Samåkning Skövde

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Ganska konstigt igentligen, efter att ha gått runt o surat runt avåkningen så blev jag super glad när du kom, haha undra varför :D

Japp Anderstorp, Sviestad och Kinnekulle :tummenupp Ev kanske de blir Kinnekulle igen och Gelleråsen, beror lite på vad du hittar på :)

Team Harvare ska mitt team heta, kort o passande..eller nåt :4skrika
Hänga kan jag redan, fråga Nick han låg bakom mig på Kinnekulle, tyckte visst att jag "feelade" lite mycket hehe

Du har ingen mer info ang licenskursen ? lms.se ?
Sugen som f*n på erf eller rr rent allmänt :banana
X-up skrev:
Japp, kul som vanligt att träffas Mr Slapp! 3:e gången nu eller? :va
& alltid har vi träffats på en RR-bana! :hihi

Ja ta RR-licensen så kan vi börja köra ERF! Det som Team Blargh Racing egentligen är ämnat för! :hihi Mats kan lära dig att hänga som en gringo på tanken! Det går en RR-licenskurs under bike Week på Gelleråsen samt en nu till helgen på Sviestad! Kolla upp det & gå den!

Föresten....är det ngn som har en oljefiltertång eller oljefilternyckel att låna mig i morgon? :va
 

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
heimdal skrev:
borde kanske införa att om man inte ser hojen bakom i backspegeln.. så väntar man.. så slipper vi tappa bort hojar mitt ute i ingenstans

så SKAFFA BACKSPEGLAR! :hihi
farfar :7peta

Vet vem du menar (och det är inte jag) ... men jag kan iaf säga att jag vände tillbaka och åkte genom Karlsborg och vände en bit utanför igen ... men såg ingen av er ... stog t o m och väntade inne i "centrum" ett tag ... men ingen heimdal eller ratus ... så då vred jag lite på rullen och åkte ikapp "farfar"...
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
vad ni skriver på denna sidan...

min dator har också :död nu... allt i min närhet dör... :confused: hojen... datorn... vad kommer här näst...

men men ni får har det så bra så får vi se när jag kommer upp nästa gång...
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Slappa skrev:
Ganska konstigt igentligen, efter att ha gått runt o surat runt avåkningen så blev jag super glad när du kom, haha undra varför :D

Japp Anderstorp, Sviestad och Kinnekulle :tummenupp Ev kanske de blir Kinnekulle igen och Gelleråsen, beror lite på vad du hittar på :)

Team Harvare ska mitt team heta, kort o passande..eller nåt :4skrika
Hänga kan jag redan, fråga Nick han låg bakom mig på Kinnekulle, tyckte visst att jag "feelade" lite mycket hehe

Du har ingen mer info ang licenskursen ? lms.se ?
Sugen som f*n på erf eller rr rent allmänt :banana

Är oxå grymt sugen på ERF & RR i allmänhet, har alltid vart! Så vi får väl klura ut ngt? :)

Licenskursen på Gelleråsen går som sagt under Bike Week som är sista veckan i juli. Ring till Gelleråsen! 0586-150 10 Det finns platser kvar! Läs mer här: http://www.karlskogamotorstadion.com/kmf2005/roadracingkurs april 2005.htm

Kursen på Sviestad går idag, fanns även där kvar platser!
LMS: http://www.lms.se/Roadraci/rookie/index.htm

Kursen kostar 1700:-

Skynda & anmäl dig! & är det fler här inne som är sugna så ta tillfället! Bara för att man tar licensen innebär ju inte det att man MÅSTE börja tävla, men däremot får man ju möjligheten, samt att det är en bra kurs om road racing +att man får fler möjligheter att köra bana, billigare dessutom! :tummenupp
 
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
X-up skrev:
Är oxå grymt sugen på ERF & RR i allmänhet, har alltid vart! Så vi får väl klura ut ngt? :)
Skynda & anmäl dig! & är det fler här inne som är sugna så ta tillfället! Bara för att man tar licensen innebär ju inte det att man MÅSTE börja tävla, men däremot får man ju möjligheten, samt att det är en bra kurs om road racing +att man får fler möjligheter att köra bana, billigare dessutom! :tummenupp

Tycker jag defenitivt vi ska, jag får se lite. Måste ju ha stålar till de ochså.

Förresten du är inte sugen på att byta bort rat 6:an o lite stålars så får cat en enklare hoj o köra på och jag en som redan är "kraschad" :tummenupp

När jag tänker efter är ju min de ochså numera :huvet
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Slappa skrev:
När jag tänker efter är ju min de ochså numera :huvet

Tycker du ska köpa zx9r på kompaniet...grymt snygg, bra pris :tummenupp :banana

Pratade med Bluequeen (hon som highsideade) det gick bra med henne men hojen var i ganska dåligt skick :( .. :död hon hade ingen aning om att länsförsäkringar och folksam har försäkring som täcker bankörning, hon hade bara "trafik" på hojen..

LiCrO skrev:
När skickar ni mig bilderna från festen? jag skulle ju lägga upp dem på sidan.

Har lagt ut dem som togs...du kan använda dem om du vill...+ bilderna från kinnekulle :tummenupp

Såg lite snabbt att du har skrivit lite info hemsidan, ska läsa igenom och redigera åt dig och skicka det via pm till dig :)
 
Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Slappa skrev:
Tycker jag defenitivt vi ska, jag får se lite. Måste ju ha stålar till de ochså.

Förresten du är inte sugen på att byta bort rat 6:an o lite stålars så får cat en enklare hoj o köra på och jag en som redan är "kraschad" :tummenupp

När jag tänker efter är ju min de ochså numera :huvet

Nja, jag tror inte CAT vill byta bort Rat 6:an, men det kryllar ju av begagnade R6:eek:r till bra priser, så det är ju bara att leta upp ett lämpligt objekt. Fördelen med en R6:a är att det är en kul banåkarhoj, finns många begagnade =mycket reservdelar!
 

2fast4Some

Atlantes
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Gran Canaria
Hoj
2024 Yamaha MT-09
X-up skrev:
Nja, jag tror inte CAT vill byta bort Rat 6:an, men det kryllar ju av begagnade R6:eek:r till bra priser, så det är ju bara att leta upp ett lämpligt objekt. Fördelen med en R6:a är att det är en kul banåkarhoj, finns många begagnade =mycket reservdelar!
Har du börjat semestern?
 

Mats Mladin

Gammelgubbars touring
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Tibro
Hoj
cB1000R
Matss Kul att du kom o snackade trots kryckorna :)

[/QUOTE]
Alltid kul att snacka ned dig :) Tycker dock att du skall köpa en touringBlade :hihi istället för en Rat6:a :lol
 

Mats Mladin

Gammelgubbars touring
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Tibro
Hoj
cB1000R
Lena! såg att det var ett Vance & Hines helsystem till en SV650 till salu här på SH. kanske vore nått?
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
Börjar semestern idag! :tummenupp

grattis..
synn att de e så pissigt väder bara..
du har inte hört nått om däcken? kompisen tyckte de lät himla mkt med en vecka frakttid... han har fått grejerna på ett par dagar när han fått saker skickade med buss.. kan va värt att kolla upp kanske
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
MATSS skrev:
Lena! såg att det var ett Vance & Hines helsystem till en SV650 till salu här på SH. kanske vore nått?


Vågar jag fråga jörgen om mer sponsring :confused:

:nicka

Ska fråga ortopedläkaren om han inte kan fixa "platåfötter" om han ändå ska operera dem så jag når ner med HELA foten. :brinnerup

Har fortfarande inte fått slip on:et. Mc-kompaniet har som sagt semester vecka 29 så vi har ordnat det så att det skickas direkt hem istället.

:7peta heimis...det spelar ingen roll hur snyggt tangentbord man har...det som räknas är hur fort man skriver :rolleyes:

:fattartil:tuttar -igt vill ha :drool :hoppa

Lisa när kommer du till skövde, RA och regnguden verkar vara i luven på varandra.
:lol


http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,673411,00.html

:kulspruta Här är "slagfältet" http://www.eaglepro.net/weather/
 

Bifogat

  • image3.jpg
    image3.jpg
    42.7 KB · Visningar: 36
Last edited:

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
:confused:


Vågar jag fråga jörgen om mer sponsring :confused:

:nicka

Ska fråga ortopedläkaren om han inte kan fixa "platåfötter" om han ändå ska operera dem så jag når ner med HELA foten. :brinnerup

Har fortfarande inte fått slip on:et. Mc-kompaniet har som sagt semester vecka 29 så vi har ordnat det så att det skickas direkt hem istället.

:7peta heimis...det spelar ingen roll hur snyggt tangentbord man har...det som räknas är hur fort man skriver :rolleyes:

Lisa när kommer du till skövde, RA och regnguden verkar vara i luven på varandra.
:lol


http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,673411,00.html

:kulspruta Här är "slagfältet" http://www.eaglepro.net/weather/


jag hade ju tänkt sätta bilder på bröst på alla tangenter.. sen ska du få se på nån som skriver snabbt :hihi

nu har ja fettat skinnstället.. så de kommer tåla lite mera väta
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
heimdal skrev:
grattis..
synn att de e så pissigt väder bara..
du har inte hört nått om däcken? kompisen tyckte de lät himla mkt med en vecka frakttid... han har fått grejerna på ett par dagar när han fått saker skickade med buss.. kan va värt att kolla upp kanske

Jo, pratade med honom i går, men han hade bara 120/70 17" & 110/60 17" framdäck, samt endast 190/60 17" bakdäck, så jag sa att vi hoppar det. Tyvärr. Men du & jag kanske kan pressa priset på ett gemensamt köp ute på Värsåsmaskiner? Jag kan kolla om jag kan pruta ner priset! Vad får det kosta max?
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top