Samåkning i Värnamo i sommar???

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
helt ok
Hoj
R1 -01 banhoj
Alicia skrev:
2107940 Jag är inte snabb nog för att tävla på A-torp än.
Jag kommer att ha fullt upp under hela helgen så jag skulle förmodligen inte ens hinna att tävla. Ska dock testa banan på måndagen istället
Ah, ska jobba på banan onsdag å torsdag, men på lördag å söndag har jag förhoppningsvis tid över att glutta lite på tävlingarna, Supermotard ska bli riktigt kul att få hit, bara vi får iordning på banan tills dess. Blir nog ingen banåkning för mig på måndag, men det gör inget för jag hade bara blivit varvad av dig hela tiden :4skrika
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Får också tacka för en kanondag! Allt var perfekt, vädret, vägarna och mm... Fy fan va skoj!!
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjo!

Har retat upp tillräckligt med folk på hemorten nu...så det börjar bli dags att flytta på hojen. Vilken rutt körde ni idag?

//KaliZ
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
KaliZ skrev:
2108288 Tjo!

Har retat upp tillräckligt med folk på hemorten nu...så det börjar bli dags att flytta på hojen. Vilken rutt körde ni idag?

//KaliZ


Ja du de va en bra fråga...:) Hehe jag hade inte så stor koll på vägarna, men vet att vi åkte till Ohs och sedan Bor tror jag, sedan blev de massa farande på vägarna i de trakterna. Tripmätaren stannade på ca 15mil + lite buskörning i Värnamo....
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
*Micke* skrev:
2108317 Ja du de va en bra fråga...:) Hehe jag hade inte så stor koll på vägarna, men vet att vi åkte till Ohs och sedan Bor tror jag, sedan blev de massa farande på vägarna i de trakterna. Tripmätaren stannade på ca 15mil + lite buskörning i Värnamo....

Gött... MHK har gett en fingervisning var ni körde. Blir det inte skitväder så får det bli lite körningar till helgen. Ni kan behöva en bromskloss som samlar in truppen :tungan. Någon som bor i trakten kan väl ta tag i när, var och hur...vi ska träffas angående Anderstorp.

//KaliZ
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
*Micke* skrev:
2108260 Får också tacka för en kanondag! Allt var perfekt, vädret, vägarna och mm... Fy fan va skoj!!
Hehe det var grymmt
Gick lite fort o fan kan man inte skylta ut t-vägs korsningar o grus? höll ju på o stå på öronen.
Trevligt med lite annat folk också.. Är gärna med o köra någon gång igen..
------------------------------------------------
föresten någon som vill sammlas o leka lite?
Vet någon en bra plats?
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Viffer skrev:
2108144 Ah, ska jobba på banan onsdag å torsdag, men på lördag å söndag har jag förhoppningsvis tid över att glutta lite på tävlingarna, Supermotard ska bli riktigt kul att få hit, bara vi får iordning på banan tills dess. Blir nog ingen banåkning för mig på måndag, men det gör inget för jag hade bara blivit varvad av dig hela tiden :4skrika

Skulle gärna hjälpa till jag med men att hålla koll på allt annat räcker.
Hoppas på att vädret blir kanon =)
Haha bli varvad av mig, det är nog ingen risk. Tänk på att min lilla kwak inte går så fort.
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
KaliZ skrev:
2108417 Gött... MHK har gett en fingervisning var ni körde. Blir det inte skitväder så får det bli lite körningar till helgen. Ni kan behöva en bromskloss som samlar in truppen :tungan. Någon som bor i trakten kan väl ta tag i när, var och hur...vi ska träffas angående Anderstorp.

//KaliZ

Jo hoppas vi blir ett riktigt gäng ner till Anderstorp vore kanon! Angående bromskloss så tror jag nog inte de är någon fara att hänga med i tempot, de gick så lugnt å fint i dag så. :tummenupp
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
hehe låter som en skön helg, en anna har inte hunnit.. :( + att jag är skit sur.. bytte precis däck.. fick en jävla stor glasbit i däcket nu när jag åkte i lördags.. tror att det har skurit lite i väven.. vad tror ni, ska man beställa ett nytt däck eller inte? vill kanske vara med på A-torp 1 maj.. annar är jag på i veckan om jag kan å 100% till helgen..

