X-up skrev:Ok, folks!
Jag sticker ut på en liten runda nu, skippar träningen till fördel för hojåkning!![]()
Drar förbi flygfältet en sväng & ser om ngn av er är där.
David81 skrev:Jag vill också leka![]()
X-up skrev:Ok, folks!
Jag sticker ut på en liten runda nu, skippar träningen till fördel för hojåkning!![]()
Drar förbi flygfältet en sväng & ser om ngn av er är där.
Dreas skrev:Halloh
X-up. Var sjutton tog du vägen..Jag har åkt och letat efter dig. På FF var det bara någon som höll på och tränade lite.![]()
Skit samma. Kallt var det i allafall. Såg för övrigt bara två hojar när jag var ute en röd R6:a och den på FF. Undrar vilka det var som var där?
Ha det så bra nu.
heimdal skrev:är de nåra som hade tänkt åka nått på lördag eller hur ser de ut.. lika bra å fråga, för ev. så e jag tjejfri hela dagen
Dreas skrev:Halloh
X-up. Var sjutton tog du vägen..Jag har åkt och letat efter dig. På FF var det bara någon som höll på och tränade lite.![]()
Skit samma. Kallt var det i allafall. Såg för övrigt bara två hojar när jag var ute en röd R6:a och den på FF. Undrar vilka det var som var där?
Ha det så bra nu.
2fast4hjo skrev:Slappa eller ngn annan som ska du köra på Kinnekulle i år![]()
2fast4hjo skrev:Ang fest som vi snackade om, är det ngn annan som har nga bra förslag, som sagt inga problem att vara hos oss men kom gärna med synpunkter.
Slappa skrev:Om jag ska köra på Kinnekulle i sommar ?
Kanske är dum men jag fattade inte riktigt hur du menar![]()
![]()
Får vem som helst komma?![]()
//D
2fast4hjo skrev:De "utifrån" måste ha åkt med oss så vi vet att du håller måttet![]()
Det e bra att bo på landet. Inga störande grannar o man kan spela musik hur högt man vill. Skulle det gå "hett" till kan ni alltid svalka er i kanalen.
Allmänna bandagar på Kinnekullering vid Götene.
Gå in på min profil för att se datum.![]()
Slappa skrev:Grrr kinnekulle har ju som dom flesta andra fuckade regler, min hoj klarar inte deras ljudkrav![]()
![]()
//D
2fast4hjo skrev:HA, våran motorcykel klarar inte heller ljudnivån då den låter mest i hela gänget men med en händig karl så ordnar det sig![]()
Ni andra låter som små möss, pip pip, David81 är undantaget när han får ordning på skrammelmaskinen.
Slappa skrev:Du att jag är händig så de så, är ju utbildad snickare//D
2fast4hjo skrev:Kalas, släng upp en bild på dig i blåställbrevid motorcykeln så är du bjuden till festen när det är aktuellt
![]()
2fast4some e också snickareKanske ngn du känner
, arbetar i oslo just nu.
2fast4hjo skrev:Kalas, släng upp en bild på dig i blåställbrevid motorcykeln så är du bjuden till festen när det är aktuellt
![]()
2fast4some e också snickareKanske ngn du känner
, arbetar i oslo just nu.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |