Samåkning Skövde

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Jag får nog parkera min hoj nere på östermalm några timmar o se om dom där tvångstankarna verkligen är på riktigt... :D
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
heimdal skrev:
nu e min hoj überblargight gringo-ren...
vaxad, tvättad, å smörjd.. tillomed under kedjeskyddet e de rent.. blev gammal smörja stort som en flipperkula när ja skrapade rent :3freak

tack för hjälpen med tvätt å sånt morgan..
men du borde söka för dedär tvångstankarna du får när du ser en smutsig hoj :7peta


Vassego! :) Sexan blev fin när smutsen kom av! & hörru, det är inga tvångstankar, ser du smutsiga hojar i MotoGP kanske? Nä, just det, därför har Team Blaargh racing inga dirt-bikes i sitt team! :tungan
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
Vassego! :) Sexan blev fin när smutsen kom av! & hörru, det är inga tvångstankar, ser du smutsiga hojar i MotoGP kanske? Nä, just det, därför har Team Blaargh racing inga dirt-bikes i sitt team! :tungan

hehehe... men i motogp kör de ju knappt när de regnar.. å dessutom har de anställda osm fixar sånt.. jag försöker leva mig in i rollen av en elitförare som inte behöver fixa sånt själv....

behöver nog matchande forpinnar till dedär röda handtagen :tummenupp
 

C.A.T

Kan själv!
Gick med
23 May 2005
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha YZF R6
HanneZ skrev:
Jag får nog parkera min hoj nere på östermalm några timmar o se om dom där tvångstankarna verkligen är på riktigt... :D

De är på riktigt, jag brukar ställa min R6:a på gatan utanför garaget och vips är den ren.
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Så nu var hojen äntligen fixad!!!
Så nu är det bara ut och åka. Till och med tjejen har varit på mig om att det har dragit ut på tiden. Antar att även hon är lite åksugen. Men nu inbjuder ju inte vädret till någon vidare hojåkning. Regn och annat skit.

Vi hörs och kanske ses i helgen på festivalen! Och tveka inte att komma fram och snacka lite. Oavsett fyllegrad. :fyllisar :D

Ha det bra alla!
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
nujävlaribort.. nu har jag slått i skallen å sniffat för mkt bilvax.. för nyss så va jag nere i garaget å tvättade hojen, å med alla problem som avsaknad av rinnande vatten tillför... vaxade idag igen.. MORGAN :7peta du har kass inflytande på mig :hihi

men hon va så lortig efter att ha åkt 2-3km i regn från jobbet :mad:

blev mkt bättre om man torkar kedjan när man klenat på smörja :tummenupp
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
C.A.T skrev:
De är på riktigt, jag brukar ställa min R6:a på gatan utanför garaget och vips är den ren.

du är en mästare i att efterlikan en GPförare.. har ju tillomed egen mekaniker.. :tummenupp
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4Some skrev:
Vilka ska gå på matfestivalen och vilken dag?

Jag och Lena går på Fredag troligtvis även Lördag

jag ska väl typ.. skita i maten å dricka sig lite ölen.. men de får nog bli på fredagen om jag inte e aptrött, för på söndag så ska jag jobba....
 

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Skövde
Hoj
Orange Retard Black Edition
2fast4Some skrev:
Vilka ska gå på matfestivalen och vilken dag?

Jag och Lena går på Fredag troligtvis även Lördag

Svårt att undvika matfestivalen så jag är nog där mest helatiden. Slå en signal när ni är i stan eller kika förbi hos mig.

//Stellan
 

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Ort
Skövde
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
HanneZ skrev:
Närå... jag har flera däck i garaget som jag kan bööööööörna upp om ja vill... Så de e inga problem
Har du krängt några gamla däck till Toodee? Jag hörde rykas att han brände gummi som hejsan vid Boulogner i måndags. Är du inblandad på något vis?
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
heimdal skrev:
nujävlaribort.. nu har jag slått i skallen å sniffat för mkt bilvax.. för nyss så va jag nere i garaget å tvättade hojen, å med alla problem som avsaknad av rinnande vatten tillför... vaxade idag igen.. MORGAN :7peta du har kass inflytande på mig :hihi

men hon va så lortig efter att ha åkt 2-3km i regn från jobbet :mad:

blev mkt bättre om man torkar kedjan när man klenat på smörja :tummenupp

Härligt! :tummenupp Snart är det jag som kommer upp till dig för att få hojen tvättad & vaxad! :hihi
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
Härligt! :tummenupp Snart är det jag som kommer upp till dig för att få hojen tvättad & vaxad! :hihi

mmm.. om du står ut med avsaknad av trycksatt slang med vatten i så.. lite jobbigt å skölja då
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
2fast4hjo skrev:
Gäsp..uppe med tuppen och nu är 100-milservicen gjord.
"råkade" få med mig lite krimkrams också.


Ses på Matfestivalen. :)


vad är det för bös i mitten som är grått???
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top