Vaektra
Mamma
Lena å Jörgen tackar så mycket för fikat och lån av filmer
Hoppas ni klarade er från regnet.

Hoppas ni klarade er från regnet.
HumAnyt skrev:nån som är sugen på att köra på onsdag eftermiddag/kväll (15/6), typ vid 18 tiden? har kollat vädret och det verkar som det är den enda dagen då det inte ska komma nåt regn, prognosen går bara till fredag så... skriver iden andra tråden med, kör om vädret är bra och jag inte blir tvingad att jobba bara...
C.A.T skrev:Hej![]()
Tack för fikat.
Vi klarade oss nästan utan regn, det kom en liten skur men det var kul att pröva på hur det känns att åka i regn....fast det behöver inte bli en vana... Nu har Morgan tvättat moppen och håller på och sätta på min nya coola tankgrunka.
HanneZ skrev:Ehh.. joo.. där ser man... Vi får fortsätta diskussionen angående de där nån dag muhähähä
Han körde ju bra idag jörgen trots en våt kväll igår2fast4hjo skrev:Jag kan, har inte regnat alls här hemma idag
![]()
Vaektra skrev:Jag åker gärna... om jag får med mig någon/ra handledare![]()
vilket betyder att du har bättre puts än migC.A.T skrev:Hej![]()
Tack för fikat.
Vi klarade oss nästan utan regn, det kom en liten skur men det var kul att pröva på hur det känns att åka i regn....fast det behöver inte bli en vana... Nu har Morgan tvättat moppen och håller på och sätta på min nya coola tankgrunka.
MATSS skrev:Han körde ju bra idag jörgen trots en våt kväll igår![]()
![]()
glömde säga hejdå gör det nu istället![]()
MATSS skrev:Tack för fikat Jörgen och Lena![]()
grym altan i megasize format. X-up ångrar du dig att du inte köpte en
fineblade![]()
heimdal skrev:
2fast4hjo skrev:Japp...han körde som han brukar
...
Kaffet gjorde underverk
![]()
Vi hann undan regnet (förutom det som var på stora vägen in mot skövde, slutade direkt efter att vi hade tagit av ifrån den.)
Vi funderar stark på att hänga på och se på motogp:t i midsommar. Klart att man måste seRossi live innan han slutar.
Lisa..hoppas att det gick bra att köra hem igår.![]()
Liz Gsx-R skrev:tack för en trevlig kväll...
det blev ju den bra blandning av gummi, orgasmer och fart...![]()
bara lite för lite läder tycker ja...![]()
X-up skrev:MotoGP´t.....ja, visst vore det kul att åka ner & kika? Assen är ju den publikvänligaste banan sägs det. Intresselista? Biljett till racedagen 25/6 köps på plats & kostar 600:- För mer info: http://www.motogp.com/en/motogp/calendar.htm?menu=calendar
Klicka på Assen så finner ni all information såsom telefon nr, e-post, hotell mm.....
X-up skrev:MotoGP´t.....ja, visst vore det kul att åka ner & kika? Assen är ju den publikvänligaste banan sägs det. Intresselista? Biljett till racedagen 25/6 köps på plats & kostar 600:- För mer info: http://www.motogp.com/en/motogp/calendar.htm?menu=calendar
Klicka på Assen så finner ni all information såsom telefon nr, e-post, hotell mm.
1. X-up
2.
3....
Liz Gsx-R skrev:tack för en trevlig kväll...
det blev ju den bra blandning av gummi, orgasmer och fart...![]()
bara lite för lite läder tycker ja...![]()
oooo vilken grym bild o han har ju armbågen i tanken2fast4hjo skrev:O vad för sorts film såg niskräck
![]()
Mats....här har du en bild på ett superblargigt nedlägg![]()
2fast4Some skrev:1. X-up
2.2fast4some/2fast4hjo
3.Matss
Klicka på Assen så finner ni all information såsom telefon nr, e-post, hotell mm.
1. X-up
2.
3.Matss
MATSS skrev:1. X-up
2.
3.Matss
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |