Samåkning Skövde

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Jenny_RR skrev:
Vilket väder..mums :yoparty
Och alla ,, ska man bli sedd av X- UP måste man visst kliva ut framför hans hoj :tungan :tungan ( vinkade så armen höll på att gå av) eller nyckel benet) :hihi :hihi
No hard feelings liz :) ( där fick du för dansen) :tungan

Var det ni som var vid Wallermans? :va
Tyckte jag såg en hoj parkerad där!

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
R1 för gat bus & R6 räser för bansmiskning
X-up skrev:
Var det ni som var vid Wallermans? :va
Tyckte jag såg en hoj parkerad där!
tyckte jag skymtade dig på väg upp mot statoil vid hallenbergsrondellen.. stämmer det?? gött väder som fan idag.. satt på hojen från 15:00-22:00 idag... :kocko

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Jenny_RR har du typ en grå R6? Jag såg en tjej på R6 utan för gamla posten typ, som sedan tog vänster mot ströget?

norrland59

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
suzuki gsx 750r
BonO skrev:
Ja den här tråden har vi lyckats spamma sönder ordentligt :D nästan lika bra som Jönköpingsgänget.

När jag ändå håller på att spamma så kan jag meddela att jag är förkyld igen efter helgens regn :4skrika

Ja hoppas du menar de andra :hihi annars så tror ja du ska få :fatta! nästa gång.
Krya på dig i alla fall, men erkänn att de var :banana att åka fast de regnade, de är bra att ni skriver när ni ska ut o åka för då kan man smyga upp till er då de blir tråkigt här (om de är ok för er)

Ha en bra dag

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
heimdal skrev:
heimdal.. heimdal.. heimdal... heimdal.heimdal.heimdal ... :4skrika

:pannkyss så ja..Heimdal :hihi

*duckar för eve smäll* :lol

Ljunqvist: dina klistermärken, två stycken, är "hittade" Ska jag skicka dem till dig?. Åker till mc-kompaniet idag (så fort som möjligt läs om 2 timmar) Kan lämna dem till Korn om du vill så kan du hämta dem där.

Last edited:

Ljungqvist

Ute på en åker och åker
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
TL1000R + KTM 250exc
2fast4hjo skrev:
:
Ljunqvist: dina klistermärken, två stycken, är "hittade" ska jag skicka dem till dig. Ska jag skicka dem till dig?.
Åker till mc-kompaniet idag (så fort som möjligt läs om 2 timmar) Kan lämna dem till Korn om du vill så kan du hämta dem där.

Så bråttom är det inte. kommer inte hinna hämta dem på mc-kompaniet i helgen tyvärr. bättre om du kan skicka dem eller om du kan ta med dem när vi ska ut och åka någon dag. Ha det bra

//Don Felixo

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Orange Retard Black Edition
norrland59 skrev:
Ja hoppas du menar de andra :hihi annars så tror ja du ska få :fatta! nästa gång.
Krya på dig i alla fall, men erkänn att de var :banana att åka fast de regnade, de är bra att ni skriver när ni ska ut o åka för då kan man smyga upp till er då de blir tråkigt här (om de är ok för er)

Ha en bra dag

Jag tror du vet vilken Jönköpingstråd jag menar :D
Det är bara att komma hit när du känner för att åka men var beredd på att jag kan dyka upp i jönköping också. I helgen blir det nog inte så mycket åka men vi får se näst helg.

//Stellan

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
heimdal skrev:
heimdal.. heimdal.. heimdal... heimdal.heimdal.heimdal ... :4skrika

Alla vet ju att ett namn stavas med STOR bokstav i början!! :D :lol Sådant gås igenom i grundskolan.
Fast nicket lät ju norskt i början när du kom till detta forum och det kanske förklarar stavningen?

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Dreas skrev:
Alla vet ju att ett namn stavas med STOR bokstav i början!! :D :lol Sådant gås igenom i grundskolan.
Fast nicket lät ju norskt i början när du kom till detta forum och det kanske förklarar stavningen?

fick inte lära mig i skolan att ett nickname skulle ha stor bokstav i början... tror inte att de görs heller..

ska du inte gnälla lite på att BonO skriver med stor bokstav i slutet också :fatta!

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
såpass.. då har ja beställt en sånhär
1421:- från bike i t-hättan .. ganska okej pris föratt va yamaha orginaldelar.. bikersneed.se skulle ju ha 2000 för en som såg nästan likadan ut..

nu fattas bara ett kåpglas

EDIT: de va grymt snabba på att svara på mejl på bike.. tog inte många minuter inna ja fick svar

Last edited:

Dreas

Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
heimdal skrev:
fick inte lära mig i skolan att ett nickname skulle ha stor bokstav i början... tror inte att de görs heller..

ska du inte gnälla lite på att BonO skriver med stor bokstav i slutet också :fatta!

Nej....han är ju min polare :D

Dreas

Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
heimdal skrev:
såpass.. då har ja beställt en sånhär
1421:- från bike i t-hättan .. ganska okej pris föratt va yamaha orginaldelar.. bikersneed.se skulle ju ha 2000 för en som såg nästan likadan ut..

nu fattas bara ett kåpglas

EDIT: de va grymt snabba på att svara på mejl på bike.. tog inte många minuter inna ja fick svar

Fan det är ju som hittat!!! :hihi Bara en dryg dagslön för en liten sketen plastbit som inte har någon farthöjande funktion.

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Dreas skrev:
Fan det är ju som hittat!!! :hihi Bara en dryg dagslön för en liten sketen plastbit som inte har någon farthöjande funktion.

den höjer farten på blodet som rusar ner i skrevet på alla brudar som inte kommer kunna åka med när jag fimpat fotpinnarna också.. hmm.. kanske skulle gå ner å göra de nu.. har ändå inte mkt bättre för mig

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
KrilleTL skrev:
Sporthoj skövde har fått en ny medlem.

får ta å gratulera till tillökningen.. nu e de bara 18år kvar innan han ska ha egen båge. om de finns kvar då dvs :hihi

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...