Samåkning Skövde

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Orange Retard Black Edition
Är tillbaks från sjukhuset nu. Insekten är död och mitt öga är på bättringsvägen :näsblod synes på statoil 18.00.

//Stellan

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
HumAnyt skrev:
jag har bestämt mej för en. när ska ni beställa? Annars beställer jag själv om det tar för lång tid, men man är ju snål, frakten var inte billig för en lite plast bit om man köper själv ju :( http://www.tankpads.com/paddisplay.asp?padref=STREET08 tänkte ja... svårt att bestäma mej, så jag tog en enkel...

Vi kan kolla hur mycket de kostar ute på MC-kompaniet, för de tar ju hem deras tankpads! Annars så beställer vi tillsammans, Du, Vaektra & jag & ngn mer kanske?

toodee

Ny medlem
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
röd/vit-R6, 00
Alltså.. jag vill inte vara någon gnällspik men är det inte mening att denna tråd ska användas för att få till roliga samåkningar?

Nu finns det ju faktiskt ett annat forum, Fullthrottle, där diskussioner om "tankpads" och annat kan ske.

Jag prenumererar på den här tråden i första hand för att få information om samåkningar. Lite disciplin vad gäller inläggen vore fint.

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
toodee skrev:
Alltså.. jag vill inte vara någon gnällspik men är det inte mening att denna tråd ska användas för att få till roliga samåkningar?

Nu finns det ju faktiskt ett annat forum, Fullthrottle, där diskussioner om "tankpads" och annat kan ske.

Jag prenumererar på den här tråden i första hand för att få information om samåkningar. Lite disciplin vad gäller inläggen vore fint.

Heimdal har fixat en ny sida för det nu...

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=82328&page=4

dä ska det bara skrivas om samåkningar...
det är en i kväll om du vill med...

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
Vi kan kolla hur mycket de kostar ute på MC-kompaniet, för de tar ju hem deras tankpads! Annars så beställer vi tillsammans, Du, Vaektra & jag & ngn mer kanske?

ja vill va med.. men ja kan fan inte bestämma mig....

har kommit på att blå e snyggaste färgen på r6 -99-02.. förutom den nya svarta dåe..

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
hmm.. nästan 2200 för en ny sula ibak (BT 014)... de va fanimej inte gratis borta i väring...
får nog beställa på nätet å montera nån annan stans tror jag.. hehe

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
:hördu Pruta heimdal, vem vet du kanske får en tankpad "på köpet" :hihi

skullente tro det... kostar typ 1650:- på MCdackonline.com inkl frakt

nu ska ja å tanka lite så ja e klar till 18.00

Last edited:

Tobbe79a

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2004
Hoj
Blade 929 -00
Vad är det för däck du har kollat på? Dimension? Jag beställde till motarden från Mynetmoto i Tyskland med mycket gott resultat! 2495:- inkl frakt för Metzeler Sportec M-1 fram och bak. 250:- för montering o balansering på Norks/ Euromaster (kom med lösa hjul).

Tobbe

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Tobbe79a skrev:
Vad är det för däck du har kollat på? Dimension? Jag beställde till motarden från Mynetmoto i Tyskland med mycket gott resultat! 2495:- inkl frakt för Metzeler Sportec M-1 fram och bak. 250:- för montering o balansering på Norks/ Euromaster (kom med lösa hjul).

Tobbe

ja ska ha 120/60/17 & 180/55/17 bridgestone BT 014 / michelin pilot POWER / Dunlop D 208

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...