Samåkning Skövde

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
Man e ju inte 2fast4hjo utan anledning, att skriva en massa varje dag, uppdatera o redigera ligger i "blodet" efter läkarsekreterararbetet. Jag behöver känna tangenterna under mina fingrar.

:blah Skriver med den s.k "toutchmedoten" och ser inte ner på tangenterna.

Du ÄR verkligen mitt största fan, förföljer mig vart jag än
"går".

F5 :va, jag använder musen. :brinnerup


jag skriver med den s.k. magnusmetoden.. ja använder olika fingrar till olika tangenter.. å kollar ibland på skärmen.. å rättar alla stavfel..

använda F5 e ett måste...
alla kortkommandon e bra..

använder :
"ALT Gr"+b "ALT Gr"+m "ALT Gr"+, "ALT Gr"+. så fort jag startar datorn... då startar jag allt jag behöver... opera, miranda, winamp :yoparty , MSN

sen e ju ctrl+c & v standart.. mkt SHIFT+del (shift+del ar man en fil så lägger den sig inte i papperskorgen, utan försvinner direkt), home, end osv med..
ctrl+esc, alt+tabb, ctrl+shift+esc osv...
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
Tur att du inte skriver med enbart pekfingrarna då! :rofl

"När någon skriver med pekfingrarna koncentrera de sig nämligen hela tiden på tangenterna och det hämmar tankeflödet. (David Meagher, "Keys to success", The Australian Financial Review, 2000-10-05)."

hehe.. tur att jag e så överjävligt smart så jag inte behöver göra det då
 

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Ort
Skövde
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
2fast4hjo skrev:
Tur att du inte skriver med enbart pekfingrarna då! :rofl

"När någon skriver med pekfingrarna koncentrera de sig nämligen hela tiden på tangenterna och det hämmar tankeflödet. (David Meagher, "Keys to success", The Australian Financial Review, 2000-10-05)."

Riktiga hackers använder pekfingervalsen. Det är bara sekreterare och hollywoodhackers som använder sånt där annat trams. :tungan
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Så här ska en hoj se ut. :tummenupp Jag vill ha en sådan front och ett sådan bak :4skrika
 

Bifogat

  • SVATX_back.jpg
    SVATX_back.jpg
    91.7 KB · Visningar: 66
  • 106-0682_IMG.jpg
    106-0682_IMG.jpg
    83.6 KB · Visningar: 59

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Dreas skrev:
Så här ska en hoj se ut. :tummenupp Jag vill ha en sådan front och ett sådan bak :4skrika

ser ut att vara väldigt mycket grejer på bilden till höger.. ser inte cölean ut för 5 öre
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
Dreas skrev:
Hej hopp lingon snopp

Får jag ställa en fråga..

På varje fota jag har sett av dig har du en liten röd ryggsäck på dig. :tomten

Varför :confused:

Är det färdkost?? :D

/Med vanliga hälsningar Andreas

det är ju reservdelar han har med sig... :lol
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Någon som ska ut & köra? Jag ska iaf ut & testa mitt nya blås lite! :yoparty :banana
Drar till flygfältet en sväng......

Å du Mats...angående mopeder....
Din moped skulle ju se betydligt snyggare ut & låta bättre med ett blarghigt Akrapovic......se själv! :D
Visa dina små Jardine-ölburkar nu!!
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
Hemidal, har du uppdaterat din "spionkamera" från flygstorlek till humlestorlek, har fått in världens humla genom det öppna fönstret.
:huvet


jag sade ju åt dig att jag förstår inte vad du insinuerar... :hihi
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
Någon som ska ut & köra? Jag ska iaf ut & testa mitt nya blås lite! :yoparty :banana
Drar till flygfältet en sväng......

Å du Mats...angående mopeder....
Din moped skulle ju se betydligt snyggare ut & låta bättre med ett blarghigt Akrapovic......se själv! :D
Visa dina små Jardine-ölburkar nu!!


träligt läge... jag som precis ställde in henne å klädde av mig.... skinnstället

de va massa övningskörare på flygfältet nyss.. men jag hann inte så mkt längre.. soppalampan lös.. :3freak
 

Mats Mladin

Gammelgubbars touring
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Tibro
Hoj
cB1000R
QUOTE=X-up]Någon som ska ut & köra? Jag ska iaf ut & testa mitt nya blås lite! :yoparty :banana
Drar till flygfältet en sväng......

Å du Mats...angående mopeder....
Din moped skulle ju se betydligt snyggare ut & låta bättre med ett blarghigt Akrapovic......se själv! :D
Visa dina små Jardine-ölburkar nu!![/QUOTE]Så du har varit ute och tagit en sväng! Skrämde du några gamla tanter idag också? Kunde tyvärr inte åka MC idag.Ok eftersom du retuscherat bilden du fick av mig, får jag väl lägga till en egen bild. :tummenupphttp://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=86971&stc=1
 

Bifogat

  • IMG_13742.jpg
    IMG_13742.jpg
    118.8 KB · Visningar: 70

David_lab322

David
Gick med
16 Jan 2005
Ort
Skara
Hoj
GSX750R/1100R
gixxer

Har fått igång min båge IGEN nu efter ett olje lekage. Undrar om det är någon samåkning planerad snart för jag önskar få träffa er alla likasinade här på forumet.
MVH David
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Hej baberiba

Jag hoppas att ni som åt , låt oss kalla er NN, Hoppas att kebabrullarna smakade bra. :D Ni vet att man inte ska äta efter klockan sex på kvällen. Men ibland är det ju förlåtligt att synda, speciellt när jag själv är där och köper något själv. :tummenupp :notme
Hoppas ni inte förfrös baken av er när ni åkte där ifrån. Ville bara saga tack och hej för den trevliga pratstunden. Och nu vet du med ( du andra människa som var med den jag har träffat tidigare) vem jag är och jag vet vem du är. Kul att träffas förresten.

/Hej hej
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Dreas skrev:
Hej baberiba

Jag hoppas att ni som åt , låt oss kalla er NN, Hoppas att kebabrullarna smakade bra. :D Ni vet att man inte ska äta efter klockan sex på kvällen. Men ibland är det ju förlåtligt att synda, speciellt när jag själv är där och köper något själv. :tummenupp :notme
Hoppas ni inte förfrös baken av er när ni åkte där ifrån. Ville bara saga tack och hej för den trevliga pratstunden. Och nu vet du med ( du andra människa som var med den jag har träffat tidigare) vem jag är och jag vet vem du är. Kul att träffas förresten.

/Hej hej

?????????????????????????
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
Dreas skrev:
Hej baberiba

Jag hoppas att ni som åt , låt oss kalla er NN, Hoppas att kebabrullarna smakade bra. :D Ni vet att man inte ska äta efter klockan sex på kvällen. Men ibland är det ju förlåtligt att synda, speciellt när jag själv är där och köper något själv. :tummenupp :notme
Hoppas ni inte förfrös baken av er när ni åkte där ifrån. Ville bara saga tack och hej för den trevliga pratstunden. Och nu vet du med ( du andra människa som var med den jag har träffat tidigare) vem jag är och jag vet vem du är. Kul att träffas förresten.

/Hej hej

kom nyss hem... va lite kallt....
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top