Samåkning Skövde

Jenny_R6

RR-Girl
Gick med
7 Mar 2004
Hoj
600 RR-07
heimdal skrev:
fick inte lära mig i skolan att ett nickname skulle ha stor bokstav i början... tror inte att de görs heller..

ska du inte gnälla lite på att BonO skriver med stor bokstav i slutet också :fatta!
hEIMDAL hEIMDAL hEIMDAL :hihi :tungan
sÅ hÄR bLIR dET bRA
oJ oJ vAD dET sKA rETA fOLK :hihi :hihi

KrilleTL

Klart grabben ska ha en TL
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
TL1000R
heimdal skrev:
får ta å gratulera till tillökningen.. nu e de bara 18år kvar innan han ska ha egen båge. om de finns kvar då dvs :hihi

Det får bli en fyrhjuling om två år till att börja med, sen är det bara att hoppas att han får hoj intresset i arv :squid

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
ngn som söker en R1:a

Vet en som säljer sin R1 (röd) :)

"Svensksåld,gått 170mil (servad vid 100 mil),Kraschpuckar,Devil Magnum,Mr Green Lackbehandlad,tankskydd,depåstöd.Nypris med allt 146.000:- Skr, säljes för 125.000:-.
Säljes ev i originalskick för 110.000:- vid snabb affär."

Säljs pga flytt...

Pm:a mig så vidarebefordrar jag kontakten. :tummenupp

Bifogat

• 9739.jpg
    9739.jpg
    11.3 KB · Visningar: 160

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
vill ha dendär r1an.. men har inte pengar :(

3 timmar i garaget resulterade i:
1 förstörd plastskruv till kåpglaset så javart tvungen att ta till lite fulmeck föratt få kåpglaset å sitta där de skulle.. ser inte såååå snyggt ut, men de märks inte.. fan att de ska göra de skruvarna i plast, de drar man ju sönder hur lätt som helst, å stå å fiska med magnet efter muttern under tanken va ingen höjdare..
passade på att silvertejpa regplåten (pga en liten händelse igår :3freak) å fimpade backspeglarna, å vart tvungen å sätta dit svarta skruv med blanka brickor under :gnissla, ska se hur de går å köra utan dem ett tag... å inga fotpinnar mera, i väntan på min seat cowl...
å 1000 000 svordomar å diverse förbannelser

ser nästan riktigt rejs ut .. hehe

EDIT... Å HURIHELVETE FÅR MAN BORT FRAMKÅPAN??!! den sitter med diverse gömda skruvar, bland annat en bakom instrumentpanelen med en glipa på 1½cm till kåpan.. kul jul å komma ner där med en mejsel +2 andra skruv längst ner på sidorna vid lampan som inte går å få dän utan att riva hela slangarna till luftintaget :4skrika :huvet :4skrika

Last edited:

_Gurra_

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
Ducati 748-02
Då var det klart!!! Tog mitt A körkort igår kl 15.30. Hela färden gick klockrent och sedan kom det. Du är Godkänd på samtliga delar! :yoparty :yoparty :banana :banana. Känslan var nog bättre än när man tog för B körkortet.
Ville bara säga detta!

Ses på vägarna i sommar! :D

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
:banana Fortsätter med fler glada nyheter.. :tummenupp :banana

Fick besked ang jobbet (som jag inte ens hade sökt :D ) börjar på tisdag. :yoparty

Ett sjukvikariat men väntar även besked på en fast tjänst som jag tidigare sökt på en annan arbetsplats. :)

Inget åkande idag, då hojen ser ut så här :gnissla

Bifogat

• däckbyte.JPG
    däckbyte.JPG
    95.9 KB · Visningar: 84

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
2fast4hjo skrev:
Fick besked ang jobbet (som jag inte ens hade sökt :D ) börjar på tisdag. :yoparty

Inget åkande idag, då hojen ser ut så här :gnissla

1.Grattis :tummenupp

2.Var inte den där hojen ny när ni köpte den? Jävla däckförbrukning i så fall :D

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
Slappa skrev:
2.Var inte den där hojen ny när ni köpte den? Jävla däckförbrukning i så fall :D

Japp, här bränns det gummi på löpande band :hihi

Det är en 01:a Däcket var så mjukt så att det lämnade svarta streck efter sig när det gasades på slingriga vägar. Har åkt 200 mil sedan vi köpte den :brinnerup

(Däcket som satt på var ca 60% slitet)

Edit....åker ni förbi Vuxenreabiliteringen vid Skaraborgsvägen i skövde så gasa så jag :musik får höra ngt annat än läkarens :bladder latin :yoparty

Last edited:

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
_Gurra_ skrev:
Då var det klart!!! Tog mitt A körkort igår kl 15.30. Hela färden gick klockrent och sedan kom det. Du är Godkänd på samtliga delar! :yoparty :yoparty :banana :banana. Känslan var nog bättre än när man tog för B körkortet.
Ville bara säga detta!

häng med ut på söndag då :) så blir vi flera... ska tydligen vara okej väder då, men det får vi väl se kanske...

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
_Gurra_ skrev:
Ville bara säga detta!

Grattis Andreas!

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...