Samåkning Skövde

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
heimdal skrev:
HAHAHA... du e verkligen fanatisk över blåställsprydda pojkar :D

:rodnar :nicka :drool

MÄN inte pojkar, MÄN :fakta

:hoppa Snart e jörgen hemma :hoppa

Det roligaste är att jag faktiskt träffade jörgen på Bogrens (uteställe i skövde) och hade ingen aning om att han hade både motorcykel och var snickare förrän efter nga dagar, eller var det timmar :rofl. Två flygor i en smäll alltså
Tre år tillsammans nu i maj

Svar ja ang flis :)

Jörgen känner alla :rolleyes:
 
Last edited:

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Tjejen är visst medlem på Sporthoj visade det sig, Squeezetoy, dock har hon inte varit så aktiv...

Angående partaj så har vi inte haft nån inflyttningsfest, så vi kan tänka oss att ordna nått vi med. Har rätt gott om golvyta för berusade knuttar att sova på, och en stor jävla tomt om vi vill spela kubspel, slänga upp ett volleybollnät eller nått. Har dock ingen större grill, men det kanske jag hinner bygga ihop, beroende på när vi vill ha partajet.
Har även en ide om att man kan spänna upp ett lakan på garaget, släpa ut projjen och köra mc-film eler nått annat kul när det börjat skymma lite.

/Pajje
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
2fast4hjo skrev:
:rodnar :nicka :drool

MÄN inte pojkar, MÄN :fakta

Jörgen känner alla :rolleyes:

Lite nyfiken!

1. Fuskar han med cyllisoleringen på bilden ? :va

2. När tycker du man har rätt att bli kallad för man o inte pojk ?
Har ni tjejer åldergräns för de? :D
//D
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Slappa skrev:
Eftersom det verkar vara många med sporthoj som kör aktivt i Skövde så tänkte jag kolla om de är nån som ska köra bikeweek i sommar ?

Vet att Waxupp har licens men du kanske ska tävla i år ?
//D

Yapp! Jag kommer finnas närvarande under Bike Week, som vanligt varje år. :tummenupp

Som tävlande beror helt & hållet på om jag hittar en passande racehoj. Annars blir det kraschkåpor på R6:an. Vill väldigt gärna tävla i någon klass.
Ingen som är sugen på att bilda ett ERF team med mig? Seriously! :va
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
2fast4hjo skrev:
:hoppa Slänger väl ut en lista för lite körning på slingriga väger o bus på flygfältet. :hoppa

Tiden är preliminär och kan ändras, säg till om tiden inte skulle passa.

:hördu Statoil Ryd, fredag 22 April, kl 1200

1) 2fast4hjo/2fast4some

osv


Slappa eller ngn annan som ska köra på Kinnekulle i år :va

Ang fest som vi snackade om, är det ngn annan som har nga bra förslag, som sagt inga problem att vara hos oss men kom gärna med synpunkter.


WTF??? Kl 12.00 på fredag? Jag arbetar till kl 16.00, eller iaf kl 15.00 på fredag. :huvet
Jag skulle gärna köra på Kinnekulle, men jag får inte för SWEMO pg a att jag har RR-licens, Kinnekulle är inte godkänd av SWEMO för RR eftersom den inte anses uppfylla kraven för säkerhet. :död
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
2fast4hjo skrev:
HA, våran motorcykel klarar inte heller ljudnivån då den låter mest i hela gänget men med en händig karl så ordnar det sig :D

Ni andra låter som små möss, pip pip, David81 är undantaget när han får ordning på skrammelmaskinen.


Öpp öpp öpp!!! Nu far du med osanning! :rofl
Tänk på att jag vart nere i garaget & skruvat på lite godis! :banana
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
X-up skrev:
Yapp! Jag kommer finnas närvarande under Bike Week, som vanligt varje år. :tummenupp

Som tävlande beror helt & hållet på om jag hittar en passande racehoj. Annars blir det kraschkåpor på R6:an. Vill väldigt gärna tävla i någon klass.
Ingen som är sugen på att bilda ett ERF team med mig? Seriously! :va
jag ska köra med team allt i däck, men även nått race själv på en R1a jag köpt nu, kanske kan vi ta ett race på den nånn gång.
första race nu på lördag, ska ni åka nånnstans alls så är det ju dit, touringnissar.
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
R2 skrev:
jag ska köra med team allt i däck, men även nått race själv på en R1a jag köpt nu, kanske kan vi ta ett race på den nånn gång.
första race nu på lördag, ska ni åka nånnstans alls så är det ju dit, touringnissar.