Markus jag hänger nog på dig tor å fredag till a-TORP om du skulle nu..
 

Becker

Medlem
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Kulltorp
Hoj
Yamaha R1 -99 Suzuki rm250 Yamaha R1 -03
jag hakar gärna nån körning kan dock inte förrän i slutet av maj då jag inte har kortet än och har blivit utfrågad av farbror blå , dom har lite koll på mig både på 2 0ch 4 hjul :7peta . å andra sidan jag har en del att övningsköra med så ev. blir det körning innan. Ska ju till A-torp iallafall antingen med hojen eller Beemern :yoparty
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Becker skrev:
2108922 jag hakar gärna nån körning kan dock inte förrän i slutet av maj då jag inte har kortet än och har blivit utfrågad av farbror blå , dom har lite koll på mig både på 2 0ch 4 hjul :7peta . å andra sidan jag har en del att övningsköra med så ev. blir det körning innan. Ska ju till A-torp iallafall antingen med hojen eller Beemern :yoparty
jaja det är du som köpt r6 iår... har du kvar BMW..? har nog sätt dig ute nån gång i den... lycka till med kortet..
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
Bazooka skrev:
2108881 hehe låter som en skön helg, en anna har inte hunnit.. :( + att jag är skit sur.. bytte precis däck.. fick en jävla stor glasbit i däcket nu när jag åkte i lördags.. tror att det har skurit lite i väven.. vad tror ni, ska man beställa ett nytt däck eller inte? vill kanske vara med på A-torp 1 maj.. annar är jag på i veckan om jag kan å 100% till helgen..

Markus jag hänger nog på dig tor å fredag till a-TORP om du skulle nu..


Japp jag ska nog dit!

Det var en fin tur idag, 15 mil i bra tempo!

Du missade nåt!


:7peta
 

sanken

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Ta av första rakt fram i svängen
Hoj
Busa 650-08 & superduke
jaha nu är det inte länge kvar till Anderstorp :banana
synd bara att man ska på dop, vid 3!!!! på lördag :4skrika . taskig planering av min bror tycker jag. Men det ska inte hindra mig i allafall.
 

Becker

Medlem
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Kulltorp
Hoj
Yamaha R1 -99 Suzuki rm250 Yamaha R1 -03
Bazooka skrev:
2108957 jaja det är du som köpt r6 iår... har du kvar BMW..? har nog sätt dig ute nån gång i den... lycka till med kortet..
jodå bmw:n är snabbare än någonsin :tummenupp . hojen köpte jag förra året jag har hunnit "övningsköra" en del men hojen står på mig och jag har ju ingen "behörighet" och det vet ju polisen + att tjejens farbror är polis så det är kanske läge att lägga det där ägget under pedalen som dom brukar säga efter att ha stannat mig, nackdelen är att det blir ju kladdigt :hihi
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
Nån som vill med ut å glida lite??? eller bara busa? alla förslag är välkommna... tänkta dra nu om nån minut..!
 

Rumpel

Medlem
Gick med
14 Apr 2005
Ort
Umeå
Hoj
Honda AT -97
Bazooka skrev:
2113071 Nån som vill med ut å glida lite??? eller bara busa? alla förslag är välkommna... tänkta dra nu om nån minut..!

Lite försent kanske men jag åker gärna en runda... vid fem tiden kanske. nån mer som är med på det förslaget? Svara snabbt nu annars blir de inget.
Varför är inte klockan rätt inställd? det är sommar tid nu... hallo :rofl
 
Last edited:

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Rumpel skrev:
2113215 Lite försent kanske men jag åker gärna en runda... vid fem tiden kanske. nån mer som är med på det förslaget? Svara snabbt nu annars blir de inget.
Tja jag är sugen på åka lite =) ...
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Rumpel skrev:
2113224 Jäklar.. det var snabbt.

Bra då är vi två.. nån mer?
Mitt NR:
0736178248
har msn med kommer i ett PM...
vart ska vi samlas? Tid Klockan 5 då :p
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top