heimdal skrev:hehe.. gött å ha jobbat hela helgen eller? heheh
ja ska åka å bada så ja vetifan.. tror inte du vill ha med mig som bara ligger i 140 heller .. hähähää
åhhfan, du har inte hunnit kolla på det än asså?
heimdal skrev:hehe.. gött å ha jobbat hela helgen eller? heheh
ja ska åka å bada så ja vetifan.. tror inte du vill ha med mig som bara ligger i 140 heller .. hähähää
Jag hade tänkt o haka på!moppe skrev:Jaha.. kl 17.00 börjar semestern. tänkte fira in det med lite hojåkning.
Några som är sugna idag eller?
Härliga bilder..2fast4hjo skrev:Några bilder blev det...satan va skoj vi hade...tråkigt det där som hände med fossingen mats..
Slappa skrev:Det får han godkänna först isf,
2fast4hjo skrev:Några bilder blev det...satan va skoj vi hade...tråkigt det där som hände med fossingen mats..
en fågel viskade att du fått upp tempot ordentligtVaektra skrev:Så då var man i Skara då efter en heldag i solen i Falkenberg, aj aj bränt mina axlart trots solskydd 20 Men rejset var nice och sällskapet som alltid trevligt, hoppas ni kom hem ordentligt.
LiCrO skrev:Nu har jag äntligen sålt cykeln.
Hoppas dom kan göra ett bra pris på en ny i väring.
2fast4hjo skrev:En president är till skillnad från en kung folkvald..
Jag gillar inte kungen
G-MAN skrev:Nu skäms jag :$
Kanske lite sent ute, men jag dyker upp. Lyckats alltid köra fel på vägen till kullen. Har dessutom hetsmekat hela kvällen nu för o få ihop hojen, lär va toktrött imorrn.BonO skrev:Kullen är ett bra ställe att öva kurvtagningsteknik på finns gott om kurvor där.
Åker ni med från statoil kl 7.45?
//Stellan
HanneZ skrev:Kanske lite sent ute, men jag dyker upp. Lyckats alltid köra fel på vägen till kullen. Har dessutom hetsmekat hela kvällen nu för o få ihop hojen, lär va toktrött imorrn.
Någon som går fort nog att köra ifrån er medheimdal skrev:vad ska du ha för ny båge dåe?
Vaektra skrev:Så då var man i Skara då efter en heldag i solen i Falkenberg, aj aj bränt mina axlart trots solskydd 20 Men rejset var nice och sällskapet som alltid trevligt, hoppas ni kom hem ordentligt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|