Coolt! Ähum.....jag är faktiskt ofrivillig tourningnisse! Hade jag bara kunnat bestämma mig ngn gång, så hade jag legat & pressat på banan för länge sedan. Men man vill ju toura oxå...... :rodnar

Så du har hittat en retta nu?

Hmm...det kanske vi skulle göra? Åka till Falkenberg på lördag & se på ERF med självaste Hetter Peutervolt? :va
 
Last edited:

Jenny_R6

RR-Girl
Gick med
7 Mar 2004
Ort
Skövde
Hoj
600 RR-07
X-up skrev:
Jo jag var på flygfältet en sväng, stannade & snackade med lite folk medan ngn övningskörde, sedan körde jag en runda, men det var kallt som f-n! Så jag styrde hemåt igen. :(
Höörruu pojken där ...eller pojkar :fatta! :hihi ni får inte glömma av lilla mig,,jag är ju arbetslös och kan åka hoj när som helst :Bugar . :banana ..vill åka..
Skämt och sido ,,hör av er om ni ska ut nån gång..skicka sms :)
är lite dålig på att svara i teleföönen :lol
 

Jenny_R6

RR-Girl
Gick med
7 Mar 2004
Ort
Skövde
Hoj
600 RR-07
David81 skrev:
Snöade som fan i Skara inatt ... Nu är det borta... SOL .. :Bugar

Jag var på Mc kompaniet igår ... Tyckte att jag såg jenny RR där.. (men vågade inte hälsa) Blyg :hihi

Jag köpte mig ett par miniblinkers... Snyggt Snyggt... :yoparty
Min hoj kan bli klar till helgen ... kanske... men det spelar ju mindre roll.. jag jobbar ju iallafall.. sooooo .. :arsele

well....

ps: Sanels röda väska.. jag vet vad han i ... :tungan ds:
:yoparty Hallojj it was me you saw :banana Se nu till att hälsa nästa gång.. :fatta! :hihi :hihi
 

2fast4Some

Atlantes
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Gran Canaria
Hoj
2024 Yamaha MT-09
Nu har det blivit bra fart på den här tråden :banana

Har jobbat färdigt för den här veckan :)

Någon som är ledig som vill ut och åka?

Fin dämpare X-up:tummenupp hoppas det blir gött ljud!!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
X-up skrev:
Coolt! Ähum.....jag är faktiskt ofrivillig tourningnisse! Hade jag bara kunnat bestämma mig ngn gång, så hade jag legat & pressat på banan för länge sedan. Men man vill ju toura oxå...... :rodnar

Så du har hittat en retta nu?
jao, en sunkig -99a, men löjligt billigt
 

David_lab322

David
Gick med
16 Jan 2005
Ort
Skara
Hoj
GSX750R/1100R
2fast4hjo skrev:
:tummenupp Oj, heter du också Roger :va , jag tänkte på Biker79 som har garage tillsammans med min bror i Hjo.

Va, flyttar tjejen ut

Nu hänger jag inte med här :) Heter David som två st andra på detta forumet från Skara.
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
2fast4Some skrev:
Nu har det blivit bra fart på den här tråden :banana

Har jobbat färdigt för den här veckan :)

Någon som är ledig som vill ut och åka?

Fin dämpare X-up:tummenupp hoppas det blir gött ljud!!

Tackar! Den mullrar på fint, eller som Matss skulle kalla det, "Blarrghigt" :hihi
Ut & åka? Jättehjärna som vattenskallen sa, men nu är det både mörkt & kallt ute! :tungan

Gott & vara färdigjobbad för veckan!!!
En annan har 2 dagar kvar.... :rolleyes:
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top