heimdal skrev:hehe.. gött å ha jobbat hela helgen eller? heheh
ja ska åka å bada så ja vetifan.. tror inte du vill ha med mig som bara ligger i 140 heller .. hähähää
åhhfan, du har inte hunnit kolla på det än asså?
heimdal skrev:hehe.. gött å ha jobbat hela helgen eller? heheh
ja ska åka å bada så ja vetifan.. tror inte du vill ha med mig som bara ligger i 140 heller .. hähähää
Jag hade tänkt o haka på!moppe skrev:Jaha.. kl 17.00 börjar semestern. tänkte fira in det med lite hojåkning.
Några som är sugna idag eller?
Härliga bilder..2fast4hjo skrev:Några bilder blev det...satan va skoj vi hade...tråkigt det där som hände med fossingen mats..
Slappa skrev:Det får han godkänna först isf,
2fast4hjo skrev:Några bilder blev det...satan va skoj vi hade...tråkigt det där som hände med fossingen mats..
en fågel viskade att du fått upp tempot ordentligtVaektra skrev:Så då var man i Skara då efter en heldag i solen i Falkenberg, aj aj bränt mina axlart trots solskydd 20 Men rejset var nice och sällskapet som alltid trevligt, hoppas ni kom hem ordentligt.
LiCrO skrev:Nu har jag äntligen sålt cykeln.
Hoppas dom kan göra ett bra pris på en ny i väring.
2fast4hjo skrev:En president är till skillnad från en kung folkvald..
Jag gillar inte kungen
G-MAN skrev:Nu skäms jag :$
Kanske lite sent ute, men jag dyker upp. Lyckats alltid köra fel på vägen till kullen. Har dessutom hetsmekat hela kvällen nu för o få ihop hojen, lär va toktrött imorrn.BonO skrev:Kullen är ett bra ställe att öva kurvtagningsteknik på finns gott om kurvor där.
Åker ni med från statoil kl 7.45?
//Stellan
HanneZ skrev:Kanske lite sent ute, men jag dyker upp. Lyckats alltid köra fel på vägen till kullen. Har dessutom hetsmekat hela kvällen nu för o få ihop hojen, lär va toktrött imorrn.
Någon som går fort nog att köra ifrån er medheimdal skrev:vad ska du ha för ny båge dåe?
Vaektra skrev:Så då var man i Skara då efter en heldag i solen i Falkenberg, aj aj bränt mina axlart trots solskydd 20 Men rejset var nice och sällskapet som alltid trevligt, hoppas ni kom hem ordentligt.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|