duger det eller...E22 skrev:hur kunde jag veta att just du skulle ha en hel drös med lättklädda pöjkar då på lager..hahahha.
Neee du "stumpan" denne mannen är väll som alla anda vanliga men, gillar goa heckar på töser då då![]()
duger det eller...E22 skrev:hur kunde jag veta att just du skulle ha en hel drös med lättklädda pöjkar då på lager..hahahha.
Neee du "stumpan" denne mannen är väll som alla anda vanliga men, gillar goa heckar på töser då då![]()
Liz Gxs-R skrev:ni vet ju vem det är...![]()
Dum fråga. hur var det nu?? kvinnor kan göra mer än en sak åt gången..Liz Gxs-R skrev:ja det klart jag gör...![]()
E22 skrev:jag vågar inte...jag har ring på fingert..Åååå får Liz syn på mig så har jag svårt för att förklara alla sugmärken sen när jag kommer hem...hahahhahah!skemt & sido...
du har helt rätt...MATSS skrev:Dum fråga. hur var det nu?? kvinnor kan göra mer än en sak åt gången..![]()
![]()
![]()
vad tror alla om mig... jag är väl inte sån... eller...E22 skrev:jag vågar inte...jag har ring på fingert..Åååå får Liz syn på mig så har jag svårt för att förklara alla sugmärken sen när jag kommer hem...hahahhahah!skemt & sido...
första fotot då? den töffen har man ju set förr..jobbar på volvo va?trode han hade tummen mitt i näven först..heheheh*retsam*2fast4hjo skrev:Absolut. Eftersom nu E22 ber så snällt så blir det nga godbitar till i repris.
![]()
![]()
![]()
gulleponken jörgen, bild 2 o 3
MMmm fint.som den nya glassen nogger black, fast du är nog goare att slicka på höööm, hehe!..men dom där bojjorna hade du nog fått ha på om du såg mig..så att du skulle kunna hålla fingrarna i styr.hehe!Liz Gxs-R skrev:duger det eller...
du då eller?beklagar sorgen..hehe!2fast4hjo skrev:Det vet jag en till som snart har...............ring på fingret alltså....
du tror inte att jag skulle klara av det...E22 skrev:MMmm fint.som den nya glassen nogger black, fast du är nog goare att slicka på höööm, hehe!..men dom där bojjorna hade du nog fått ha på om du såg mig..så att du skulle kunna hålla fingrarna i styr.hehe!
E22 skrev:första fotot då? den töffen har man ju set förr..jobbar på volvo va?trode han hade tummen mitt i näven först..heheheh*retsam*
de e väll inte han du ska byta ring med väll?*retsam*2fast4hjo skrev:Det är X-up![]()
glömm inte vä(x-up)...2fast4hjo skrev:Det är X-up![]()
E22 skrev:de e väll inte han du ska byta ring med väll?*retsam*
Liz...det gör inget att du inte hade klarat av detLiz Gxs-R skrev:du tror inte att jag skulle klara av det...
Vaaaa??? ska X-up byta ring med en annan tjej & sen ha dig som hemma fru då? ni värkar vara som folket i knutby ju..2fast4hjo skrev:Vem har sagt att det är jag som ska ha en ring![]()
Grrr... kom hit så ska jag bevisa det... du kan t o m vara naken...E22 skrev:Liz...det gör inget att du inte hade klarat av dethahaha!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |