Bosanac
Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Hemma igen ,.. såg inte en enda mc i skövde .. ...
Var e alla??
Aja.. ses väl på kullen ev. imorgon!! Ha det gött ....
Var e alla??
pini skrev:hämtade denne idag
Nice....pini skrev:hämtade denne idag
BonO skrev:Jaha den såg ju inte så motardmässig ut
grattis i allafall
2fast4hjo skrev:Kreuger ska köra Rookie 1000 nästa år...han kommer att bli farligt...
Fram på eftermiddagen blev det lite fart i mellangruppen och det var stundtals tät "racing" mycket roligt att se från åskådarplats
Bra kört jörgen..
mats6666 skrev:Bra kört idag Jörgen du hade några hårda duster med slappa
X-up skrev:Lite foton från dagen....
Slappa ser grym ut i kvarnkurvan! Även Mats ser grym ut där han sitter & verkar vara väldigt nöjd över sitt jobb som flaggvakt!
med lite tur finns det kanske någon plats över syns imorgonsouthwick skrev:Kommer!!! Finns det nan plats over kanske jag ar med o gasar lite jag oxa
synd att du inte är med imorgon o kör, fick ju inte prata med dig sist. jag kunde omöjligt lämna min postSlappa skrev:Visst körde Kreuger på 58 tider ?
Vadå bra, jag då som hade mer än 100 mindre och ändå hängde med. Det kallar jag bra
Fast det är klart, det är väl talang de rör sig om hmm
Tog ett par varv av omkörningar innan han fick släppa av och inse fakta, szr:en är snabb
Jag är både grym och ödmjuk!
Kul att ni fick med hälsningen med foten ´
//D
Mr San skrev:Hemma igen ,.. såg inte en enda mc i skövde .. ...
Var e alla??
mats6666 skrev:synd att du inte är med imorgon o kör, fick ju inte prata med dig sist. jag kunde omöjligt lämna min post
Slappa skrev:Visst körde Kreuger på 58 tider ?
Vadå bra, jag då som hade mer än 100 mindre och ändå hängde med. Det kallar jag bra //D
heimdal skrev:bara 3 cm lägre? gick de inte sänka mer, eller räckte det?
2fast4hjo skrev:Visst körde du bra men jag jämför inte jörgen med andra ..jag jämför jörgen mot vad han har presterat tidigare på samma bana. Att gå från 1:20 till 1:07 tider på tre bankörningar är enligt mig helt kanon!!!
Klockade dig på 1:09 och jörgen på 1:07 tider och Petter (kreuger) på 58 sek för övrigt på sista passet.
Nu är det natti natti..det har varit en lång händelserik dag och i morgon är det dags för kullen igen..Hänger på så länge det inte regnar och är allt för kallt.
2fast4hjo skrev:Det går inte att sänka mer..i nödfall gröpa ur sadeln.
heimdal skrev:du verkade ju nå ner bra på dendär...
å nu ska ja lugna ner mig med uilieövningarna lite.. höll på att bli för mkt av de roliga förut
HumAnyt skrev:det är alltid nära att gå över för alla nån gång ibörjan, jag hängde bakom min ena gången klarade mej som tur var.
pini:s hoj är en -99, vad han gett för den får han säga själv...
hepp, måste sova om man ska till kinnekulle imorgon, hoppas bara att man får en plats nu...
heimdal skrev:inte föratt förstöra nöjet, men de ser ut som om de ska regna imorgon eftermiddag :/
enligt smhi that is...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |