2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Hallo...vad gör ni alla
Tar bilen till Hjo nu och hälsar på en kompis..har ni vägarna förbi så slå en pling
Tar bilen till Hjo nu och hälsar på en kompis..har ni vägarna förbi så slå en pling
X-up skrev:Japp, kul som vanligt att träffas Mr Slapp! 3:e gången nu eller?
& alltid har vi träffats på en RR-bana!
Ja ta RR-licensen så kan vi börja köra ERF! Det som Team Blargh Racing egentligen är ämnat för! Mats kan lära dig att hänga som en gringo på tanken! Det går en RR-licenskurs under bike Week på Gelleråsen samt en nu till helgen på Sviestad! Kolla upp det & gå den!
Föresten....är det ngn som har en oljefiltertång eller oljefilternyckel att låna mig i morgon?
heimdal skrev:borde kanske införa att om man inte ser hojen bakom i backspegeln.. så väntar man.. så slipper vi tappa bort hojar mitt ute i ingenstans
så SKAFFA BACKSPEGLAR!
farfar
Slappa skrev:Ganska konstigt igentligen, efter att ha gått runt o surat runt avåkningen så blev jag super glad när du kom, haha undra varför
Japp Anderstorp, Sviestad och Kinnekulle Ev kanske de blir Kinnekulle igen och Gelleråsen, beror lite på vad du hittar på
Team Harvare ska mitt team heta, kort o passande..eller nåt
Hänga kan jag redan, fråga Nick han låg bakom mig på Kinnekulle, tyckte visst att jag "feelade" lite mycket hehe
Du har ingen mer info ang licenskursen ? lms.se ?
Sugen som f*n på erf eller rr rent allmänt
heimdal skrev:så SKAFFA BACKSPEGLAR!
farfar
BonO skrev:Backspeglar på motard
X-up skrev:Är oxå grymt sugen på ERF & RR i allmänhet, har alltid vart! Så vi får väl klura ut ngt?
Skynda & anmäl dig! & är det fler här inne som är sugna så ta tillfället! Bara för att man tar licensen innebär ju inte det att man MÅSTE börja tävla, men däremot får man ju möjligheten, samt att det är en bra kurs om road racing +att man får fler möjligheter att köra bana, billigare dessutom!
Slappa skrev:När jag tänker efter är ju min de ochså numera
LiCrO skrev:När skickar ni mig bilderna från festen? jag skulle ju lägga upp dem på sidan.
Slappa skrev:Tycker jag defenitivt vi ska, jag får se lite. Måste ju ha stålar till de ochså.
Förresten du är inte sugen på att byta bort rat 6:an o lite stålars så får cat en enklare hoj o köra på och jag en som redan är "kraschad"
När jag tänker efter är ju min de ochså numera
Har du börjat semestern?X-up skrev:Nja, jag tror inte CAT vill byta bort Rat 6:an, men det kryllar ju av begagnade R6r till bra priser, så det är ju bara att leta upp ett lämpligt objekt. Fördelen med en R6:a är att det är en kul banåkarhoj, finns många begagnade =mycket reservdelar!
2fast4Some skrev:Har du börjat semestern?
X-up skrev:Börjar semestern idag!
MATSS skrev:Lena! såg att det var ett Vance & Hines helsystem till en SV650 till salu här på SH. kanske vore nått?
2fast4hjo skrev:
Vågar jag fråga jörgen om mer sponsring
Ska fråga ortopedläkaren om han inte kan fixa "platåfötter" om han ändå ska operera dem så jag når ner med HELA foten.
Har fortfarande inte fått slip on:et. Mc-kompaniet har som sagt semester vecka 29 så vi har ordnat det så att det skickas direkt hem istället.
heimis...det spelar ingen roll hur snyggt tangentbord man har...det som räknas är hur fort man skriver
Lisa när kommer du till skövde, RA och regnguden verkar vara i luven på varandra.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,673411,00.html
Här är "slagfältet" http://www.eaglepro.net/weather/
heimdal skrev:grattis..
synn att de e så pissigt väder bara..
du har inte hört nått om däcken? kompisen tyckte de lät himla mkt med en vecka frakttid... han har fått grejerna på ett par dagar när han fått saker skickade med buss.. kan va värt att kolla upp kanske
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|