Du gillade ju den blå-vita moppen mest ju!!!
hehe man satt rätt bekvämt på såndär... men vad händer när dem ska med ut o svänga
Du gillade ju den blå-vita moppen mest ju!!!
Nu är det allvar! Jag och Flying Finn undrar hur stort intresset är hos er bönder, om vi ska ta och åka till Gotland. Besöka lelleträffen, bada, se oss omkring.. yeye whatever!!! Vi måste boka en stuga med det snaraste isf.
Blir vi folk för en 6 alt 8 bäddars.. så blir det inte så dyrt per skalle! 12-15 juni alt 13-15 juni är det som gäller... en weekend alltså. Allt boende nära området verkar slutsålt. Lelleträffen ligger ca 4km söder om visby. Tillgängligt boende kan mkt väl bli 3km norr om visby, alltså inte i direkt anslutning till träffen på gott och ont.
Jag ÄR intresserad.
1. Flying Finn
2. KaliZ
3. Bazooka till 100%, men 13-15 juni
4.
5.
6.
7.
8.
//KaliZ
Någon som skall dit? Anderstorp 6-8 Juni, Jag och några polare skall åka hoj ner från Piteå. Kommer att bo i Värnamo, så vi åker gärna med på lite körning under helgen.
Mitt tips är att skriva igen när det börjar dra ihop sig. Vi i värnamotråden är inte kända för att ha lång framförhållning på våra körningar.
Är vädret guld.. så är det säkerligen ingen som bangar att stolt visa upp våra fina vägar! Varmt välkomna!
//KaliZ
Slänger upp en actionbild i repris bara för att hålla tråden vid liv.
VANSINNESFÄRD på fel sida vägen!!!
jahapp allesammans, februari hojjen är införskaffad
Inhandlat ny hoj då när man ändå va i österrike. Det fick bli en KTM ala 450 EXC -07. Den va ny i förpackning och har 0 mil på mätarn, fungerande hjul och fjädring! Den är så fräsch och ny så jag har den till och med stående på mitt rum, och den är helt luktfri. Detta är ju nästan för bra för å vara sant. Den pryder hela mitt rum!
Så vad säger ni?! Är ni avundsjuka... hihi
behöver du porrbelysning till dina blommor
behöver du porrbelysning till dina blommor
Jahaaa här var det dött.
Vad tror ni om vädret i sommar?
Det får se till å bra bättre än förra året iaf! Särskillt nu när jag mer eller mindre bestämt mig för att köpa Speed Triple istället för att behålla motarden och köpa cross Tror mycket bestämt att detta är mitt första inlägg i denna tråden, Jag heter iaf Christian, bor i Skillingaryd och hänger gärna med på lite samåkning i värnamo-traken till sommarn!
Välkommen! Brukar själv oxå köra en hel del i Vmo-trakten...
Nu håller vi tummarna att vädergudarna är med oss i år!?
Tycker förresten att Speed Triple låter som en utmärkt idé..!
//Flying Finn
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |