2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
heimdal skrev:nu e min hoj überblargight gringo-ren...
vaxad, tvättad, å smörjd.. tillomed under kedjeskyddet e de rent.. blev gammal smörja stort som en flipperkula när ja skrapade rent
Så upp med bildbevis
vaxad, tvättad, å smörjd.. tillomed under kedjeskyddet e de rent.. blev gammal smörja stort som en flipperkula när ja skrapade rent
tack för hjälpen med tvätt å sånt morgan..
men du borde söka för dedär tvångstankarna du får när du ser en smutsig hoj
2fast4hjo skrev:Så upp med bildbevis
X-up skrev:Vassego! Sexan blev fin när smutsen kom av! & hörru, det är inga tvångstankar, ser du smutsiga hojar i MotoGP kanske? Nä, just det, därför har Team Blaargh racing inga dirt-bikes i sitt team!
heimdal skrev:MEN JAG HAR JU INGEN KAMERA
HanneZ skrev:Jag får nog parkera min hoj nere på östermalm några timmar o se om dom där tvångstankarna verkligen är på riktigt...
C.A.T skrev:De är på riktigt, jag brukar ställa min R6:a på gatan utanför garaget och vips är den ren.
2fast4Some skrev:Vilka ska gå på matfestivalen och vilken dag?
Jag och Lena går på Fredag troligtvis även Lördag
2fast4Some skrev:Vilka ska gå på matfestivalen och vilken dag?
Jag och Lena går på Fredag troligtvis även Lördag
Har du krängt några gamla däck till Toodee? Jag hörde rykas att han brände gummi som hejsan vid Boulogner i måndags. Är du inblandad på något vis?HanneZ skrev:Närå... jag har flera däck i garaget som jag kan bööööööörna upp om ja vill... Så de e inga problem
HanneZ skrev:Jag får nog parkera min hoj nere på östermalm några timmar o se om dom där tvångstankarna verkligen är på riktigt...
heimdal skrev:nujävlaribort.. nu har jag slått i skallen å sniffat för mkt bilvax.. för nyss så va jag nere i garaget å tvättade hojen, å med alla problem som avsaknad av rinnande vatten tillför... vaxade idag igen.. MORGAN du har kass inflytande på mig
men hon va så lortig efter att ha åkt 2-3km i regn från jobbet
blev mkt bättre om man torkar kedjan när man klenat på smörja
X-up skrev:Härligt! Snart är det jag som kommer upp till dig för att få hojen tvättad & vaxad!
Gäller det även Hondor?C.A.T skrev:De är på riktigt, jag brukar ställa min R6:a på gatan utanför garaget och vips är den ren.
2fast4hjo skrev:Gäsp..uppe med tuppen och nu är 100-milservicen gjord.
"råkade" få med mig lite krimkrams också.
Ses på Matfestivalen.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |