

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Jahaaa här var det dött.
Vad tror ni om vädret i sommar?

Det får se till å bra bättre än förra året iaf! Särskillt nu när jag mer eller mindre bestämt mig för att köpa Speed Triple istället för att behålla motarden och köpa cross :) Tror mycket bestämt att detta är mitt första inlägg i denna tråden, Jag heter iaf Christian, bor i Skillingaryd och hänger gärna med på lite samåkning i värnamo-traken till sommarn! :tummenupp
 

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Det får se till å bra bättre än förra året iaf! Särskillt nu när jag mer eller mindre bestämt mig för att köpa Speed Triple istället för att behålla motarden och köpa cross :) Tror mycket bestämt att detta är mitt första inlägg i denna tråden, Jag heter iaf Christian, bor i Skillingaryd och hänger gärna med på lite samåkning i värnamo-traken till sommarn! :tummenupp

Välkommen! :D Brukar själv oxå köra en hel del i Vmo-trakten... :)

Nu håller vi tummarna att vädergudarna är med oss i år!? :tummenupp

Tycker förresten att Speed Triple låter som en utmärkt idé..! :yoparty

//Flying Finn
 

Mickemeister

Kör så det ryker
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Gnosjö
Hoj
VFR 800 VTEC Svart, KTM 250 EXC-02
Roligt med mer folk från Gnosjö :)
Hoppas nu att det blir en bättre sommar än den som va
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Mkt nytt folk!!! Kul!

Någon som varit ute o stökat runt ännu med hojen?

1:a maj ställer jag på... då blir det +25C och solsken fram tills oktober. Ses på vägen i sommar!

//KaliZ
 

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Välkommen! :D Brukar själv oxå köra en hel del i Vmo-trakten... :)

Nu håller vi tummarna att vädergudarna är med oss i år!? :tummenupp

Tycker förresten att Speed Triple låter som en utmärkt idé..! :yoparty

//Flying Finn

Tackar tackar! Ja jag blev helt såld på mässan när jag fick kika närmare å provsitta Triplen lite :)
KaliZ: Grejjen är ju den att jag vill ha lite av ett mellanting mellan Firebladen och min KTM, båda är ju grymma hojjar. 660in är dock inge vidare att åka långt på eller åka landsväg överhuvudtaget, när det svänger mkt dock :tummenupp och busa med den funkar ju über! Vill ju ha kvar lite bus och kunna åka några mil utan att skaka sönder :D Triplen har ju sån attityd med!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top