E22 skrev:Är detta sporthoj.com`s tråkigaste tråd eller vad?hahaha!
Mr San skrev:Jupp blevskitbra .. du får väl ta några på mian stoppies o wheeilisar..![]()
Ps: jobbar du ikväll alltså .. he,he.. Ped jobbade dag i dag .. men men det blir mera servering ikväll för henne.. hon skulle laga mat åt mig ikväll !!![]()
![]()
![]()
Är det mycket sex & porr här då?, i så fall så. här är en hel del foto på fruntimmer ju ialla fall..ska dom visa upp sig kan det ju lika gärna vara i string..men det är ju bara mitt tycke ju...hahahha!Mr San skrev:Nu när du e här så..![]()
![]()
![]()
![]()
Nää skoja bara .. nä det e faktisk roligaste ,, om du hänger med bara ..
Jupp .. måste ju förtjäna det .... Några stora planer inför helgen ,, menar då mc åkning .. ska vi börja med en lista ev.?? eller?Liz Gxs-R skrev:en del har tur...
E22 skrev:Är detta sporthoj.com`s tråkigaste tråd eller vad?hahaha!
E22 skrev:Är det mycket sex & porr här då?, i så fall så. här är en hel del foto på fruntimmer ju ialla fall..ska dom visa upp sig kan det ju lika gärna vara i string..men det är ju bara mitt tycke ju...hahahha!
2fast4hjo skrev:Vaska du ha, grrrr
Vi känner alla varandra o det är därför du inte![]()
Nga nya som ska skriva upp sig på listan
*vänta jag letar bakåt i trån....tick tack tick tack.....*
E22 skrev:vad gulligt av dig då.hahahha!
jaaaa kanske på tiden att fixa en ny lista...![]()
visst gör vi det... men dom bilderna får ju inte du se...E22 skrev:Är det mycket sex & porr här då?, i så fall så. här är en hel del foto på fruntimmer ju ialla fall..ska dom visa upp sig kan det ju lika gärna vara i string..men det är ju bara mitt tycke ju...hahahha!
varför jag tittade in här...joooo jag tyckte denne tråden låg uppe hela tiden, börgade titta i den, vad det var som var så intresant..men fan bara massa bilder på fruntimmer..& drog slutsattsen om att sammåkning är saksamma som....*sensur*...(bara skemtar) Neee nu har jag inte tid längre...neeee vet ni vad..kör ni en Låååång runda någon gång så bjuder jag på fika längs med E22...Mr San skrev:Här e det lite av varje..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hur komemr det sig att du kikar in här?? Bor du i närheten??![]()
![]()
fredag kväll och söndag är jag ledig...Mr San skrev:Jupp .. måste ju förtjäna det .... Några stora planer inför helgen ,, menar då mc åkning .. ska vi börja med en lista ev.?? eller?
Fan oxå..jag som tänkta bjuda på fika som sagt...hhahahha!Liz Gxs-R skrev:visst gör vi det... men dom bilderna får ju inte du se...
E22 skrev:, vad det var som var så intresant..men fan bara massa bilder på fruntimmer.
E22 skrev:varför jag tittade in här...joooo jag tyckte denne tråden låg uppe hela tiden, börgade titta i den, vad det var som var så intresant..men fan bara massa bilder på fruntimmer..& drog slutsattsen om att sammåkning är saksamma som....*sensur*...(bara skemtar) Neee nu har jag inte tid längre...neeee vet ni vad..kör ni en Låååång runda någon gång så bjuder jag på fika längs med E22...![]()
hur kunde jag veta att just du skulle ha en hel drös med lättklädda pöjkar då på lager..hahahha.2fast4hjo skrev:*vänta så ska jag stilla din hunger o slänga upp ett par läckra bilder på pojkar![]()
jag vågar inte...jag har ring på fingert..Åååå får Liz syn på mig så har jag svårt för att förklara alla sugmärken sen när jag kommer hem...hahahhahah!skemt & sido...Mr San skrev:Eller om du vägaran förbi skövde så bjuder Liz. på en kopp kaffe på Skafferit.. ( hon jobbar där..)...![]()
![]()
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |