Samåkning Skövde

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Här i skövde är det cirkus en centimeter med snö. Inte så mycket, så det är nog borta tills lunch.
Det är ganska typiskt. Igår kväll bytte jag till sommardäck på tjejens bil. Sen natten efter blev det snö. I höstas när jag bytte till vinterdäck blev det även då snö natten efter. Det måste ju nästan vara ett omen. :Bugar

Och man hade ju inte mycket för att försöka undanhålla att det var Lisa Och Jenny på Prima :D . Tänkte ju vara lite juste. :lol

(off topic) X-up......har du någon som helst del i duglighetsarbetet på powertrains avdelningar? Eller är det enbart en avdelningsmässig fråga?? :confused:

Jag hoppas att ingen , förutom ev. Stellan( inte för att jag vill att du ska åka av, utan för att du har en motard), beger sig ut i detta väder eftersom det kan vara lite knepigt på vägarna. .....Fast nu ser det ju ut som m det nästan delvis har torkat upp på vägarna.

:banana Nej ni får ha det så bra. :banana

/Andreas
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Dreas skrev:
Här i skövde är det cirkus en centimeter med snö. Inte så mycket, så det är nog borta tills lunch.
Det är ganska typiskt. Igår kväll bytte jag till sommardäck på tjejens bil. Sen natten efter blev det snö. I höstas när jag bytte till vinterdäck blev det även då snö natten efter. Det måste ju nästan vara ett omen. :Bugar

Och man hade ju inte mycket för att försöka undanhålla att det var Lisa Och Jenny på Prima :D . Tänkte ju vara lite juste. :lol

(off topic) X-up......har du någon som helst del i duglighetsarbetet på powertrains avdelningar? Eller är det enbart en avdelningsmässig fråga?? :confused:

Jag hoppas att ingen , förutom ev. Stellan( inte för att jag vill att du ska åka av, utan för att du har en motard), beger sig ut i detta väder eftersom det kan vara lite knepigt på vägarna. .....Fast nu ser det ju ut som m det nästan delvis har torkat upp på vägarna.

:banana Nej ni får ha det så bra. :banana

/Andreas

Yup, jag är involverad i duglighetsstudier, mestadels i samband med maskinflytter, nyköp, nya artiklar mm.
 

David81

**Pappa till Isabelle & Haylie**
Gick med
26 Apr 2004
Ort
mellan vänern o vättern
Hoj
Såld :o( // Streetfighter projekt next!
Snöade som fan i Skara inatt ... Nu är det borta... SOL .. :Bugar

Jag var på Mc kompaniet igår ... Tyckte att jag såg jenny RR där.. (men vågade inte hälsa) Blyg :hihi

Jag köpte mig ett par miniblinkers... Snyggt Snyggt... :yoparty
Min hoj kan bli klar till helgen ... kanske... men det spelar ju mindre roll.. jag jobbar ju iallafall.. sooooo .. :arsele

well....

ps: Sanels röda väska.. jag vet vad han i ... :tungan ds:
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
David81 skrev:
Snöade som fan i Skara inatt ... Nu är det borta... SOL .. :Bugar

Jag var på Mc kompaniet igår ... Tyckte att jag såg jenny RR där.. (men vågade inte hälsa) Blyg :hihi

Jag köpte mig ett par miniblinkers... Snyggt Snyggt... :yoparty
Min hoj kan bli klar till helgen ... kanske... men det spelar ju mindre roll.. jag jobbar ju iallafall.. sooooo .. :arsele

well....




ps: Sanels röda väska.. jag vet vad han i ... :tungan ds:


Du jobbar jo eftermiddag på söndag då kan du jo åka me oss på söndag om hojen e klar..
synd att du inte kan festa me os , Azer ,jag o massa :tuttar :rofl :rofl :)
 

David81

**Pappa till Isabelle & Haylie**
Gick med
26 Apr 2004
Ort
mellan vänern o vättern
Hoj
Såld :o( // Streetfighter projekt next!
Mr San skrev:
Du jobbar jo eftermiddag på söndag då kan du jo åka me oss på söndag om hojen e klar..
synd att du inte kan festa me os , Azer ,jag o massa :tuttar :rofl :rofl :)

Jaaa.. jag börjar kl 18.00 ja.. det är sant.. :rolleyes: .. men jag vill inte gå upp kl 11 o ut o köra dööösliten .. Men .. jag är ju ledig månd - fred sen.. hähä!! :tungan

Äääeehh .. Ni festar ju knappt ... Jag ska visa er grabbar!.. :7peta :fyllisar
 

dormin

Ny medlem
Gick med
22 May 2004
Ort
Skara
Hoj
Röd med vita pedaler
David81 skrev:
Jaaa.. jag börjar kl 18.00 ja.. det är sant.. :rolleyes: .. men jag vill inte gå upp kl 11 o ut o köra dööösliten .. Men .. jag är ju ledig månd - fred sen.. hähä!! :tungan

Äääeehh .. Ni festar ju knappt ... Jag ska visa er grabbar!.. :7peta :fyllisar

Mouhahahaaa
:banana :fyllisar :banana :fyllisar :fatta! :tummenupp
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
David81 skrev:
Jaaa.. jag börjar kl 18.00 ja.. det är sant.. :rolleyes: .. men jag vill inte gå upp kl 11 o ut o köra dööösliten .. Men .. jag är ju ledig månd - fred sen.. hähä!! :tungan

Äääeehh .. Ni festar ju knappt ... Jag ska visa er grabbar!.. :7peta :fyllisar


Fest , du deckar ju bara David när du festar... :fyllisar :hihi :rofl :rofl :rofl
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
2fast4hjo skrev:
Jag så förbaskat morgonpigg så det är äckligt, inga problem att studsa upp hur tidigt som helt om det är ngt man skall göra.
då har du samma problem som jag har... kommer i säng vid fyra och vid nio är jag vaken... och då har man vaknat vid sju o9ch åtta... :3freak
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top