Pathfinder
Hjälmskrapare
Är tillbaks från sjukhuset nu. Insekten är död och mitt öga är på bättringsvägen
synes på statoil 18.00.
//Stellan

//Stellan
BonO skrev:Är tillbaks från sjukhuset nu. Insekten är död och mitt öga är på bättringsvägensynes på statoil 18.00.
//Stellan
BonO skrev:Är tillbaks från sjukhuset nu. Insekten är död och mitt öga är på bättringsvägensynes på statoil 18.00.
//Stellan
X-up skrev:Mickit sniggt! Kolla på www.tankpads.com, för jag behöver också beställa en!
HumAnyt skrev:jag har bestämt mej för en. när ska ni beställa? Annars beställer jag själv om det tar för lång tid, men man är ju snål, frakten var inte billig för en lite plast bit om man köper själv juhttp://www.tankpads.com/paddisplay.asp?padref=STREET08 tänkte ja... svårt att bestäma mej, så jag tog en enkel...
toodee skrev:Alltså.. jag vill inte vara någon gnällspik men är det inte mening att denna tråd ska användas för att få till roliga samåkningar?
Nu finns det ju faktiskt ett annat forum, Fullthrottle, där diskussioner om "tankpads" och annat kan ske.
Jag prenumererar på den här tråden i första hand för att få information om samåkningar. Lite disciplin vad gäller inläggen vore fint.
toodee skrev:Alltså.. jag vill inte vara någon gnällspik
Lite disciplin vad gäller inläggen vore fint.
X-up skrev:Vi kan kolla hur mycket de kostar ute på MC-kompaniet, för de tar ju hem deras tankpads! Annars så beställer vi tillsammans, Du, Vaektra & jag & ngn mer kanske?
heimdal skrev:![]()
![]()
disciplin va det!!!
heimdal skrev:hmm.. nästan 2200 för en ny sula ibak (BT 014)... de va fanimej inte gratis borta i väring...
får nog beställa på nätet å montera nån annan stans tror jag.. hehe
2fast4hjo skrev:Pruta heimdal, vem vet du kanske får en tankpad "på köpet"
![]()
Tobbe79a skrev:Vad är det för däck du har kollat på? Dimension? Jag beställde till motarden från Mynetmoto i Tyskland med mycket gott resultat! 2495:- inkl frakt för Metzeler Sportec M-1 fram och bak. 250:- för montering o balansering på Norks/ Euromaster (kom med lösa hjul).
Tobbe
Mephiboseth skrev:Var det ni som var ute i mina hemtrakter och körde ikväll??!
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |